MuscleMeat

BK Deadlift GPC 12/12/09 te Keerbergen

Jammer voor gpc maar ik veronderstel dat nu het gezegde van een "gewaarschuwd man..." wel toepasselijk is...

GPC wedstrijd gaat ook niet meer door zeker aangezien ze wordt stopgezet?

Toekomst van gpc is op dit ogenblik heel onzeker en onduidelijk. De vzw wordt stopgezet, of gpc-belgie blijft bestaan is nog niet duidelijk. Er zijn nog enkele vergaderingen gepland waarna er meer info zal kunnen gegeven worden.
Deadliftwedstrijd gaat in ieder geval niet door op voorziene locatie.
Jammer genoeg blijft iedereen een officieel antwoord of mededeling van een bestuurslid schuldig...
Zoals gewoonlijk is er op de website van gpc ook nog niks veranderd of info meegedeeld...

Blijkbaar zou wedstrijd toch doorgaan onder gpc, nu in IZEGEM bij Benny Verbecke op 19/12.

Beslissing valt eerstdaags en definitieve informatie zal verspreid worden van zodra deze ter beschikking is.
Ook op dit forum.

Mij kun je verwachten als toeschouwer :).

Beste powerlifter,

Door niet te voorziene omstandigheden zijn we verplicht om een aanpassing in onze agenda te doen.

Laatste wedstrijd van GPC BEL 2010.
19/12/09 in plaats van 12/12/09 te
[Link niet meer beschikbaar]
Bruggestraat 218
8770 Ingelmunster ipv Keerbergen
Start weging: 12:00
Start wedstrijd: 14:00
Voorziene einde rond 16:00
Gevolgd door uitreiking trofeeën voor mannelijke en vrouwelijke lifter van jaar.

Inschrijvingen bij e@telenet.be ten laatse op 12/12/09.

Voor verdere info blijft GPC BEL ter beschikking.

Wim ELYN

Is ineens veel verder rijden voor mij..

mmm, misschien doe ik mee. Is inschrijven op de dag zelf ook nog mogelijk?:)

voor mij plots véél dichter. Maareuh, Aviflora??? Nuja mij goed,...

yes,

Het is natuurlijk organisatorisch interessanter om te weten hoeveel deelnemers er zijn op voorhand.

Welke soort riemen mogen gebruikt worden?

Hallo,
doordat het BK in keerbergen niet kan doorgaan hebben Gianni Vermote en ik maar een nieuwe lokatie gezocht en gevonden. [Link niet meer beschikbaar]

Zowel leden als niet leden van de GPC zijn vanharte welkom.

Gratis deelname

Inschrijven : E@telenet.be

Vermote Gianni en Verbeke Beny heten jullie van harte welkom en hopen er een sportieve namiddag van te maken.

Beny

affiche

img002.jpg

Terug
Naar boven