Fitness Seller

Bloedresultaten 3 maanden en 8 maanden na OFF gaan

iLoco

Dutch Bodybuilder
Waardering
21
Lengte
1m82
Massa
95kg
Vetpercentage
9%
Beste forumgenoten,

Bij deze mijn bloedresultaten na 3 maanden en 8 maanden off.
Ik ben ongeveer 2 jaar on geweest (vanaf 23e tot 25e) en heb in die tijd blast en cruise gedaan.
Op een gegeven moment toch off gegaan omdat ik dacht dat mijn gezondheid eronder ging lijden.
Begin januari ben ik begonnen met mijn nakuur, deze duurde 7 weken.

Resultaten van 3 maanden off en 8 maanden off, wat valt jullie op?

Ik ben ook bloed gaan trekken omdat ik nog steeds last heb van de volgende symptomen;

- Brain fog
- Laag Libido (wel e.d ochtenderecties)
- Droge huid
- Kan slecht nadenken
- Geen motivatie op werk
- Wondjes die langzaam helen

Iemand tips om van deze klachten af te komen?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
1573047219701.png - 470434 1573047232752.png - 470435

Bijlagen

• 1573047129506.png - 470431
    1573047129506.png
    177,9 KB · Weergaven: 144
  • 1573047168269.png - 470432
    1573047168269.png
    357,4 KB · Weergaven: 153
Laatst bewerkt:
Ik zou even langs de huisarts gaan.

Je traint nog wel? Je CK waarden is ook vrij hoog

Toevallig ook aan t cutten in combi met zwaar trainen?

Hogere ck komt vaak voor met trainen. Maar dit is wel aanzienlijk hoger. Was je vlak na t trainen bloed wezen prikken?

idd even naar de huisarts en niet zelfs dokteren.

Ter verduidelijking: niet vanwege je bloedwaarden, maar vanwege je klachten.

Ben al bij de huisarts geweest voor die klachten, ook doorgestuurd naar internist.
Die konden niets vinden wat afweek...
Bloedtest van Oktober had ik 3 weken niet getraind, dus dat zou een beter beeld moeten geven.
Vooralsnog zie ik zelf een duidelijk beter bloedbeeld in de oktober test, echter is mijn hematocriet nog erg hoog

Ben al bij de huisarts geweest voor die klachten, ook doorgestuurd naar internist.
Die konden niets vinden wat afweek...
Bloedtest van Oktober had ik 3 weken niet getraind, dus dat zou een beter beeld moeten geven.
Vooralsnog zie ik zelf een duidelijk beter bloedbeeld in de oktober test, echter is mijn hematocriet nog erg hoog
Hoog, maar niet erg hoog. Zou me daar geen zorgen om maken, en veroorzaakt verder ook geen klachten. Je bloedbeeld is verder vrij normaal, ik zie er niet iets in wat je klachten zou veroorzaken.

• Like
Waarderingen: GJX
Hoog, maar niet erg hoog. Zou me daar geen zorgen om maken, en veroorzaakt verder ook geen klachten. Je bloedbeeld is verder vrij normaal, ik zie er niet iets in wat je klachten zou veroorzaken.
Bedankt voor de reacties!
Ik zie zo verder ook niets wat de klachten kan veroorzaken, dacht zelf aan de volgende oorzaken;
- Slaapapneu
- Iets met mijn vochtinname/zoutinname (drink zo'n 5 liter water per dag en krijg ongeveer 5 gram zout binnen)

Kan morgen weer naar de dokter om mijn resultaten door te spreken

wel interessant heb zelf ook slaap apneu onderzoek gedaan kwam niks uit. Ben zelf ook heel erg moe geen motivatie nergens in herken het wel je punten.

Je test is ook met 5.4 nmol/l gedaald, enig idee hoe dat kan?

wel interessant heb zelf ook slaap apneu onderzoek gedaan kwam niks uit. Ben zelf ook heel erg moe geen motivatie nergens in herken het wel je punten.

Precies wat je zegt, beetje alsof je in een waas leeft als zombie en niet daadwerkelijk scherp bent, doe alles op de automatische piloot lijkt het wel.
Waar had je dat slaapapneu onderzoek laten doen? In een ziekenhuis?

Je test is ook met 5.4 nmol/l gedaald, enig idee hoe dat kan?

test is van 15.4 naar 15.0 gegaan :)

Precies wat je zegt, beetje alsof je in een waas leeft als zombie en niet daadwerkelijk scherp bent, doe alles op de automatische piloot lijkt het wel.
Waar had je dat slaapapneu onderzoek laten doen? In een ziekenhuis?

test is van 15.4 naar 15.0 gegaan :)

oh nu zie ik het idd, keek verkeerd. Niks aan de hand daar dus. Succes verder

Ja, slaapkliniek st.antonius ziekenhuis ik heb precies het zelfde leef als een zombie, voer geen ruk uit ben t*ring lui kan het me ook niet inbrengen ofzo om te veranderen vind t wel best ofzo in me eigen wereld:roflol:

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reacties!
Ik zie zo verder ook niets wat de klachten kan veroorzaken, dacht zelf aan de volgende oorzaken;
- Slaapapneu
- Iets met mijn vochtinname/zoutinname (drink zo'n 5 liter water per dag en krijg ongeveer 5 gram zout binnen)

Kan morgen weer naar de dokter om mijn resultaten door te spreken
Slaapapneu rijmt in elk geval ook wel met die hematocrietwaarde.

Deed je je PCT na een periode van blasten of cruisen? HCG tijdens de B&C laten meelopen? En hoe zag deze PCT eruit?

Gr, L&M

Ja, slaapkliniek st.antonius ziekenhuis ik heb precies het zelfde leef als een zombie, voer geen ruk uit ben t*ring lui kan het me ook niet inbrengen ofzo om te veranderen vind t wel best ofzo in me eigen wereld:roflol:
Precies mijn verhaal, wel nog geen slaaponderzoek laten doen maar nko arts rade het wel aan

Deed je je PCT na een periode van blasten of cruisen? HCG tijdens de B&C laten meelopen? En hoe zag deze PCT eruit?

Gr, L&M

Ik deed mijn PCT na 3 maanden op 125mg test te hebben gezeten. Heb geen HCG mee laten lopen en de PCT zag er alsvolgt uit.

2500iu hcg eod for 20 days

100mg clomid for 21 days then 50 mg for a further 7 days

40mg nolva for 28 days then 20mg for a further 7 days

12.5mg aromasin for 14 days then 6 mg for a further 7 days

Precies mijn verhaal, wel nog geen slaaponderzoek laten doen maar nko arts rade het wel aan

Ik ga begin volgend jaar een slaaponderzoek doen, word helemaal simpel van mezelf

Ik deed mijn PCT na 3 maanden op 125mg test te hebben gezeten. Heb geen HCG mee laten lopen en de PCT zag er alsvolgt uit.

2500iu hcg eod for 20 days

100mg clomid for 21 days then 50 mg for a further 7 days

40mg nolva for 28 days then 20mg for a further 7 days

12.5mg aromasin for 14 days then 6 mg for a further 7 days

Ik ga begin volgend jaar een slaaponderzoek doen, word helemaal simpel van mezelf
Waarom zo hoge dosis clomid en nolva? En waarom die aromasin erbij? Nutteloos. En dit na drie maanden 125mg test per week. ??? Wie heeft je dit aangeraden?

De klachten komen misschien gewoon omdat je zo lang ON bent geweest. Al die tijd ben je superman geweest en nu weer normaal.

Mentaal denk ik.

Terug
Naar boven