MuscleMeat

BlackFriday 2020

Klasse!

Same here. Aangemeld bij PostNL, maar pakket is nog niet bij hun ontvangen. Hoorde van iemand dat MP niet eens via PostNL verzend, dus dat is vreemd. Pakket zou vandaag of morgen ontvangen moeten worden volgens de e-mail van MP. Ben benieuwd.
Is gewoon via PostNL hoor

• Like
Waarderingen: Onit
Myprotein komt via DHL in Nederland.

Klasse!

Same here. Aangemeld bij PostNL, maar pakket is nog niet bij hun ontvangen. Hoorde van iemand dat MP niet eens via PostNL verzend, dus dat is vreemd. Pakket zou vandaag of morgen ontvangen moeten worden volgens de e-mail van MP. Ben benieuwd.
in je mail staat gewoon een trackingnummer die je bij dhl kan invoeren om te weten hoe het er voor staat.

9D82A035-46E4-48F0-A739-490B35BBCD12.jpeg

bij mij helaas alleen maar aangemeld nog :(

in je mail staat gewoon een trackingnummer die je bij dhl kan invoeren om te weten hoe het er voor staat.

9D82A035-46E4-48F0-A739-490B35BBCD12.jpeg

bij mij helaas alleen maar aangemeld nog :(
Bij mij staat koerier: Spring. Nog nooit van gehoord. Als ik op de button klik op mijn bestelling te tracken kom ik bij PostNL uit.

Bij mij staat koerier: Spring. Nog nooit van gehoord. Als ik op de button klik op mijn bestelling te tracken kom ik bij PostNL uit.
Exact hetzelfde hier. Postnl heeft het pakketje nog niet, geschatte bezorgtijd is vandaag/morgen volgens MP.

• Like
Waarderingen: Onit
via 17track.net kan je altijd je pakket traceren ongeacht waar het vandaan komt dus daar kan je het eventueel proberen?

Exact hetzelfde hier. Postnl heeft het pakketje nog niet, geschatte bezorgtijd is vandaag/morgen volgens MP.
Hee Jesper, jij ook hier!

via 17track.net kan je altijd je pakket traceren ongeacht waar het vandaan komt dus daar kan je het eventueel proberen?
Nope. Springs is geen koeriersdienst voor zover ik weet. De code begint met 3S -> is PostNL. Maar krijg pakketjes inderdaad altijd van DHL als ik bij MP bestel. Rare bedoeling dit. :roflol:

Ik krijg morgen een pakketje van The Hut Group (myprotein) via DPD :roflol:

Hier wordt alles eigenlijk nog wel redelijk netjes op tijd bezorgd. ben benieuwd hoe het later deze maand gaat.

Hier ook nog niets

XXL en My Protein binnen . Bulk Powders nog niet. Ik had overigens pas vrijdag besteld, dus niet de megakorting die jullie hadden.

• Topic Starter Topic Starter
Verwachte leverdatum volgens mail tussen maandag 30 en dinsdag 1. Helaas niks ontvangen, track en trace zegt leverdatun / zending niet bekend:(

Terug
Naar boven