MuscleMeat

BlackFriday 2020

Screenshot_20201125-154505_Gmail.jpg

Dat is iig vast de 5kg whey isolaat.
1588507790877.jpg
Hm, ik heb dus ook 5kg whey besteld, maar besef me nu ineens dat ik nooit whey drink ???

• Topic Starter Topic Starter
Krijg er toch steeds meer een hard hoofd in, mijn bestelling staat nog steeds wordt verwerkt. Duurt normaal nooit zo lang...

• Topic Starter Topic Starter
Hoop dat het de drukte is idd.. en niet dat ze aan het bedenken hoe ze eronder uit gaan komen haha

Hoop dat het de drukte is idd.. en niet dat ze aan het bedenken hoe ze eronder uit gaan komen haha
Net zoals die iMac zaak en die hoogslaper van leenbakker. Ze kunnen het makkelijk terug draaien.
92% korting op sommige dingen, wij zouden moeten weten dat dat "nooit" gebeurt.

Alphalete heeft komende vrijdag ook sale. Denk mijn favoriete merk wat betreft lifting gear. Wel om 07:00 al, not sure of ik op m'n eerste vakantiedag zo vroeg de wekker wil zetten rip.

De korting was inderdaad wel flink, maar echt niet ondenkbaar. Zou goed een flinke stuntactie kunnen zijn. Ze zullen het echt wel gewoon moeten leveren hoor.

Alphalete heeft komende vrijdag ook sale. Denk mijn favoriete merk wat betreft lifting gear. Wel om 07:00 al, not sure of ik op m'n eerste vakantiedag zo vroeg de wekker wil zetten rip.
Is de korting daar vaak goed? Misschien anders een kijken (maar ook een zin om eigenlijk zo vroeg wakker te worden)

Korting bij @dekoekjesbaas

De korting was inderdaad wel flink, maar echt niet ondenkbaar. Zou goed een flinke stuntactie kunnen zijn. Ze zullen het echt wel gewoon moeten leveren hoor.
Als zij zeggen dat het een vergissing/fout was stemmen zij niet in met de koopovereenkomst.
Ik heb maar 1 blok recht gehad maar volgens mij is t letterlijk zo simpel als dat

Als zij zeggen dat het een vergissing/fout was stemmen zij niet in met de koopovereenkomst.
Ik heb maar 1 blok recht gehad maar volgens mij is t letterlijk zo simpel als dat
Ik heb iets meer recht vakken gehad, maar het was niet m'n sterkste punt. @LM vertel jij eens even hoe het werkt. Of @RockOfAges hoorde namelijk dat jij tegenwoordig ook bijna meester in de rechten bent.

Vraagje: hoe zit het met verzendkosten en hoe lang zijn ze houdbaar. Misschien een gekke vraag, maar zijn ze in te vriezen. :roflol:
Als ik zo'n koekje zou eten, zou het er hooguit eentje in het weekend zijn.
€4.50 verzenden in Nederland.
2 weken in de koelkast of gewoon in de vriezer mikken en opeten wanneer je er zin in hebt. Lekkerste zijn ze even uit de oven.

Geen gekke vraag wordt vaak gesteld.

Terug
Naar boven