Fitness Seller

Bloedafname waarden

virtuaxx

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Wie weet hier iets meer over bloedresultaten, ik heb onlangs mijn bloed laten afnemen en vroeg me af of hier onregelmatigheden zijn of waarden die beter kunnen of tegen de limiet zijn. Ik weet dat die onder- en bovenlimieten gewoon gebaseerd zijn op een gemiddelde, maar niet perse de ideale waarden aangeven...
Ik ben man, 22jaar, niet super sportief. BMI van 27, 90kg 1.82m

Wat denken jullie?

(Zie bijlage)

Laatst bewerkt:
De referentiewaarden zijn in principe voor iedereen bedoeld en zijn geen gemiddelden. In ieder geval zie ik geen reden om jouw bloedwaarden niet te beoordelen op basis van deze referentiewaarden.

Overigens kun je deze vraag beter aan je huisarts stellen lijkt mij.

Wij zijn niet bevoegd om daar iets over te zeggen.

vergrootglas.jpg

Haal dat weg man, weet je wat je allemaal over jezelf blootgeeft? Ik zet liever mijn blote pik hier op't forum dan mijn volledige bloedwaardes :D.

Nee serieus, zoiets moet je hier niet zetten. Ik wil je geslachtskenmerken edm niet weten. Vraag zoiets gewoon aan je huisarts, alleszins iemand die gebonden is aan het beroepsgeheim.
Of geef me de gegevens van je visakaart eens? Ik wil nog effe wat supps kopen:-).

Groeten

Btw, alles lijkt normaal, maar dit is maar een papier, zonder patient.

Haal dat weg man, weet je wat je allemaal over jezelf blootgeeft? Ik zet liever mijn blote pik hier op't forum dan mijn volledige bloedwaardes :D.

Nee serieus, zoiets moet je hier niet zetten. Ik wil je geslachtskenmerken edm niet weten. Vraag zoiets gewoon aan je huisarts, alleszins iemand die gebonden is aan het beroepsgeheim.
Of geef me de gegevens van je visakaart eens? Ik wil nog effe wat supps kopen:-).

Groeten

Btw, alles lijkt normaal, maar dit is maar een papier, zonder patient.

wat is er zo erg aan het blootgeven van bloedwaardes? :o

• Topic Starter Topic Starter
Het is al goed, ze zijn al weg :p Ik dacht gewoon even jullie mening te horen :)
Toch bedankt :p

Terug
Naar boven