MuscleMeat

Breaking News ** Body En Fitshop.nl December Weekaanbiedingen en Superstunts! **Tot 75% korting**

Laatst bewerkt:
Ah sorry mijn fout. Ik dacht dat 75% korting wel een echte aanbieding was. :rolleyes:

-Leon

jah sorry, dat bedoelde ik ook hah, kheb niet voor niets die anadraulic direkt besteld, had men vraag anders moeten stellen mischien.

komen er nog soortgelijke aanbiedingen van andere producten tijdens de kerst ?

• Topic Starter Topic Starter
Er blijven altijd mensen bij die het helemaal gratis willen;)

OT: Heb 1 min geleden de BSN eiwitrepen besteld samen met twee potten Beta Alanine Pure:)

Dank je, voor de bestelling!!:) De Syntha-6 Bars vliegen er bijna uit!!:eek: Wat wil je iook voor die prijs:D We geven ze bijna weg!

Wordt nog weer zweten vandaag om alle bestellingen weer te verwerken:zweet:

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 11:35 ----------

jah sorry, dat bedoelde ik ook hah, kheb niet voor niets die anadraulic direkt besteld, had men vraag anders moeten stellen mischien.

komen er nog soortgelijke aanbiedingen van andere producten tijdens de kerst ?

Geeft niet:) Ja, er komen met Kerst en met Oud & Nieuw ook nog wat leuke dingen aan. Best gaan ons best weer doen voor jullie!!:)

Dank je, voor de bestelling!!:) De Syntha-6 Bars vliegen er bijna uit!!:eek: Wat wil je iook voor die prijs:D We geven ze bijna weg!

Wordt nog weer zweten vandaag om alle bestellingen weer te verwerken:zweet:

Volgens mij is die prijs bijna de inkoopprijs waarvoor jullie ze weg doen.:D

Ik wil jullie wel komen uithelpen hoor, is alleen een eindje rijden:p

Volgens mij is die prijs bijna de inkoopprijs waarvoor jullie ze weg doen.:D

Ik wil jullie wel komen uithelpen hoor, is alleen een eindje rijden:p

Ja, de prijs voor de Syntha-6 Bars en ook Postal en Anadraulic State is echt inkoop. (en dan hebben we nog een hele mooie deal kunnen maken voor grote aantallen:D :D)Maar het zijn wel gave acties, als je ziet hoeveel er nu in een paar uurtjes al verkocht is:eek: Het kost ons misschien een beetje als mensen bijvoorbeeld los de Syntha6 Bars kopen maar het is ook weer reclame waardoor mensen meer bekend raken met onze snelheid, service en scherpe prijzen. Op die manier kan het ook weer nieuwe klanten opleveren:)

Anadraulic State 9,90!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Een explosie van pure werkzame stoffen voor kracht en spiermassa!

Nog ff een weekje wachten, dit zijn zeer scherpe aanbiedingen!
Heb het helaas niet nodig

mooie aanbiedingen

voor mensen met low budget , de kans van hun leven

Goed bezig! Heb net even 2 potjes Postal besteld + 1 pot Anadraulic State!

Ik zal alleen Psyllium Husk bestellen en mss peptopro

Ik ben aan het wachten op de nieuwe lean gain zonder malto met inuline .

Wil graag daarvan groot inkopen

:D
Net 2 x Syntha 6 bars besteld :cool:

B&F:1e:

Komt er eigenlijk ook een actie met Hard! ? :D

Laatst bewerkt:
Postal een beetje lekker?
En hoe lang is dit nog houdbaar? Anders koop ik mij meteen een voorraadje :p
Of vervalt het binnen een jaar ? :p

@Bodyenfitshop

die anadraulic GT die ik besteld heb , kan ik die een beetje verglijken met noxi pro ( zonder de 1.3 dim dan natuurlijk)

want zie net dat me noxi op is en vraag me af of ik dan ff wat tijd kan overbruggen mbt nieuwe noxi kopen

nvm..........

Laatst bewerkt:
Postal een beetje lekker?
En hoe lang is dit nog houdbaar? Anders koop ik mij meteen een voorraadje :p
Of vervalt het binnen een jaar ? :p

Yes, vervalt wel binnen een jaar, maar als je het gesealed houdt is het geen probleem. :)

@Bodyenfitshop

die anadraulic GT die ik besteld heb , kan ik die een beetje verglijken met noxi pro ( zonder de 1.3 dim dan natuurlijk)

want zie net dat me noxi op is en vraag me af of ik dan ff wat tijd kan overbruggen mbt nieuwe noxi kopen

Het is inderdaad ook een knaller, maar niet zo heftige crash als bij NoxiPro. Je kan ze mooi afwisselen met elkaar. :)

-Leon

Tot wanneer zijn die repen houdbaar? Mooie aanbieding, maar gebruik repen sporadisch, dus zou mooi zijn als ze nog even houdbaar zijn :)

Terug
Naar boven