Fitness Seller

BMW M3 concept

Wat een ****ing tof ding.

idd een zeer mooi wagen

zonder vrouw of vriendin dan toch? :D
want met zo'n reusachtige koffer :D je kunt er met moeite tandenstokers en een zonnebril in kwijt
Hehe de boodschappen gingen er ook nooit in, drank van achteren en eten vooraan op/voor de passagiersstoel. Oa. één van de redenen waarom hij snel weg moest, leuk om even in te showen en daarna heb je het wel weer gezien. Dan liever mijn huidige break :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze auto maakt een BMW M3 behoorlijk GAY...

Uber geile bak die nieuwe m3
Hopelijk komt daar ook weer een smg bak in.

die onderste audi is zwaar vet

streep die bovenste maar weg, want dat is geen RS4. Maar om nu te zeggen dat de M3 hierbij in het niet valt vind ik overdreven. Het zijn beide super wagens

Heel mooi :) 5 serie vind ik ook erg mooi.

:rolleyes: juist. Jij zal dan ook bij onderstaande dames kiezen voor nummer 1 waarbij de rest uiteraard 2 kiest.

1. (Audi RS 4) [Afbeelding niet meer beschikbaar]

2. (BMW M3) [Afbeelding niet meer beschikbaar]

komt ie ook in diesel ?

;)

een typische harde-plasser-auto

Ik vind die audi ook wel mooi, maar die BMW heeft toch een mannelijkere uitstraling zoals mijn voorgangers al zeiden. Maar als boodschappenauto voor mijn toekomstige vrouw is ie toch goed te doen.;)

BMW is stoerder en mannelijker dan Audi ooit zal zijn:roflol: Die Audi ziet er eerder ordinair uit, straalt 0.0 klasse uit imo.

Nog zo'n paar uitspraken en je komt in mijn vriendenlijst terecht ;)

Audi is zéker ok, maar het is nog steeds geen BMW, laat hier aub geen twijfel over bestaan :rolleyes:

Vind de bmw's lelijker geworden, behalve de 5 serie. Maar prestatie leveren ze wel.

Personelijk vind ik de Audi allemaal dezelfde modellen hebben. a4 a6 a8 hebben allemaal hetzelfde neus. De één iets groter dan de ander.

BMW kom weer met iets nieuws wat weer mooier is dan het vorig model.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven