MuscleMeat

BlackFriday 2020

Gewoon €200 bespaard :roflol:

Voor €430 aan shit besteld.

€140 betaald, €290 korting. Hatsekidee. Thnx @hoxyz

Jammer dat ze het gefixed hebben. Kwilde eigenlijk nog een 5kg zak whey.

Heb je een bevestiging gekregen dat het ie verwerkt is/wordt? :)
Ik heb 3 bestellingen gedaan. Eerst 5kg whey isolaat. Toen een shitload aan visolie, crea, wat BCAA's en andere dingen. En toen nog een bestelling met 8 dozen eiwitrepen

3 bevestigingsmailtjes waar dit bij staat:
Screenshot_20201124-230909_Gmail.jpg

Misschien omdat de orders niet al te groot zijn laten ze het door. 1 grote order valt meer op dan 3 kleine lijkt mij.

Ik heb 3 bestellingen gedaan. Eerst 5kg whey isolaat. Toen een shitload aan visolie, crea, wat BCAA's en andere dingen. En toen nog een bestelling met 8 dozen eiwitrepen

Misschien omdat de orders niet al te groot zijn laten ze het door. 1 grote order valt meer op dan 3 kleine lijkt mij.
Het was gewoon een f**k-up van een medewerker denk ik en wellicht dat ze de hand in eigen boezem steken en degenen die ervan geprofiteerd hebben voordeel schutter geven om een goede naam te behouden. :P Ik hoop het voor je.

Ook 5 bestellingen van iets boven de 40e uiteindelijk‘ van alles een bevestigingsmail gehad. (Nog niets is verzonden)

M'n vriendin houd van deze shampoo en douchegel maar is normaal absurd duur. Krijgt ze voor kerst meteen bulk. En die tandenstokers zijn normaal ook prijzig dus ik dacht waarom ook niet.
Screenshot_20201125-082802_Gmail.jpg

Screenshot_20201125-082815_Gmail.jpg
Ik vind de Etos deals tegenvallen tegenover dezelfde producten in andere webshops

In voor geld besparen

algemeen, heb alleen maar de parfums nagekeken, ben op zoek naar parfum voor kerst (iets wat anders ver boven mijn budget ligt, ff punten scoren bij de vrouw)
Bij de Wehkamp hebben ze wel aardige korting op parfums atm. Geen idee of ze ook naar België versturen.

Terug
Naar boven