MuscleMeat

BLAST!..

  • Topic starter User1
  • Startdatum
  • Reacties 433
  • Weergaven 22K
  • Volgers 25

Bezoekers in dit topic

10kg in bijna even veel dagen?:o

Herinner me nog m'n eerste kuur, vooroverbuigen om m'n schoenen te knopen en m'n kop stond op ontploffen :roflol:

Maar goed, het verloopt naar wens!
 
Ja gek genoeg helemaal geen last van! Wat minder zin om iets te doen. Trainen gaat super! Alleen pull ups gingen wat zwaarder, maar daar weet ik nu wel de oorzaak van haha.
 
Beetje kut licht, maar stond net op de weegschaal na 600gr aan carbs en sta nu op 113,5kg. Duidelijk erg vochtig, maar zolang ik abs niet helemaal uit zicht verlies en wekelijks ff de sauna pak, om voor mezelf ff te bevestigen dat het vocht is.ben ik goed tevreden en kan ik dat volle gevoel enzo ook wel weer waarderen! Ook weer nieuw stukje striae gevonden onder me arm! Dat ik dat nog mag mee maken met mijn overtollige huid haha.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]
Hmm...ergens had ik een heeeeel andere shape verwacht! Een stuk droger in ieder geval..???
 
Excuses! Haha, shape in de ochtend is ook wereld van verschil, vanochtend weer 4kg lichter dan op de foto, lading carbs doet me nooit veel goed, misschien toch eens experimenteren met hoger vet. Altijd als ik boven de 400gr carbs ga, Dan stat me pens een stuk boller en pak ik een hoop vocht.
 
Schoudertjes!

Zittend mp (bar pauzeren op de borst/schouders)
12x60
6x70
4x6x85 (PR?)

Incline bp
3x10x85

Dips
3x12xbw

Sideraises, Triceps etc!
5x8-15
 
Gewicht 108,8kg

Borst

Bankdrukken
15x60
12x80
10x100
6x120
3x6x140

Incline
12x60
10x80
8x90
10x100

Decline hammer strenght
3x12x?

Flyes,sideraises,Triceps

Mag niet klagen!
 
Tering..die press-kracht:bow:
 
  • Like
Waarderingen: Apv
Ja we zijn weer lekker aan het opbouwen! Stuk droger ook alweer, carbs iets laten zakken.
 
mooie bank inderdaad ik denk dat je die incline wel wat zwaarder kan anders zou ik daar meer op focusen.
 
Incline doe ik vaker wat rustiger/ minder rust, om niet continu met zware gewichten te sjouwen. Merk namelijk na zwaar bankdrukken dat schouders toch wat stijf zijn als ik daarna Incline doe. PR is geloof ik 8x120 Incline. In me cruise misschien is ,eer oprichten als hoofdcompound
 
ja ik gebruik het ook vaak als hoofdcompound voor de bench.
 
Laatste shot supah tren erin vanochtend, gewicht 109.8
Lekker kuurtje geweest!
Kort maar zeer krachtig! Geen tot weinig bijwerkingen gehad.

Kracht zit er goed in, zoals vanochtend 3x6x145 bench.

Nu cruisen op 200mg en kcal ietsje onder onderhoud en dan een grote blast!
 
Ff een update!

3e week cruise geloof ik, om de 10 dagen 250mg test erin.
Kcal rond 3300-3500
Gewicht iets gezakt naar de 107,5kg, zooitje vocht kwijt, vp% lijkt niet gestegen dus zo’n 5kg massa in 6 weken gepakt, ik ben tevreden!
Kracht gaat erg goed, zelfs in de cruise:
3x5x155 bench
270 deadlift
5x100 zittend mp

Nu nog even 3 weken door rommelen en dan een behoorlijke blast! Ben benieuwd.
 
Vandaag begonnen op 105,7kg en 4000/4200kcal

400 sust

450 trenA

450 mastP

600 primo

1200 bold


Test zet ik 2x in de week. De rest elke dag, is een mix. Ben erg benieuwd, zeker qua kracht. Gister in me cruise nog een relatief makkelijke bench PR gehad met 1x175.
 
+3gr aan gear per week? Holy moly!
 
Komt neer op 1ML per dag en 1ML per week aan test.
Dus wel goede mix. Goede verhalen over gehoord.. ik wou me primo wat hoger.. maar losse primo was net zo duur als deze mix.. dus ja! Bold ben ik ook niet vies van, en daarom maar 400mg test pw.
 
wow 3,1gr ik ben benieuwd wat het je gaat brengen ook qua kracht
 
Tering :roflol: 1,2gr bold ook niet mis. Die is gedoseerd op 500-600mg/ml?
 
De tering man, 3 gram gear na een cruise van krap 4 weken voor een fysiek van 105 kg. Succes ouwe.
 
Back
Naar boven