MuscleMeat

BlackFriday 2020

Pakketje is ontvangen door PostNL en wordt morgen afgeleverd. Vlag kan uit :cheer:

Die meldingen willen nogal eens verspringen, zo versprong mijn bestelling van deze vrijdag bij postNL van de zaterdagmiddag naar de zaterdagavond, van een andere bestelling kreeg ik voortijdig de melding dat het was afgeleverd. Uiteindelijk wel beide zaterdagavond ontvangen. In het verleden ook wel meegemaakt dat de levering uiteindelijk versprong naar een dag later.

Je kan best die vlag klaarleggen, maar ik zou wat terughoudend zijn met uithangen. :p

• Haha
Waarderingen: Onit
Ik zou woensdag drie pakketjes krijgen, nog steeds niks binnen en de status is veranderd naar onbekend..

Mijn bestelling van Bulkpowders gaat maar voor de helft aankomen. Kreeg net een mail dat de Apple Crumble and Custard whey uitverkocht was en dat ze binnen vijf dagen het geld terugstorten :(

Mijn bestelling van Bulkpowders gaat maar voor de helft aankomen. Kreeg net een mail dat de Apple Crumble and Custard whey uitverkocht was en dat ze binnen vijf dagen het geld terugstorten :(
Balen! Ik had wel alles netjes ontvangen.

Balen! Ik had wel alles netjes ontvangen.
Nice! Ik vroeg het mij ook al af waarom het zo lang duurde. Gelukkig hebben ze bij Bulkpowders wel vaker flinke korting, dat scheelt weer. Speculaas gaat wel binnenkomen, dus ben daar wel benieuwd naar.

Nice! Ik vroeg het mij ook al af waarom het zo lang duurde. Gelukkig hebben ze bij Bulkpowders wel vaker flinke korting, dat scheelt weer. Speculaas gaat wel binnenkomen, dus ben daar wel benieuwd naar.
Wel zwak van hu, ze kunnen ook voorstellen het te verzenden als het weer voorradig is

Die meldingen willen nogal eens verspringen, zo versprong mijn bestelling van deze vrijdag bij postNL van de zaterdagmiddag naar de zaterdagavond, van een andere bestelling kreeg ik voortijdig de melding dat het was afgeleverd. Uiteindelijk wel beide zaterdagavond ontvangen. In het verleden ook wel meegemaakt dat de levering uiteindelijk versprong naar een dag later.

Je kan best die vlag klaarleggen, maar ik zou wat terughoudend zijn met uithangen. :p
Je had helemaal gelijk. Pakketje van MM is er wel, die van MP niet. Sad

Je had helemaal gelijk. Pakketje van MM is er wel, die van MP niet. Sad
Jammer, maar één is meer dan geen!

Teleurstellingen uit het verleden maken mij wat voorzichtig in mijn enthousiasme.

Zelf vandaag een UPS pakket ontvangen dat vanmorgen in de app nog stond op 7 december, al was dat gezien de locatie een beetje gek, gelukkig was ik thuis, anders krijg je dat gedoe weer.

Zijn jullie nou echt verbaasd dat de leveringstijden niet gehaald worden? Zeker als je ziet dat sommigen zelfs meerdere bestellingen doen bij dezelfde winkel...
Komt allemaal goed jongens, geen stress.

Zijn jullie nou echt verbaasd dat de leveringstijden niet gehaald worden? Zeker als je ziet dat sommigen zelfs meerdere bestellingen doen bij dezelfde winkel...
Komt allemaal goed jongens, geen stress.
Tuurlijk niet, zijn gewoon verwend met die achterlijke snelle leveringen van tegenwoordig

Screenshot_20201204-172105_Edge.jpg

Gokje nemen om toch even naar de supermarkt te gaan, kans dat het in die 20min bezorgd wordt?

Gisteren Bulk Powders binnen gehad via DHL. XXL en MP al eerder deze week. PostNL kan overigens nu al de drukte niet aan. Verjaardagskaartje voor m'n moeder kwam 2 weken na haar verjaardag binnen. :roflol:

Je kunt gewoon je voorkeuren opgeven, zoals bezorgen bij de buren. Of een briefje op je brievenbus plakken.
Wordt hier niet naar gekeken, ze worden altijd lukraak maar "weggegeven." DHL neemt de moeite niet eens om aan te bellen :D.

Terug
Naar boven