Fitness Seller

BMW E39 4.4i

de 2e geeft mij wel een warm gevoel.
Alleen heeft die een nieuwe kop gehad vanwege een ongeluk ofzo (zie kleurverschil)

wat een gare bak man, ik zou nog even door sparen en voor een porsche cheyenne gaan. Rond 14000 heb je al een dikke porsche

Ja, begin er niet aan zeg, heb een half jaar een cayenne gehad en zo'n ding is niet om in te rijden :P Dat onderhoud krijg je nachtmerries van.

zou ook voor de eerste gaan.
zwarte kleur en mooie velgen ook.

• Topic Starter Topic Starter
wat een gare bak man, ik zou nog even door sparen en voor een porsche cheyenne gaan. Rond 14000 heb je al een dikke porsche
Ik ben net 25, student en heb een parttime baan. Hoe moet ik aan €14.000 komen? Ik weet dat ik een Marokkaan ben, maar toch...
de 2e geeft mij wel een warm gevoel. Alleen heeft die een nieuwe kop gehad vanwege een ongeluk ofzo (zie kleurverschil)
Was mij niet opgevallen, maar mijn voorkeur ging ook naar deze auto. (vooral door de prijs). Het nadeel echter is dat het geen angel eys heeft...
zou ook voor de eerste gaan. zwarte kleur en mooie velgen ook.
Het is verreweg de mooiste, maar ook de prijzigste. Ik heb ongeveer 4000 euro opzij en wil minstens 1500 extra opzij hebben voor onverwachte kosten. (twee maanden wachten en ik kan het kopen).

de 2e geeft mij wel een warm gevoel.
Alleen heeft die een nieuwe kop gehad vanwege een ongeluk ofzo (zie kleurverschil)

zou niets kopen dat vooraan een ongeluk heeft gehad zit meestal nog vol verborgen mankementen, alles heeft een klap gehad.

Steel de eerste.

Niet laten chippen, is die een paar pktjes niet waard. Een ongeblazen blok laten chippen vind ikzelf altijd zonde van het geld. Als je 'm hebt gaan we samen naar Duisburg toch? groetjes xx, Gladde toerkoe boy
Ik ken een goeie tranny tent in Duisburg :roflol:

Ewa mattie, kom mij niet vertellen dat je zonder mij naar Erros gaat.. groene toren a sahbi

schoonvader heeft 540i gehaald, hoe het rijd: overal koppel, snel lekker heerlijk en boos wanneer je op t gas gaat.
minder leuke dingen: in korte tijd draagarm rechts voor, koel slang lek en remschijven en blokken voor moeten vervangen.
raam achter weigert maarja al die dingen vergeet je als jerijd.

verder goed en ja t zuipt.

eerste ziet er veel te tjoen uit

Veel kilometers, veel eigenaren, veel kleine dingetjes, aangezien je niet veel geld hebt, waarom wil je een auto die ook nog eens 1 op 4 rijd?

Mijn broertje had een 735 uit die tijd en geloof me wat je kwijt bent per maand aan benzine naast de wegenbelasting is echt geen grap (reed niet veel maar toch zo 300/400 per maand aan benzine)
Reed verder wel lekker maar de originele PKs zitten er al lang niet meer in.

Voor een goede E39 kun je beter kijken naar een wat duurdere, van de eerste of 2e eigenaar ofzo.
Dus niet naar autos kijken op budget, maar gewoon geld hebben en naar autos kijken op kwaliteit.
Sowieso koop je voor rond de 4K niet echt veel goeds wat snel is tegenwoordig, misschien een redelijke R32 ofzo met een beetje geluk.

Al met al ga je een hoop geld neerleggen voor andermans problemen ;)
My 2 cents..

Als je je wagen goed wil kietelen, kies je beter voor een geblazen blok.
Ik begrijp ook wel at bmw wel wat standing geeft en dit blok wel lekker zal rijden, maar zoals al vaker gesteld zal dit ook best kosten met zich meebrengen (taks, verzekering, benzine, alsook wellicht wat duurdere onderhoudskosten bij een blok met al wat kilometers erop....).

Ik zou er niet van schrikken als je met je keuze zou doorgaan en enkele maanden later er al weer spijt van hebt. Misschien nog even rondzoeken naar alternatieven.

Grtz,

meh 540 moet je gewoon orgineel laten mischien iets lekkerdere uitlaat maar wel subtiel.

kietelen idd geblazen blok vaak kan je met alleen een remap al veel meer uit halen.
540 i blazen gaat ie al helemaal ziek hard maar dat gaat je zoveel kosten dat je netzogoed een nieuwe auto kan kopen.

Studeren en dan zo n auto kopen :-)
Nou goed, ieder zn ding maat. Veel plezier ermee

• Topic Starter Topic Starter
Studeren en dan zo n auto kopen :-) Nou goed, ieder zn ding maat. Veel plezier ermee
Doe ik ook. Maar dan beide tegelijk;)

Ziet er inderdaad heel goed uit. Alleen buiten mijn budget.
Oor zo iets zou ik door moten sparen tot na de zomer, maar de prijzen dalen te snel dat het oor mij flink werken is oor heel weinig.

Wat een lelijke wagens, typisch trailer trash volk koopt van die auto's

Terug
Naar boven