XXL Nutrition

BMW M3 concept

goed is een kwestie van smaakverschil hé...
les gouts et les couleurs ne se discuttent pas! in veel automagazines vinden ze de BMW 5 serie lelijke wagens, terwijl ik ze ook beestig mooi vind

Idd smaken verschillen, en gelukkig maar!

En die 5's vond ik in het begin ook niet mooi, maar ze zijn weldegelijk beestachtig. Dikke 18'' eronder, zwart, zwart leer, 1,5 cm lager.

goed is een kwestie van smaakverschil hé...
les gouts et les couleurs ne se discuttent pas! in veel automagazines vinden ze de BMW 5 serie lelijke wagens, terwijl ik ze ook beestig mooi vind
Terwijl dit er nog heerlijk Duits uitziet heeft de nieuwe eerder een Koreaans/Japanse look. Die reactie kwam al van veel BMW liefhebbers, moet je eens wat blogs/fora afschuimen. De vorige designer had het goed gedaan, de nieuwe krijgt overal kritiek.

bmw.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Terwijl dit er nog heerlijk Duits uitziet heeft de nieuwe eerder een Koreaans/Japanse look. Die reactie kwam al van veel BMW liefhebbers, moet je eens wat blogs/fora afschuimen. De vorige designer had het goed gedaan, de nieuwe krijgt overal kritiek.

en wat vind je van de Z4 ten opzichte van de Z3?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

sol-z3.jpg

blijft toch mooiste bak ever :) misschien de motor van de nieuwe m3 er in lepelen :cool:

z4 en z3 hebben mij nooit zo aangetrokken, vind ze wat uit verhouding, te grote voorkant, 2 stoelen en dan zo'n ielige achterkant.
Maar goed over smaak wil ik niet gaan twisten ;)

leukere coupé

:p

en wat vind je van de Z4 ten opzichte van de Z3?

sol-z3.jpg
Ik heb een Z3 gehad voor 1 jaar ben ermee op verlof geweest en heb daarna in een Z4 van een maat gereden en het is een hele vooruitgang, maar het zijn echt twee verschillende wagens. Z4 is veel mannelijker en stoerder, dus keuze gaat dan zeker uit naar de Z4 coupe in zwart of blauw :cool: (die velgen op die z4 vind ik maar niets trouwens).

Ik heb een Z3 gehad voor 1 jaar ben ermee op verlof geweest en heb daarna in een Z4 van een maat gereden en het is een hele vooruitgang, maar het zijn echt twee verschillende wagens. Z4 is veel mannelijker en stoerder, dus keuze gaat dan zeker uit naar de Z4 coupe in zwart of blauw :cool: (die velgen op die z4 vind ik maar niets trouwens).

zonder vrouw of vriendin dan toch? :D
want met zo'n reusachtige koffer :D je kunt er met moeite tandenstokers en een zonnebril in kwijt

wat is dat voor wagen roxxe?

okey :) thx kerel

Geloof me jongens, die achterlichen zijn mooi als je hem ziet rijden. Zag vd week een nieuwe 3 coupe voorbij komen in de ochtendspits. Zag er heel vet uit.

die nieuwe 3 coupe is echt vet idd. Lijkt van achteren (met de lichten aan) een beetje op een 850...

Wat ik er van vind, kk geil :D

de e46 was een 3.2 trouwens

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven