AndroidHealthClinic

BlackFriday 2020

in voor geile kortings

Als iemand een mooie aanbieding voor een nintendo switch tegenkomt, lemme know. Is voor een cadeau.

Zag deze aanbiedingen staan op tweakers forum, maar vind ze zelf niet heel bijzonder:

Grijs:

Rood/Blauw:

Fortnite editie ( :emo )

Zag deze aanbiedingen staan op tweakers forum, maar vind ze zelf niet heel bijzonder:

Grijs:

Rood/Blauw:

Fortnite editie ( :emo )
Thnx. Khad deze ook voorbij zien komen. Niet echt bijzonder idd helaas

Eerste black friday aankoop is binnen

Topmuis voor de prijs, en nog makkelijk in te stellen voor editing ook.

Laatst bewerkt:
Niet echt een BF deal, maar wellicht wel easy beloningen verdienen. Te mooi om waar te zijn?

Iemand ervaring met a.s.r. vitality? Zo ja, hoe gaat dat precies in z'n werking? Zelf gemiddeld wel 8.000 stappen per dag. Dan verdienen hun daar toch nooit op?

Niet echt een BF deal, maar wellicht wel easy beloningen verdienen. Te mooi om waar te zijn?

Iemand ervaring met a.s.r. vitality? Zo ja, hoe gaat dat precies in z'n werking? Zelf gemiddeld wel 8.000 stappen per dag. Dan verdienen hun daar toch nooit op?

Even heel vluchtig gekeken op de link, maar wil je nou echt dat je zorgverzekering zo’n grote inbreuk maakt op je privacy? Ik zou het afraden Onix

Ik heb dit eens opgezocht en meen te herinneren dat het alleen maximaal 4 maanden van je aanvullende verzekering vergoed, dus niet je basisverzekering.

Het levert je dus misschien een paar tientjes op.

Even heel vluchtig gekeken op de link, maar wil je nou echt dat je zorgverzekering zo’n grote inbreuk maakt op je privacy? Ik zou het afraden Onix

Ik heb dit eens opgezocht en meen te herinneren dat het alleen maximaal 4 maanden van je aanvullende verzekering vergoed, dus niet je basisverzekering.

Het levert je dus misschien een paar tientjes op.
Dank!

Had verder gezocht en blijkt dat er in de voorwaarden veel kleine lettertjes staan m.b.t. het delen van de gegevens met derden. Mij niet gezien.

Dank!

Had verder gezocht en blijkt dat er in de voorwaarden veel kleine lettertjes staan m.b.t. het delen van de gegevens met derden. Mij niet gezien.
Ik ken iemand die in ruil voor korting op zijn autoverzekering een kastje in zijn auto heeft die ten alle tijde de snelheid bijhoudt. Ook iets vergelijkbaars dus.

Verschrikkelijk lijkt me dat

• Haha
Waarderingen: Onit
Iemand die zijn myprotein spullen al verzonden zijn?
59826E0B-9BBC-45AF-83F9-55CC9FECD05B.png

Is die extreme korting van myprotein nog beschikbaar? Of zijn ze daar al mee gestopt?

Terug
Naar boven