Fitness Seller

Black Friday deals 2019

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geven ze ergens korting op een penisvergroting? Ik vraag dit voor een vriend.
Dit werkt. Hoorde ik van een vriend...

Brick-on-a-rope.jpg
 
Gister nog een 49inch 4k tv gekocht voor 300 euro(adviesprijs 400) bij de Lidl.
Die ga ik helemaal uitspelen met tering veel drugs.

Je Ik hebt deze zeker gekocht?


Is het wat? Twijfel om hem ook te kopen, maar zie online weinig informatie/ reviews, de reviews die er zijn zijn veelal negatief. Raar besturingsysteem, weinig smart tv apps, weinig contrast aan te passen etc (online reviews), en vrij onbekend merk. Zou jij hem aanraden?
 
Nike romaleos 3 XD nu voor 140 euro in de app, met nog 30 procent korting met de code ADDON30
 
En zijn ze al sneaky verhoogd? Een dag van te voren zou toch te opzichtig zijn, denk dat ze het dan eind oktober al verhoogd moeten hebben.

ik had dan ook al begin oktober mijn lijstje klaar, gaat voornamelijk om kleding en eindeloos veel schoenen :roflol:

vooralsnog nog geen wijzigingen of kortingen.. moet wel eerlijk bekennen dat ik deze week al een aantal dingen heb gekocht omdat ik bang was ze anders mis te lopen :roflol: /logic
 
  • Like
Waarderingen: LM
Je Ik hebt deze zeker gekocht?


Is het wat? Twijfel om hem ook te kopen, maar zie online weinig informatie/ reviews, de reviews die er zijn zijn veelal negatief. Raar besturingsysteem, weinig smart tv apps, weinig contrast aan te passen etc (online reviews), en vrij onbekend merk. Zou jij hem aanraden?
Klopt, nog niet binnen.
Als het goed is komt hij vandaag binnen.
Laat vanavond/ morgen wel even weten wat ik er van vind.
 
ik had dan ook al begin oktober mijn lijstje klaar, gaat voornamelijk om kleding en eindeloos veel schoenen :roflol:

vooralsnog nog geen wijzigingen of kortingen.. moet wel eerlijk bekennen dat ik deze week al een aantal dingen heb gekocht omdat ik bang was ze anders mis te lopen :roflol: /logic

Bij DEFSHOP hebben ze er eerst 10% bovenop gedaan alvorens ze nu 20-25% korting hebben doorgevoerd, sneaky bastards!
 
Je Ik hebt deze zeker gekocht?


Is het wat? Twijfel om hem ook te kopen, maar zie online weinig informatie/ reviews, de reviews die er zijn zijn veelal negatief. Raar besturingsysteem, weinig smart tv apps, weinig contrast aan te passen etc (online reviews), en vrij onbekend merk. Zou jij hem aanraden?
Heb de tv zeer kort getest, je voelt wel dat de tv goedkoop is.
Als je echt TV gaat kijken denk ik dat je beter ietsjes meer kan neerleggen.
Ik heb hem letterlijk alleen gekocht zodat ik in bed kan spacen.
De TV hangt als volgt boven mijn bed:
bed-frame-with-tv-mount-above-bed-mount-modern-hidden-under-com-in-4-bed-frame-tv-mount.jpg
 
Heb de tv zeer kort getest, je voelt wel dat de tv goedkoop is.
Als je echt TV gaat kijken denk ik dat je beter ietsjes meer kan neerleggen.
Ik heb hem letterlijk alleen gekocht zodat ik in bed kan spacen.
De TV hangt als volgt boven mijn bed:
Bekijk bijlage 472356
jij leeft echt in bed :roflol:
 
Ik heb dit jaar niets nodig en ben content met wat ik heb, maar heb vorig jaar op de officiële Nike-website (Nike.com) 3 paar Air Max gekocht op Black Friday. Was € 180 kwijt volgens mij.
Ik zou gewoon niet kijken naar zogenaamde kortingen en valse 'van'-prijzen, maar enkel kijken waar hetgeen je wilt het goedkoopst is. Met vergelijkingsites en googlen kom je een heel eind. V.w.b. elektronica lees ik van tevoren reviews zodat ik exact weet welk model ik wil hebben. Heb zo ooit m'n 55 inch tv-gekocht met € 500 korting + een Samsung cashbackactie van nog eens € 300. Scheelde toch mooi € 800 t.o.v. de oorspronkelijke prijs en minstens € 300-500 t.o.v. alle andere aanbieders.
 
Heb de tv zeer kort getest, je voelt wel dat de tv goedkoop is.
Als je echt TV gaat kijken denk ik dat je beter ietsjes meer kan neerleggen.
Ik heb hem letterlijk alleen gekocht zodat ik in bed kan spacen.
De TV hangt als volgt boven mijn bed:
Bekijk bijlage 472356

Wat een bazensetup :roflol:
Waar heb je die arm vandaan?
#ikvraagditvooreenvriendin
 
  • Haha
Waarderingen: LM
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven