- Waardering
- 18.783
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Ik krijg t als t goed is vandaag ook binnen, jij ook dan neem ik aan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik krijg t als t goed is vandaag ook binnen, jij ook dan neem ik aan?
Pakketje is ontvangen door PostNL en wordt morgen afgeleverd. Vlag kan uit![]()
Die meldingen willen nogal eens verspringen, zo versprong mijn bestelling van deze vrijdag bij postNL van de zaterdagmiddag naar de zaterdagavond, van een andere bestelling kreeg ik voortijdig de melding dat het was afgeleverd. Uiteindelijk wel beide zaterdagavond ontvangen. In het verleden ook wel meegemaakt dat de levering uiteindelijk versprong naar een dag later.

Balen! Ik had wel alles netjes ontvangen.Mijn bestelling van Bulkpowders gaat maar voor de helft aankomen. Kreeg net een mail dat de Apple Crumble and Custard whey uitverkocht was en dat ze binnen vijf dagen het geld terugstorten![]()
Nice! Ik vroeg het mij ook al af waarom het zo lang duurde. Gelukkig hebben ze bij Bulkpowders wel vaker flinke korting, dat scheelt weer. Speculaas gaat wel binnenkomen, dus ben daar wel benieuwd naar.
Wel zwak van hu, ze kunnen ook voorstellen het te verzenden als het weer voorradig isNice! Ik vroeg het mij ook al af waarom het zo lang duurde. Gelukkig hebben ze bij Bulkpowders wel vaker flinke korting, dat scheelt weer. Speculaas gaat wel binnenkomen, dus ben daar wel benieuwd naar.
Je had helemaal gelijk. Pakketje van MM is er wel, die van MP niet. SadDie meldingen willen nogal eens verspringen, zo versprong mijn bestelling van deze vrijdag bij postNL van de zaterdagmiddag naar de zaterdagavond, van een andere bestelling kreeg ik voortijdig de melding dat het was afgeleverd. Uiteindelijk wel beide zaterdagavond ontvangen. In het verleden ook wel meegemaakt dat de levering uiteindelijk versprong naar een dag later.
Je kan best die vlag klaarleggen, maar ik zou wat terughoudend zijn met uithangen.![]()
Gegeven bezorgtijd vandaag inmiddels bijna verstreken, wordt spannendJe had helemaal gelijk. Pakketje van MM is er wel, die van MP niet. Sad
Hier ook nog niks en ook geen tijdstip van bezorging bij de tracking, wat er anders wel bij staatGegeven bezorgtijd vandaag inmiddels bijna verstreken, wordt spannend
Jammer, maar één is meer dan geen!Je had helemaal gelijk. Pakketje van MM is er wel, die van MP niet. Sad
Toevallig sinds gisteren wel een tijdstip van bezorging doorgekregen, maar vraag het me sterk af of ze dat gaan halenHier ook nog niks en ook geen tijdstip van bezorging bij de tracking, wat er anders wel bij staat

Toevallig sinds gisteren wel een tijdstip van bezorging doorgekregen, maar vraag het me sterk af of ze dat gaan halen![]()
Tuurlijk niet, zijn gewoon verwend met die achterlijke snelle leveringen van tegenwoordigZijn jullie nou echt verbaasd dat de leveringstijden niet gehaald worden? Zeker als je ziet dat sommigen zelfs meerdere bestellingen doen bij dezelfde winkel...
Komt allemaal goed jongens, geen stress.
Je kunt gewoon je voorkeuren opgeven, zoals bezorgen bij de buren. Of een briefje op je brievenbus plakken.![]()
Gokje nemen om toch even naar de supermarkt te gaan, kans dat het in die 20min bezorgd wordt?
Wordt hier niet naar gekeken, ze worden altijd lukraak maar "weggegeven." DHL neemt de moeite niet eens om aan te bellenJe kunt gewoon je voorkeuren opgeven, zoals bezorgen bij de buren. Of een briefje op je brievenbus plakken.
.DHL is kut ja. De service van PostNL is beter, maar dat hangt ook wel af van je bezorger.Wordt hier niet naar gekeken, ze worden altijd lukraak maar "weggegeven." DHL neemt de moeite niet eens om aan te bellen.