- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag eerste pakketje gehad, volgende komt morgen.
Myprotein duurt altijd redelijk lang. En nu uiteraard logisch met black friday.Kijk dat is goed nieuws! Maakt me eigenlijk niet uit of het een dagje langer duurt, als het maar binnen komt haha!
Jouw pakketje komt via PostNL zeker? Daar hebben ze vertraging. Andere pakketdiensten zijn sneller atmKijk dat is goed nieuws! Maakt me eigenlijk niet uit of het een dagje langer duurt, als het maar binnen komt haha!
Jouw pakketje komt via PostNL zeker? Daar hebben ze vertraging. Andere pakketdiensten zijn sneller atm

Volgens mij wel idd, andere bedrijven zoals xxl, energycans en wayofhealth kwamen wel binnen 1 dag en ook via postnl. Agja we zien wel![]()
Ik heb vandaag mijn pakket van PostNL gehad (vrijdag besteld, MyProtein). Gisteren ook al een PostNL-bestelling ontvangen (XXL). Bulk Powders komt nog met DHL. PostNL heeft inderdaad vertraging, maar speelt er goed op in.Jouw pakketje komt via PostNL zeker? Daar hebben ze vertraging. Andere pakketdiensten zijn sneller atm
hier Is het nog steeds niet onderwegDacht ik dat m'n pakketje eindelijk geleverd zou worden, loopt de bezorger een deur verder.![]()
Hier ook niet man. Grote bestelling he
Same same :/
Pakketje is ontvangen door PostNL en wordt morgen afgeleverd. Vlag kan uit![]()
PostNL app melding