AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.541
Laatst in de configurator zag ik bij 5 serie alleen maar donkere tinten die je kan kiezen + wit en zilver. Mooie rode of zoiets is ook wel verfrissend.

The 15 Best BMW M Cars
Link

Heerlijk die klassiekers

Laatst in de configurator zag ik bij 5 serie alleen maar donkere tinten die je kan kiezen + wit en zilver. Mooie rode of zoiets is ook wel verfrissend.

Apart inderdaad, zelfs met een M pakket kan je Estoril Blue niet bestellen. Wat een luxe bakken trouwens! :D

---------- Toegevoegd om 13:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:14 ----------

Nieuw Volvo Concept

2rnk3rq.jpg

e0qwwm.jpg

Ik zou haar doen

Ik ben op zoek naar een nieuwe (2dehands) auto.

Budget 10.000 max tot 12.000

Verdere eisen

-niet meer dan 70 - 80.000 km gereden ?
-redelijk zuinig
-min 110 pk (liefst een beetje sportief)
-betrouwbaar (relatief lage onderhouds en reperatiekosten)
-4 deuren minimaal (ben 3 deurs meer dan zat!)

Iemand enig idee?

Ik heb zelf al zitten kijken hier en daar maar vind het echt moeilijk. ik neig wel naar een japanse auto. mazda, toyota, honda oid?

Ik heb nu een duitse auto (opel) en ben het helemaal zat, veel kosten en reperaties etc).

• #4.548

Verdere eisen

-redelijk zuinig

Iemand enig idee?

Ik heb zelf al zitten kijken hier en daar maar vind het echt moeilijk. ik neig wel naar een japanse auto. mazda, toyota, honda oid?

Ik heb nu een duitse auto (opel) en ben het helemaal zat, veel kosten en reperaties etc).

http://ww3.autoscout24.nl/classified/261559252?asrc=st|as

Verdere eisen

-redelijk zuinig

Iemand enig idee?

De meeste reparatie kosten zijn te wijden aan je rijgedrag, zeker als je een auto rijd met relatief weinig kilometers (natuurlijk heb je altijd te maken met slijtage onderdelen). Als je iets sportiefs uit Japan wil met de bovenstaande eisen kom je uit bij een Mazda 3 (vorige model) of een Honda Civic. Toyota heeft naast een Auris niet zoveel bijzonders qua sportiviteit staan. Als je toch iets uit die hoek zoekt, kijk dan eens bij Kia, dan heb je 7 jaar garantie of tot 150.000km
Bijvoobeeld een Cee'd of een Rio zijn met een leuk pakketje er omheen geen verkeerde verschijning.

---------- Toegevoegd om 14:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:53 ----------

Geen verkeerde tip, alleen te veel Km. Nu ben ik van mening dat het aantal km bij een auto onzinnig is om je blind op te staren. Ik heb liever een auto met 150.000km op de teller waar normaal/rustig mee omgesprongen is, dan een auto met 50.000km bestuurd door een idioot (a.k.a. leaserijder).

die CSL :'(

Onderweg naar huis een Z3 M coupe tegengekomen, blijft een prachtig ding vinden.
Ook een i8 btw (in het blauw). Toen ie me voorbij stak vielen die smalle bandjes wel op. Staat eigenlijk best lullig :p

Ook een i8 btw (in het blauw).

Ben hem al wat meer gaan appreciëren.

Alhoewel, ik de M1 Hommage, waarop hij is gebaseerd, een beter design vind hebben. Bij BMW zijn ze naar mijn mening compleet de mist ingegaan met hun kleuren combinaties, hij ziet er veel beter uit in felle opvallende kleuren.

Yellow BMW i8
Lime Green BMW i8

Jammer genoeg nog steeds accenten met een derde kleur.

---------- Toegevoegd om 15:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:52 ----------

The Greatest BMW Concept Cars Never Produced
http://www.bmwblog.com/2014/09/20/greatest-bmw-concept-cars-never-produced/

• #4.560
Terug
Naar boven