Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat een gare bak man, ik zou nog even door sparen en voor een porsche cheyenne gaan. Rond 14000 heb je al een dikke porsche
Dat onderhoud krijg je nachtmerries van.Ik ben net 25, student en heb een parttime baan. Hoe moet ik aan €14.000 komen? Ik weet dat ik een Marokkaan ben, maar toch...wat een gare bak man, ik zou nog even door sparen en voor een porsche cheyenne gaan. Rond 14000 heb je al een dikke porsche
Was mij niet opgevallen, maar mijn voorkeur ging ook naar deze auto. (vooral door de prijs). Het nadeel echter is dat het geen angel eys heeft...de 2e geeft mij wel een warm gevoel. Alleen heeft die een nieuwe kop gehad vanwege een ongeluk ofzo (zie kleurverschil)
Het is verreweg de mooiste, maar ook de prijzigste. Ik heb ongeveer 4000 euro opzij en wil minstens 1500 extra opzij hebben voor onverwachte kosten. (twee maanden wachten en ik kan het kopen).zou ook voor de eerste gaan. zwarte kleur en mooie velgen ook.
de 2e geeft mij wel een warm gevoel.
Alleen heeft die een nieuwe kop gehad vanwege een ongeluk ofzo (zie kleurverschil)
Niet laten chippen, is die een paar pktjes niet waard. Een ongeblazen blok laten chippen vind ikzelf altijd zonde van het geld. Als je 'm hebt gaan we samen naar Duisburg toch? groetjes xx, Gladde toerkoe boyIk ken een goeie tranny tent in Duisburg
Ewa mattie, kom mij niet vertellen dat je zonder mij naar Erros gaat.. groene toren a sahbi

Doe ik ook. Maar dan beide tegelijkStuderen en dan zo n auto kopen :-) Nou goed, ieder zn ding maat. Veel plezier ermee

Ziet er inderdaad heel goed uit. Alleen buiten mijn budget.http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr Deze is voor mij perfect! Zou hem overigens niet kopen..