- Waardering
- 8.521
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op het einde moet je dat doenLukt me niet op "matt35" of "MattDoesFitness" toe te voegen![]()
Malle doevoe
Ja, makkelijkIk moet er min of meer een gymzaal van muziek zien te voorzien, denk je dat hij daar geschikt voor is?
Lukt het jou nog?
Werkt niet meer als je al die 41% korting hebt. Enkel de deals met 55% korting gelden nog wel, maar het is niet meer én én (enkel de hoogste korting geldt per product).
Heb je een bevestiging gekregen dat het ie verwerkt is/wordt?Voor €430 aan shit besteld.
€140 betaald, €290 korting. Hatsekidee. Thnx @hoxyz
Jammer dat ze het gefixed hebben. Kwilde eigenlijk nog een 5kg zak whey.

Ik heb 3 bestellingen gedaan. Eerst 5kg whey isolaat. Toen een shitload aan visolie, crea, wat BCAA's en andere dingen. En toen nog een bestelling met 8 dozen eiwitrepenHeb je een bevestiging gekregen dat het ie verwerkt is/wordt?![]()
Het was gewoon een f**k-up van een medewerker denk ik en wellicht dat ze de hand in eigen boezem steken en degenen die ervan geprofiteerd hebben voordeel schutter geven om een goede naam te behouden.Ik heb 3 bestellingen gedaan. Eerst 5kg whey isolaat. Toen een shitload aan visolie, crea, wat BCAA's en andere dingen. En toen nog een bestelling met 8 dozen eiwitrepen
3 bevestigingsmailtjes waar dit bij staat:
![]()
Misschien omdat de orders niet al te groot zijn laten ze het door. 1 grote order valt meer op dan 3 kleine lijkt mij.
Ik hoop het voor je.Op hoop van zegenHet was gewoon een f**k-up van een medewerker denk ik en wellicht dat ze de hand in eigen boezem steken en degenen die ervan geprofiteerd hebben voordeel schutter geven om een goede naam te behouden.Ik hoop het voor je.

Lukte niet meer helaas...
Ook 5 bestellingen van iets boven de 40e uiteindelijk‘ van alles een bevestigingsmail gehad. (Nog niets is verzonden)Ik heb 3 bestellingen gedaan. Eerst 5kg whey isolaat. Toen een shitload aan visolie, crea, wat BCAA's en andere dingen. En toen nog een bestelling met 8 dozen eiwitrepen
3 bevestigingsmailtjes waar dit bij staat:
![]()
Misschien omdat de orders niet al te groot zijn laten ze het door. 1 grote order valt meer op dan 3 kleine lijkt mij.
Nice, ik ben benieuwd. We zullen het vandaag wel zien.Ook 5 bestellingen van iets boven de 40e uiteindelijk‘ van alles een bevestigingsmail gehad. (Nog niets is verzonden)
Grote inkopen bij de Etos, wat heb je besteld?Nice, ik ben benieuwd. We zullen het vandaag wel zien.
Lekker man die black friday sales
![]()
M'n vriendin houd van deze shampoo en douchegel maar is normaal absurd duur. Krijgt ze voor kerst meteen bulk. En die tandenstokers zijn normaal ook prijzig dus ik dacht waarom ook niet.
Ik vind de Etos deals tegenvallen tegenover dezelfde producten in andere webshopsM'n vriendin houd van deze shampoo en douchegel maar is normaal absurd duur. Krijgt ze voor kerst meteen bulk. En die tandenstokers zijn normaal ook prijzig dus ik dacht waarom ook niet.
![]()
![]()
Bij deze producten of in het algemeen? Ik heb niet echt verder gezocht.Ik vind de Etos deals tegenvallen tegenover dezelfde producten in andere webshops
algemeen, heb alleen maar de parfums nagekeken, ben op zoek naar parfum voor kerst (iets wat anders ver boven mijn budget ligt, ff punten scoren bij de vrouw)Bij deze producten of in het algemeen? Ik heb niet echt verder gezocht.
Bij de Wehkamp hebben ze wel aardige korting op parfums atm. Geen idee of ze ook naar België versturen.algemeen, heb alleen maar de parfums nagekeken, ben op zoek naar parfum voor kerst (iets wat anders ver boven mijn budget ligt, ff punten scoren bij de vrouw)