MuscleMeat

BK powerliften

Neen, ik meen het eigenlijk vrij serieus !

Er zijn de laatste tijd een paar goeie gasten afgevallen, gasten die je ertoe kunnen aanzetten om een paar reps meer te doen ; de één is geblesseerd, de ander is verhuisd, nog een ander werkt in een andere ploeg, een paar oly-lifters zijn onder vedette Goegebuer gaan trainen... ...met als gevolg dat ik heel vaak alleen in dat fantastische powerkot aan het trainen ben, de rest is aan het fitnessen. Zo'n zalig kot, maar er zijn er niet zo veel meer die echt serieus trainen hoor :mad: Lang geleden dat het huis nog eens op zijn vestingen schudde. Maw :

Komt allen naar Merelbeke !!! :)

Haha, ja ik zal komen.. in januari.. tis dat t niet dichterbij is, anders zou ik er wel vaker trainen denk ik...

• Topic Starter Topic Starter
Ik woon in oostkamp nu, dus das meer dan een half uur rijden!

dj_phreak zei:
Belgian Championships Powerlifting
12 november 2005
Body Health Center Mechelen

(zie ook de site van GPC België, [Link niet meer beschikbaar] -- kijk bij Engels of Frans bij de kalender, want in het Nederlands staat het er niet op )

ik zal kijken of ik die dag kan komen, lijkt me machtig mooi!:D

meedoen is voor mij nog niet weggelegd met zo'n miezerige bank:o :(

Ik zit zo al een tijdje met het idee om binnen afzienbare tijd (2 jaar ofzo) een café te beginnen. Ben daarvoor op zoek naar een café met een deftig zaaltje erachter. Ik zou daar dan een PL-club willen in steken. Lekkere hardcore toestanden. Gewoon bankdrukstel, squatrek, rek om je op te trekken, paar dumbelsets aangevuld met schuine en rechte banken en that's it. Goeie muziekinstallatie waar er muziek kan gedraaid worden zo hard als ze willen en wat ze maar willen. Persoonlijk denk ik dat dit iets is wat kan aanslaan. Heb vroeger op die manier in een kickboxclub gezeten.Eerst keihard trainen en dan naart café ernaast. Steeds leuke sfeer. Wat denken de heren/dames powerlifters van dit concept en hoever zou je er max. voor willen rijden?

ik zie zoiets zeker zitten, maar verder dan 40km ongeveer zie ik toch niet zitten (is toch 4x per week hé ;))

Mja, ik ben van Koekelare, dus 't zal waarschijnlijk iets worden in regio Diksmuide-Kortemark-Torhout-Ichtegem-Koekelare... Maar eerst wat geld sparen en een geschikte plek vinden.

traint ge niet bij Feel Fit Koekelare Dim ?

pft, wel klote dat het zo ver is verdomme... voor mij dan toch

Voorlopig nog niet. Train momenteel in Diksmuide in de Total Gym. Heb het eerste jaar voornamelijk bodybuildgericht getraind. Maar ondertussen train ik sinds maand of twee op powerliftmethode. Een verhuis van gym behoort zeker tot de mogelijkheden aangezien ik wel kan squatten, maar deadliften gaat moeilijk bij ons. (Is op het tweede verdiep boven den O'Cool en denk dat ze het niet gaan appreciëren als er plots 150 kg door het dak komt als we eens de bar laten vallen) :D Ben al eens naar de sporthal geweest in Diksmuide en zal binnenkort wel eens Feel Fit uitproberen ook. Maar 'k train samen met een maat uit Diksmuide en blijf voorlopig solidair met hem. Ik ben er alleen nog niet uit of ik hier een freak in wil worden of niet. :D

Wow een hardcore powerlifting gym in diksmuide, zou vet zijn!!! Als dat het geval wordt mag je zeker op mijn hulp rekenen als trainer of dergelijke :thumb:!!!

dit staat nog niet echt vast, misschien al 10u zodat het s avonds niet te lang uitloopt, ik zal het zo snel mogelijk laten weten als ik meer weet

ok, goed om te weten ivm reistijd voor de Nederlanders.............:D :D

welke gewichtsklassen zijn er eigenlijk ( of leeftijd?)............??

dan weet ik tenminste of ik nog minder moet gaan eten of juist iets zwaarder moet gaan trainen !!:D :eek:

[Link niet meer beschikbaar]

matthieu zei:
[Link niet meer beschikbaar]

ok, thnx! ;)

dat word nog lastig, als ik in dezelfde categorie val als Martijn enz.

C. AGE CATEGORIES

Open (Senior)
From 24 years to and including 39 years of age
A teenager, Junior and Master can also compete in the Open class.

Master
From 40 years to 80 and upward

From 40 years to and including 44 years of age
From 45 years to and including 49 years of age
From 50 years to and including 54 years of age
From 55 years to and including 59 years of age
From 60 years to and including 64 years of age
From 65 years to and including 69 years of age
From 70 years to and including 74 years of age
From 75 years to and including 79 years of age
From 80 years upward

Sub Master from 33 years to and including 39 years of age.
This division is for record purposes only. But shall lift in the open (Senior) division.

Junior
From 20 years to and including 23 years of age.

Teenage
From 13 years to and including 15 years of age
From 16 years to and including 17 years of age
From 18 years to and including 19 years of age

- Competitive lifting shall be restricted to competitors aged 13 years and over. The lifter must have attained minimum age on day of the competition where age limits are imposed.
- The day a teenager turns 20 years he or she is no longer a teenager.
- The day a junior turns 24 years he or she is no longer a junior.

D. BODY WEIGHT CATEGORIES

Men

52.0 kg Class up to 52.0kg
56.0 kg Class from 52.01 to 56kg
60.0 kg Class from 56.01 to 60.0kg
67.5 kg Class from 60.01 to 67.5kg
75.0 kg Class from 67.51 to 75.0kg
82.5 kg Class from 75.01 to 82.5kg
90.0 kg Class from 82.51 to 90.0kg

100.0 kg Class from 90.01 to 100.0kg
110.0 kg Class from 100.01 to 110.0kg
125.0 kg Class from 110.01 to 125.0kg
140.0 kg Class from 125.01 to 140.0kg
140.0 kg + Class from 140.01 to Unlimited
Women

44.0kg Class up to 44.0kg
48.0kg Class from 44.01 to 48.0kg
52.0kg Class from 48.01 to 52.0kg
56.0kg Class from 52.01 to 56.0kg
60.0kg Class from 56.01 to 60.0kg
67.5kg Class from 60.01 to 67.5kg
75.0kg Class from 67.51 to 75.0kg
82.5kg Class from 75.01 to 82.5kg
90.0kg Class from 82.51 to 90.0kg
90.0kg+ Class from 90.01 to Unlimited

During the GPC formative years each nation will be allowed any number of competitors spread throughout the body weight categories. Member Federations may impose qualifying standards for their individual team selection.
:cool:

Ja goed, maar t gaat ook om de sfeer en de ervaring he..

van Martijn moet ge toch geen concurentie verwachten? ;)

Terug
Naar boven