Tot wanneer zijn die repen houdbaar? Mooie aanbieding, maar gebruik repen sporadisch, dus zou mooi zijn als ze nog even houdbaar zijn![]()
Februari en maart.

-Leon
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tot wanneer zijn die repen houdbaar? Mooie aanbieding, maar gebruik repen sporadisch, dus zou mooi zijn als ze nog even houdbaar zijn![]()

nice top aanbieding! net de jack3d en syntha 6 repen besteld, jammie!!!

Ik ben nog niet op de zaak, dus hoor het zo.Maar ga er wel vanuit.
Whey Perfection etc zal in de aanbieding komen, maar alleen in combo-deals zoals met CreaPure bijvoorbeeld.
-Leon
Gaan jullie dan ook eens de 4kg potten in aanbieding zetten in een combo-deal? Meestal is het alleen de 2kg pot waarmee een aanbieding geldig is

Ja tof idee dikke bulk kortingGaan jullie dan ook eens de 4kg potten in aanbieding zetten in een combo-deal? Meestal is het alleen de 2kg pot waarmee een aanbieding geldig is

Isolaat aan de prijs van gewone wheyhopelijk komt er bij kerstmis-nieuwjaar een whey isolaat actie.
zou interessant zijn om ineens veel in te kopen dan![]()
had zo 4 potten isolaat gekocht enkele maanden geleden en heb nog voor 2-3 maanden staan, is altijd super 
moetk toch dringend nog eens kopen
.Goede keuze!![]()
Ik vrees dat we alweer voor het weekend door de Syntha-6 heen zijn. Zo hard gaat het !
-Leon
(hoop dat ze nu wel opmerkingen lezen
)
Gaan jullie dan ook eens de 4kg potten in aanbieding zetten in een combo-deal? Meestal is het alleen de 2kg pot waarmee een aanbieding geldig is

Tot wanneer is postal en anadraulic houdbaar? Was maar van plan er na de examens mee te beginnen (februari), omdat ik dan weer volop kan trainen![]()
zo krijg je extra veel aantrek van potentiële nieuwe klanten dus ik vraag me ook af waarom nietIsolaat aan de prijs van gewone wheyhad zo 4 potten isolaat gekocht enkele maanden geleden en heb nog voor 2-3 maanden staan, is altijd super
Edit: aanbieding op casseinemoetk toch dringend nog eens kopen
.
Edit2: aanbieding op ALLES! xD