XXL Nutrition

Blowen & Darmen

jstaal

Cool Novice
Waardering
16
Lengte
1m84
Massa
91kg
Vetpercentage
10%
Beste lezers,

Ik post hier even iets omdat ik benieuwd ben naar ervaringen van anderen. Ik ben reeds 8 dagen gestopt met het gebruik van wiet. Ik heb nu een periode van 3 jaar achter de rug waarin ik dagelijks 1 tot 1.5 gram "haze" wiet gerookt heb.

Ik heb de eerste dagen wat last gehad van stemmingswisselingen en een wat moeilijkere slaap. Het vreemde is nu dat ik geen enkele zweetaanval gehad heb, dat alle dromen (tot nu toe) prettig waren en dat ik tot heden geen enkele moeite heb met het psychische aspect( zin om te blowen, denken aan wiet).

Er is echter een bijwerking die me gruwelijk irriteert als vervent sporter, natuurlijk let ik extra op mijn voeding en het valt me nu dus extra snel op dat ik last heb van verteringsproblemen. Mijn darmen zijn al gedurende 8 dagen redelijk van slag, dit uit zich in een onregelmatige stoelgang, lichte borrelingen, een licht verminderde eetlust en misschien wel het meest vervelende : Ik ben gedurende de dag enorm vermoeid (zelfs na 8 uur slaap)

Heeft iemand deze bijwerking ook al eens ervaren? En zo ja hoe lang heeft dit geduurd? Het rare is dat ik weet dat 1 hijs van een joint deze darmproblemen wegneemt en ik ben er dan ook zeker van dat er een link is tussen beide.

Ik hoor graag van jullie

• Topic Starter Topic Starter
@Cools ik heb vanaf vandaag mijn vitamine D3 intake verhoogd naar 2000iu en ik neem 200mg Phosphatidylserine, denk je dat dit effect heeft?

Goed dat je gestopt bent man, nu volhouden !
Ik heb zelf iets van 10 jaar lang elke dag wiet gerookt en toen ik stopte heb ik hetzelfde probleem gehad.
Mijn eetlust was totaal weg en ik zat ernstig verstopt, maar na een paar weken begon dit allemaal weer op gang te komen.

Geen hijs nemen, want dan hou je het probleem in stand. Komt vanzelf goed.

Haha juist, die verstopping is herkenbaar. Ben nog steeds vastberaden om te stoppen want het voelt heerlijk om eindelijk van die negatieve sleur af te zijn, psychisch gaat het tot nu toe vrij gemakkelijk.. alleen het eten en dergelijke valt me tegen.. en de gains moeten natuurlijk wel in stand blijven dus het is vervelend dat mijn stofwisseling nog even niet mee wil werken! Goed om te horen dat het naarmate de tijd vordert weer afneemt dat sterkt me enorm! Thanks voor de reactie!

Ach ik zou me deze twee weken niet zo druk maken om de gainzzzz. De eetlust etc zal snel weer terug zijn.

Haha dat is een mooi vooruitzicht kerel, het gaat nu ook al stukken beter moet ik zeggen! Eetlust is nog niet optimaal maar de echte darmproblemen nemen aanzienlijk af!

Terug
Naar boven