- Waardering
- 7.138
Hm, ik heb dus ook 5kg whey besteld, maar besef me nu ineens dat ik nooit whey drink

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hm, ik heb dus ook 5kg whey besteld, maar besef me nu ineens dat ik nooit whey drink

Same. Beetje door je kwark heen voor de smaakHm, ik heb dus ook 5kg whey besteld, maar besef me nu ineens dat ik nooit whey drink![]()
Je hoeft het toch ook niet te drinken? Ik snuif het al jaren.Hm, ik heb dus ook 5kg whey besteld, maar besef me nu ineens dat ik nooit whey drink![]()
Als mn tussenschotje dan toch naar de kloten gaat ga ik em niet verspillen aan wheyJe hoeft het toch ook niet te drinken? Ik snuif het al jaren.
FlavDrops ftw
en of ik die ook besteld hebAls mn tussenschotje dan toch naar de kloten gaat ga ik em niet verspillen aan whey
FlavDrops ftw
Ja vind je het gek hahaha, die korting gaat als een lopend vuurtje rondKrijg er toch steeds meer een hard hoofd in, mijn bestelling staat nog steeds wordt verwerkt. Duurt normaal nooit zo lang...
Is ook druk heKrijg er toch steeds meer een hard hoofd in, mijn bestelling staat nog steeds wordt verwerkt. Duurt normaal nooit zo lang...
Net zoals die iMac zaak en die hoogslaper van leenbakker. Ze kunnen het makkelijk terug draaien.Hoop dat het de drukte is idd.. en niet dat ze aan het bedenken hoe ze eronder uit gaan komen haha
Is de korting daar vaak goed? Misschien anders een kijken (maar ook een zin om eigenlijk zo vroeg wakker te worden)Alphalete heeft komende vrijdag ook sale. Denk mijn favoriete merk wat betreft lifting gear. Wel om 07:00 al, not sure of ik op m'n eerste vakantiedag zo vroeg de wekker wil zetten rip.
Als zij zeggen dat het een vergissing/fout was stemmen zij niet in met de koopovereenkomst.De korting was inderdaad wel flink, maar echt niet ondenkbaar. Zou goed een flinke stuntactie kunnen zijn. Ze zullen het echt wel gewoon moeten leveren hoor.
Ik heb iets meer recht vakken gehad, maar het was niet m'n sterkste punt. @LM vertel jij eens even hoe het werkt. Of @RockOfAges hoorde namelijk dat jij tegenwoordig ook bijna meester in de rechten bent.Als zij zeggen dat het een vergissing/fout was stemmen zij niet in met de koopovereenkomst.
Ik heb maar 1 blok recht gehad maar volgens mij is t letterlijk zo simpel als dat
Vraagje: hoe zit het met verzendkosten en hoe lang zijn ze houdbaar. Misschien een gekke vraag, maar zijn ze in te vriezen.

€4.50 verzenden in Nederland.Vraagje: hoe zit het met verzendkosten en hoe lang zijn ze houdbaar. Misschien een gekke vraag, maar zijn ze in te vriezen.
Als ik zo'n koekje zou eten, zou het er hooguit eentje in het weekend zijn.
Zie top reaguursel!!!!Als zij zeggen dat het een vergissing/fout was stemmen zij niet in met de koopovereenkomst.
Ik heb maar 1 blok recht gehad maar volgens mij is t letterlijk zo simpel als dat