Fitness Seller

BMW E39 4.4i

Waren in 2 kleuren geleverd Black Mica en Blue Steel.
Was gewoon orgineel in die kleur geleverd, waarom?

Nice, leuke wagens blijf ik het vinden. :)

Mijn vader heeft de GTT 555 12 jaar lang gehad. Reed rond de 1 op 8, net een vliegtuig als je optrok haha

Zeker leuke wagens enorm goedkoop als je vergelijkt met andere wagens met z'n pk/gewicht verhouding.

Dag iedereen.

Op dit moment heb ik een oude e28 2.5 turbo diesel 116 pk en 230 NM. Binnenkort ga ik hem wegdoen en ga ik een 5 serie halen van 1998-2002. De prijzen liggen rond de 3000 euries.

Mijn ogen zijn gevallen op een 4.4i V8 286pk en 440 NM.

Nou vroeg ik me af of iemand zo'n model heeft en wat hij/zij ervan vindt. Ook vraag ik me af of er nog dingen zijn waar ik rekening moet houden bij de aankoop.

Tot slot mijn laatste vraag: zijn die dingen makkelijk (lees niet te duur) om op te voeren. Chiptuning kost tussen de 350 en 500. Maar verder zie ik niet echt mogelijkheden om het verder op te voeren.
Iemand verder tips?

xx,

gladde mocro boy

jij gaat echt huilen bij de pomp, en bij de garage . Hoop dat je zelf kunt sleutelen anders niet doen

Ah je word in ieder geval vriendelijk ontvangen bij de pompstation als je een vast adres hebt :p

5 serie 1998 hihihihi

bruute bak man en dikke V8, zeker voor een gladde mocro boy ;)

M5_E39_Terabass.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad heel mooi (en snel).

kun je lekker hard wegscheuren als de politie eraan komt.

kun je lekker hard wegscheuren als de politie eraan komt.
wollah racist! Alleen omdat ik Marokkaans ben? wat denk je wel dat je bent? Nosje? :D Tot nu toe heb ik maar n boete gekregen en dat was door rood rijden. Sindsdien rij ik net als een blind oud vrouwtje met reuma. (srs) Alleen op de autobahn een beetje planken;)

door rood rijden omdat de politie achter je aanzat?

wanneer kom je me is halen met je dikke beemer gaan we nog is naar de hoertjes toch?

door rood rijden omdat de politie achter je aanzat?

haha nee, alhoewel ze wel achter mij aanreden, maar dan per toeval. Ik zag ze niet en toen het verkeerslicht op oranje sprong, gaf ik ietsjes gas, maar haalde het net niet.

wanneer kom je me is halen met je dikke beemer gaan we nog is naar de hoertjes toch?
Als ik de wagen heb gehaald, en jij de brandstof betaald, dan gaan we wel. Op voorwaarde dat ik de h**r mag kiezen die jij gaat krikken.

Ik zou voor de 1e gaan :D

wat een gare bak man, ik zou nog even door sparen en voor een porsche cheyenne gaan. Rond 14000 heb je al een dikke porsche

Terug
Naar boven