AndroidHealthClinic

Bloedwaardes

Bezoekers in dit topic

Sjaak

Novice
Lid geworden
21 aug 2019
Berichten
11
Waardering
3
Lengte
1m83
Massa
102kg
Vetpercentage
12%
Beste mede bbers,
Ik heb laatst mijn bloedwaardes laten controleren. Ben veel moe en voel me anders dan normaal. Meeste waardes zijn net te hoog of net te laag maar dat was wel te verwachten. Alleen mijn 17- bèta estradiol springt er uit met 1027 pmol/l tussen de 41 en 158 is normaal. Wat kan ik het beste doen om dit te verlagen?
 
Laatst bewerkt:
Tip: post een screenshot van je waardes.
Nu heeft iedereen je adres. ;)

Valt me eerder op dat je cholesterol extreem slecht is.

Ck hoog is normaal als je veel sport.

Test is erg hoog. Zit je aan AAS?

Zit je momenteel in een cut?
Heb je een voedingsschema?
Hoe train je? Neem je genoeg rust?
Heb je veel stress of slaap je slecht?
 
Document aangepast tnx.

Ja, aan aas. Net klaar met kuur.
Voedingschema is vrij clean.
Hou in app bij wat ik binnenkrijg.
Zat op 4400 kcal per dag. Ga nu langzaam terug naar onderhoud. Zal rond 3800/4000 liggen denk ik.
Train 5x per wk.
Eigenbedrijf dus misschien soms wat gezonde stress. Niet het gevoel dat ik er last van heb. Probeer 8u per nacht te pakken.
 
Als je pas net klaar bent met je kuur zeggen bloedtesten nog niet zoveel.
Eerst herstellen van je kuur. Dan testen.

Zit hoog cholesterol in de familie?

Eet je voldoende gezonde vetten in je schema?
 
Volgens mij zijn er wel cholesterol problemen in de fam. Zal het is navragen. Ochtend en avond omega 3,6,9 cap, ongezoute noten, pindakaas en af en toe tonijn en zalm
 
Zou t even checken. Die waardes zijn behoorlijk slecht.
Meen dat aas er ook invloed op heeft. Galen weet er vast wel meer over.

Tonijn is overigens magere vis ;)
 
Drop die screenshot van je bloeduitslag en maak je adres onherkenbaar.

Heb je ook libido/gyno problemen?
 
Zou t even checken. Die waardes zijn behoorlijk slecht.
Meen dat aas er ook invloed op heeft. Galen weet er vast wel meer over.

Tonijn is overigens magere vis ;)
Laat dat meen maar weg aas heeft invloed op je cholesterol ja.
 
De adressen die er nog opstonden waren van het onderzoekscentrum en zo maar toch bedankt voor het opletten. Nu staan echt alleen de uitslagen er op.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220122-212914_Gallery.jpg
    Screenshot_20220122-212914_Gallery.jpg
    45,8 KB · Weergaven: 84
  • Screenshot_20220122-213025_File Viewer.jpg
    Screenshot_20220122-213025_File Viewer.jpg
    65,7 KB · Weergaven: 86
Drop die screenshot van je bloeduitslag en maak je adres onherkenbaar.

Heb je ook libido/gyno problemen?
Ben wel eens geiler geweest maar zou het geen problemen noemen. Vooral moe echt weinig energie en hoofdpijn. Gyno denk ik niet. Geen knobbels of zo. Komt wel druppeltje vocht uit me tepel als ik er goed in knijp.
 
Laatst bewerkt:
Alleen mijn 17- bèta estradiol springt er uit met 1027 pmol/l tussen de 41 en 158 is normaal.
Vind zelf je cholesterol toch ook aardig er uit springen.
 
Je cholesterol afwijkende waardes is heel normaal bij gebruik van anabolen. HDL kan wel 90% droppen en LDL C kan wel 50% stijgen. Dit trekt bij komende 3/6 maanden. Zou hier niet al te druk over maken en je kunt dit eventueel boosten door gevarieerde “gezonden” vetten te eten.

Je creatine kinase die te hoog is, is wederom normaal bij fanatieke sporters aangezien dat de “spierschade” weergeeft. Dit is voor zowel sporters die zonder anabolen trainen ook meerdere malen “te hoog”, no worries hierover.

Je testosteron die te hoog is vanzelf spreken aangezien je dat in je kuur genomen hebt en je de bloedwaarde onderzoek vrij snel na je laatste inject genomen gedaan heb. Dit trekt ook bij (naar beneden :( ) naar verloop van tijd.

Prolactine icm met estradiol die te hoog is kan duiden op van alles, maar stress en gyno (indien klachten) hoor je vaak. Kan hiervoor b6 nemen om je prolactine te verlagen en een arimidex voor je estradiol. Zou dit wel voorleggen aan je huisarts, vooral als je gyno gerelateerde klachten hebt!

Je klachten zoals moe en wellicht depressief of futloos is vrij normaal met jou hoge estradiol.

Puur uit nieuwsgierigheid welke compounds heb je gebruikt voor je kuur en vooral welke dosissen en hoelang? Wat
Was je BF% Ongeveer VOOR je kuur.
 
Ik zou wel echt iets aan die cholesterol gaan doen. Ik had ook slechte waardes maar die waren nog een stuk beter dan die van jou. Voor langere tijd rondlopen met deze waardes kan op latere leeftijd problemen opleveren. Ik heb de volgende supplementen genomen en toen was mijn cholesterol na 9 weken cruisen op 250 test weer goed.

- 6000 mg omega 3 visolie (dus niet 3-6-9)
- C-v stack supplement needs > bevat enorm veel ingrediënten en top supplement
- 500 mg citrus bergamot
- 1 cap lucovitaal rode gist rijst met 10 mg monacoline K
- 1200 mg garlic extract
 
Je cholesterol afwijkende waardes is heel normaal bij gebruik van anabolen. HDL kan wel 90% droppen en LDL C kan wel 50% stijgen. Dit trekt bij komende 3/6 maanden. Zou hier niet al te druk over maken en je kunt dit eventueel boosten door gevarieerde “gezonden” vetten te eten.

Je creatine kinase die te hoog is, is wederom normaal bij fanatieke sporters aangezien dat de “spierschade” weergeeft. Dit is voor zowel sporters die zonder anabolen trainen ook meerdere malen “te hoog”, no worries hierover.

Je testosteron die te hoog is vanzelf spreken aangezien je dat in je kuur genomen hebt en je de bloedwaarde onderzoek vrij snel na je laatste inject genomen gedaan heb. Dit trekt ook bij (naar beneden :( ) naar verloop van tijd.

Prolactine icm met estradiol die te hoog is kan duiden op van alles, maar stress en gyno (indien klachten) hoor je vaak. Kan hiervoor b6 nemen om je prolactine te verlagen en een arimidex voor je estradiol. Zou dit wel voorleggen aan je huisarts, vooral als je gyno gerelateerde klachten hebt!

Je klachten zoals moe en wellicht depressief of futloos is vrij normaal met jou hoge estradiol.

Puur uit nieuwsgierigheid welke compounds heb je gebruikt voor je kuur en vooral welke dosissen en hoelang? Wat
Was je BF% Ongeveer VOOR je kuur.
Tnx voor je uitgebreide reactie. Ari heb ik liggen. Wat zou een geschikte dosis zijn en voor hoelang?
Bf schat ik 12%(altijd lastig)
Na 6 wk cruise op test e 250 mg eerst 4 wk (korte cut)test e 250 mg en 200 tren e daarna 7 wk (verdeeld over 2x)test e 750 mg tren e 400 mg mast 400mg. Toen maar gestopt en is bloed laten prikken. Voel me kut, weinig/geen energie, eten kost ook veel moeite normaal niet.
 
Ik zou wel echt iets aan die cholesterol gaan doen. Ik had ook slechte waardes maar die waren nog een stuk beter dan die van jou. Voor langere tijd rondlopen met deze waardes kan op latere leeftijd problemen opleveren. Ik heb de volgende supplementen genomen en toen was mijn cholesterol na 9 weken cruisen op 250 test weer goed.

- 6000 mg omega 3 visolie (dus niet 3-6-9)
- C-v stack supplement needs > bevat enorm veel ingrediënten en top supplement
- 500 mg citrus bergamot
- 1 cap lucovitaal rode gist rijst met 10 mg monacoline K
- 1200 mg garlic extract
Dank voor je reactie.
 
Back
Naar boven