Fitness Seller

blauwe/paarse/rode vlek paar dagen na injectie

Bezoekers in dit topic

FP IcE

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 okt 2006
Berichten
447
Waardering
12
Lengte
1m89
Massa
88kg
Vetpercentage
13%
hey jongens,

ik had 3 dagen geleden men 5e inject gehad, en had hem iets hoger en meer naar buiten laten zetten op aanraden van iedereen hier.

nu gistereavond ik keek ik de spiegel en ik zag ineens dat er een heel rode plek met blauw/paarse schijn rondom de injectiespot was. kdenk 10 cm x 4 cm ofzo...

dit is de eerste keer dat ik het heb, daarom wou ik jullie eens vragen aan wat dat zou kunnen liggen..

verkeerd gezet? wat zijn de gevolgen?

heb al op het internet aan het zoeken geweest maar niet echt zinvolle informatie gevonden...

alvast bedankt!
 
zal wel een onderhuidse bloed uitstorting zijn bro..maw je hebt onderweg een adertje geraakt en hebt nu een blauwe plek..
 
Ah ok, maw het kan dus niet echt kwaad?

kzie net dat ik perongeluk de topic in kuurdagboeken sectie gezet heb... :rolleyes: was er echt van overtuigd dat ik hem in de algemene AAS sectie gezet had :)
 
Minder last van je ass?
 
Minder last van je ass?

ja kont doet niet echt pijn. maar geloof het of niet, maar men onderrug is terug opgezwollen :s sinds eergisteren na men been training :(

ben aan het twijfelen om nog eens naar de sportdokter te gaan... maar langs de andere kant, wat gaat hij zeggen: rusten wss
 
Volgens mij is kuren niks voor jou:)
 
heb je nu niet te hoog gezet. je moet de spuit wel degelijk in je bil zetten (hoog, buitenkant) maar niet in de onderrug.
 
heb je nu niet te hoog gezet. je moet de spuit wel degelijk in je bil zetten (hoog, buitenkant) maar niet in de onderrug.

whahaha lijkt me erg onprettig :D
 
mja skydirk nu ik de foto terug bekijk met het kruisje dat snuffsann gemaakt had en ik kijk dan naar men bil waar spuit gezet is dan heeft ze die idd een beetje te hoog en te veel naar buiten gezet. (zie foto : blauwe puntje, je moet wel inzoomen want het is een kleine afbeelding.)

volgende keer print ik die foto gewoon af en neem hem mee :) dan zal het wel juist zijn zeker... :p
 
hmmm ik heb hem ook wel eens +- daar gezet hoor IcE, nergens last van ;)
 
hmmm ik heb hem ook wel eens +- daar gezet hoor IcE, nergens last van ;)

mja, ik moet zeggen, op de injectieplaats zelf heb ik ook nergens last van, maar men onderrug is echt storende pijn en opgezwollen. als ik heel de dag een broek met een riem heb aangehad en ik doe die savonds uit dan is alles boven de riem superhard en opgezwollen...

ik heb net een interessant stukje tekste gevonden:

De reden dat er zoveel verschillende meningen zijn over rugpijn, is dat het grotendeels door afgeleide pijn wordt veroorzaakt. Dat wil zeggen: de pijn die je voelt is van de plaats van zijn oorzaak afgeleid naar een andere plek.
Dit geldt vooral bij lage rugpijn, wat vroeger ook wel bekend stond als 'lumbago' of zelfs 'reumatiek'. Tegenwoordig is er een heel scala aan veelgebruikte benamingen, die vaak foutief worden toegepast: ischias, spinale stenosis, artritis in de wervelkolom, disfunctie van het S.I.-gewricht... Hoe je arts het ook noemt, je zult de ware oorzaak van lage rugpijn misschien nooit vinden als je alleen in je onderrug zoekt. Datzelfde geldt ook voor het midden van je rug en je bovenrug.

Pijn in de onderrug kan zijn afgeleid van triggerpoints in vreemde plaatsen, zoals de gluteus medius en gluteus maximus in je billen, de rectus abdominis in je buik, en zelfs van spierknopen in je kuiten.
De tekeningen hiernaast tonen een triggerpoint in de gluteus medius of middelste bilspier.
Dit triggerpoint is een van de meest voorkomende oorzaken van afgeleide pijn in de onderrug. De middelste bilspier stelt ons in staat rechtop te lopen en staat bloot aan vele vormen van overbelasting.
Het triggerpoint ligt net boven, en iets achter, de trochanter major (het benige uitsteeksel aan de zijkant van je heup). De spier is getekend in de linker tekening. In de rechtertekening zie je het pijnpatroon (gearceerd).



als ik het zwarte bolletje dan zie op de rechter tekening dan vind ik dat dat verdacht dicht bij mijn injectie spot ligt die en tevens ook de injectiespot die jullie allemaal aanraadde :)

Gluteus medius.jpg
 
Laatst bewerkt:
wel vervelend dat je steeds last krijgt van inject, hoe verloopt je kuur tot nu toe qua kracht/massa gains ?
 
wel vervelend dat je steeds last krijgt van inject, hoe verloopt je kuur tot nu toe qua kracht/massa gains ?

idd. wat is je mening van het tekstje en tekening hierboven?

massa blijf ik wat hangen rond de 88 kg

qua kracht gaat het lekker. verbreek vaak PR's :) dus das goed.

nu enkel die k*t onderrug nog en dan ben ik gelukkig :)
 
ja dat tekstje hierboven klinkt logisch en valt goed samen met jou verhaal.
zelf heb ik hier echter nog nooit echt last van gehad.
misschien dan toch maar eens proberen ergens anders te injecteren ?
 
mja skydirk nu ik de foto terug bekijk met het kruisje dat snuffsann gemaakt had en ik kijk dan naar men bil waar spuit gezet is dan heeft ze die idd een beetje te hoog en te veel naar buiten gezet. (zie foto : blauwe puntje, je moet wel inzoomen want het is een kleine afbeelding.)

volgende keer print ik die foto gewoon af en neem hem mee :) dan zal het wel juist zijn zeker... :p
Haha gaat wel raar zijn als een vriend van je ziet dat je een foto hebt van iemand de kont. :p

Komt wel goed, je was toch naar je huisarts gegaan en die zei toch dat het door wat anders kwam (je bult)
 
Haha gaat wel raar zijn als een vriend van je ziet dat je een foto hebt van iemand de kont. :p

Komt wel goed, je was toch naar je huisarts gegaan en die zei toch dat het door wat anders kwam (je bult)

Lol das die foto van spotinjections.com :)

En idd sportdokter zei dat het daar niet van was maar hij is ook maar ne mens die foute kan maken eh:)
 
Back
Naar boven