Fitness Seller

BlackFriday 2020

Bezoekers in dit topic

DHL is kut ja. De service van PostNL is beter, maar dat hangt ook wel af van je bezorger.
Eens, meestal flikkeren ze het hier gelijk in het kantoor, moet je geluk hebben dat er net iemand van het management aanwezig is als je het niet thuis kaartje vind.
 
Screenshot_20201204-191535_Edge.jpg


Close enough
 
Weer geen Ps5. Die lieden die er tig opkopen en dan verkopen via mp verdienen een game over.
 
Weer geen Ps5. Die lieden die er tig opkopen en dan verkopen via mp verdienen een game over.
Heb je de hele dag handmatig zitten F5'en? Welke sites heb je allemaal geprobeerd?

Trouwens: welke spellen had je graag gespeeld op de ps5?
 
Heb je de hele dag handmatig zitten F5'en? Welke sites heb je allemaal geprobeerd?

Trouwens: welke spellen had je graag gespeeld op de ps5?
Kreeg een mail van bol. Maar dat was binnen 2 minuten uitverkocht. Ga niet een hele dag F5'en, geen tijd voor en ik vind dat ze die boel gewoon beter moeten regelen. Gewoon slecht. Ik begrijp dat jij meer geluk had? Veel plezier ervan, heb een topic gemaakt over Ps5 vs Xbox misschien wil je je ervaringen delen tzt.

Spellen waar ik interesse in heb:
Far cry
Hitman
Gran turismo
Call of duty
Tekken
Battlefield
Cyberpunk
 
Kreeg een mail van bol. Maar dat was binnen 2 minuten uitverkocht. Ga niet een hele dag F5'en, geen tijd voor en ik vind dat ze die boel gewoon beter moeten regelen. Gewoon slecht. Ik begrijp dat jij meer geluk had? Veel plezier ervan, heb een topic gemaakt over Ps5 vs Xbox misschien wil je je ervaringen delen tzt.

Spellen waar ik interesse in heb:
Far cry
Hitman
Gran turismo
Call of duty
Tekken
Battlefield
Cyberpunk
Exact hetzelfde. Zou er graag eentje willen bestellen, maar niet te doen
 
Kreeg een mail van bol. Maar dat was binnen 2 minuten uitverkocht. Ga niet een hele dag F5'en, geen tijd voor en ik vind dat ze die boel gewoon beter moeten regelen. Gewoon slecht. Ik begrijp dat jij meer geluk had? Veel plezier ervan, heb een topic gemaakt over Ps5 vs Xbox misschien wil je je ervaringen delen tzt.

Spellen waar ik interesse in heb:
Far cry
Hitman
Gran turismo
Call of duty
Tekken
Battlefield
Cyberpunk
Ja mij is het wel gelukt. Was tegelijkertijd aan het werk dus ging ook heel snel.
 
Ik wacht ook gewoom tot die normaal.op voorraad komt met een game bundel deal ofzo ja.
 
Zitten nog veel kinderziektes in de PS5. Beter nog eventjes wachten, tenzij je de console met winst wilt verkopen :eyebrow:
 
Gewoon kopen met black friday 2021.
 
Back
Naar boven