Fitness Seller

BK Deadlift GPC 12/12/09 te Keerbergen

En volgend weekend wil hij met ons komen mee strongman trainen, ben benieuwd :p

Ik heb wel zin om mee te doen. :D Als ik die resultaten van vorig jaar bekijk zit ik redelijk goed? Wat kost het allemaal vooraleer je kan liften? Of kost het geen geld?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
zijn er mensen die interesse hebben in een affiche om die in de gym omhoog te hangen ofzo? let me know!!

Kan je op een open wedstrijd ook records breken, zo in een gewichtsklasse?

@lenn:jup .. kdenk da ge in de -82kg klasse zit 18/19 jaar en daar ist record 200 kg Raw( staat momenteel op mijn naam) equiped weet ik nie.. zou ge es op de site moete kijke..

@lenn:jup .. kdenk da ge in de -82kg klasse zit 18/19 jaar en daar ist record 200 kg Raw( staat momenteel op mijn naam) equiped weet ik nie.. zou ge es op de site moete kijke..

Ik ga voor de -75kg klasse dan. ;) Maar ze hebben me verteld dat je echt ingeschreven moet zijn bij een bond vooraleer je een record kan zetten.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga voor de -75kg klasse dan. ;) Maar ze hebben me verteld dat je echt ingeschreven moet zijn bij een bond vooraleer je een record kan zetten.

voor de wedstrijd betaal je 10 euro inschrijvingsgeld, ben je lid van de bond
wedstrijd zelf is gratis

Wat moet je allemaal vermelden voor het inschrijven? Kan dat nergens vinden.

Mag je in 'gewoon' kleren liften?

Ik heb geen zon singlet, en ook niet van plan om dat te kopen.

Naar ik vernomen heb van de organisatie mag ik in men gewone kledij liften. Ik doe mee in de RAW division.

Waar kan je zo'n singlet kopen? :) Ik kan er een lenen van m'n begeleider maar wil er zelf een.

www.goodlift.cz (30 euro p+ 10 euro verzendingskosten) boven 300 euro gratis verzendingskosten

www.nrgcenter.be (44,95 euro + 4,95 euro verzendingskosten) boven de 100 euro gratis verzendingskosten

Zelf heb ik er een van 20 jaar geleden, maar zou ook nieuw moeten hebben want deze wordt wat te klein :o

Ik heb geen zon singlet, en ook niet van plan om dat te kopen.

Naar ik vernomen heb van de organisatie mag ik in men gewone kledij liften.
Volgens de regels van de GPC moet het. Maar de laatste wedstrijden komt er blijkbaar meer en meer volk liften in gewone kledij. Pretty lame om regels te buigen om meer atleten te hebben, imo.
Ik doe mee in de RAW division.

En? :p Denk je soms dat je extra kilo's haalt uit een singlet? ;)

Volgens de regels van de GPC moet het. Maar de laatste wedstrijden komt er blijkbaar meer en meer volk liften in gewone kledij. Pretty lame om regels te buigen om meer atleten te hebben, imo.

En? :p Denk je soms dat je extra kilo's haalt uit een singlet? ;)

blablabla; Zoon singlet bij Deadlift only vind ik nu niet echt nodig, bij bench en squat kan ik er nog inkomen. Zon spannend gevalletje is mss duidelijker om diepte te bepalen of gemakkelijker om te zien of de kont op de bench blijft. Persoonlijk vind ik zon singlet maar:o:D

Nee, als je equiped meedoet doet die singlet niet terzake. Daarom voor de duidelijkheid dat ik RAW meedoe EN geen goesting heb om die singlet toestanden aan te doen.;)

blablabla; Zoon singlet bij Deadlift only vind ik nu niet echt nodig, bij bench en squat kan ik er nog inkomen. Zon spannend gevalletje is mss duidelijker om diepte te bepalen of gemakkelijker om te zien of de kont op de bench blijft. Persoonlijk vind ik zon singlet maar:o:D

Nee, als je equiped meedoet doet die singlet niet terzake. Daarom voor de duidelijkheid dat ik RAW meedoe EN geen goesting heb om die singlet toestanden aan te doen.;)

U100P200T1D177280F8DT20080809085615.jpg

200113327-001.jpg

powerlifting-singlets1.jpg

Zijn idd wel allemaal gay personen die singlets draaien :rolleyes:

Dus je wilt wedstrijden doen maar je vindt het belachelijk om sportkledij te dragen die verplicht is? Je gaat dus ook met een baggybroek wielrennen en een jeansbroek dragen tijdens het voetballen?

geen zin in een discussie, slaat nergens op,

Ik zeg PERSOONLIJK, + jij plaatst hier het woordje gay.:rolleyes:

Nogmaals ik heb gemailed naar de verantwoordelijke persoon en die zei dat ik aan geen speciale kledijvoorschriften moest voldoen. Daarmee is voor mij de kous af. Als ik in de toekomst full meets ga doen zal ik me aan de voorgeschreven regels houden. Voor de 12dec ga ik in men trainingsplunje. Nu goed:)

Terug
Naar boven