XXL Nutrition

BK gewichtheffen 31 mei

saar

Advanced Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m62
Massa
55kg
Volgende week zaterdag vind het belgisch kampioenschap gewichtheffen plaats in Lebbeke.

Het start om 13.30

plaats: cultureel centrum "de biekorf"
Stationsstraat
9280 Lebbeke

Ik (niet in form ;)) en tom_vt doen mee van op het forum.

Is jammer genoeg wat te ver maar toch succes ;)

Ik zal we zien hoe het gaat.

Op training gaat het niet goed, maar op wedstrijd kan het anders gaan.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben beste vrouw geworden met 57kg trekken en 80kg stoten.
Tom vt is beste junior geworden met 116kg trekken en 130kg stoten.

Beiden gefeliciteerd!

amaj, gefeliciteerd

Pfff, superslechte wedstrijd, maar toch eerste geworden bij de junioren.

Blijkbaar heb ik altijd slechte wedstrijden als ik aan het studeren ben, eind december had ik ook een superslechte wedstrijd en vorig jaar in juni ook.
Motivatie was de laatste tijd ook wat weg en ik heb dit seizoen eigenlijk veel te veel wedstrijden gedaan en was daarom precies wat opgebrand.
Nu een beetje bekomen tijdens de examens en dan in de zomer er weer vollenbak invliegen en dan weer records verpulveren ;)

Het is er eigenlijk nooit echt uitgekomen dit jaar op wedstrijd, vooral in het stoten dan niet.
Trekken ging wel goed met 121 trekken aan 85 kg, maar bij het stoten bleef ik steken op 142 op wedstrijd, terwijl ik op training verschillende keren 145 gedaan had en zelfs eens 150 gecleand.
Dus dat belooft voor volgend jaar als het er wel uitkomt, dan ga ik weer een hele stap vooruit.

heft die kerel serieus 269 kg boven zijn hoofd ? :eek:

ow... in totaal hoor ik nu
is dat in 2 onderdelen dan ?

betekent die kerel die naar hier is verhuisd met zn 2 BRs in zn gewichtklasse op wereldniveau iets?

• Topic Starter Topic Starter
betekent die kerel die naar hier is verhuisd met zn 2 BRs in zn gewichtklasse op wereldniveau iets?

Hij is al master (44jaar). Ik weet niet hoeveel ze heffen bij de masters op wereldniveau.
Op EK masters dit jaar had hij 2des geweest.

Proficiat saar en tom_vt. :thumbs: Had al iets anders te doen die dag, jammer. Lebbeke is helemaal niet zo ver.

Terug
Naar boven