AndroidHealthClinic

Breaking News ** Body En Fitshop.nl December Weekaanbiedingen en Superstunts! **Tot 75% korting**

weet niet uit hoofd maar zal wel jaar zijn of langer (edit paar maanden dus)...nix om je druk over te maken. ze zijn heel lekker . heb ze pas ook besteld bij B&F aantal weken terug ..(toen aanbieding voor 20 of iets meer ofzo)

nice top aanbieding! net de jack3d en syntha 6 repen besteld, jammie!!!

Tot wanneer is postal en anadraulic houdbaar? Was maar van plan er na de examens mee te beginnen (februari), omdat ik dan weer volop kan trainen :D

Ik ben nog niet op de zaak, dus hoor het zo. :) Maar ga er wel vanuit. :)

Whey Perfection etc zal in de aanbieding komen, maar alleen in combo-deals zoals met CreaPure bijvoorbeeld.

-Leon

Gaan jullie dan ook eens de 4kg potten in aanbieding zetten in een combo-deal? Meestal is het alleen de 2kg pot waarmee een aanbieding geldig is

Gaan jullie dan ook eens de 4kg potten in aanbieding zetten in een combo-deal? Meestal is het alleen de 2kg pot waarmee een aanbieding geldig is

Idd een goed idee!

Zo, Postal en Anadraulic state besteld. :D
Wel jammer dat ik net vorige week wat andere dingen besteld had, als ik het samen had besteld had ik weer een extra shaker pro gehad haha

Ook maar een pot Jack3d besteld, een laat sinterklaas cadeau aan mezelf, zeg maar.

Is het de nieuwe of oude versie trouwens?

hopelijk komt er bij kerstmis-nieuwjaar een whey isolaat actie.
zou interessant zijn om ineens veel in te kopen dan :D

hopelijk komt er bij kerstmis-nieuwjaar een whey isolaat actie.
zou interessant zijn om ineens veel in te kopen dan :D
Isolaat aan de prijs van gewone whey :p had zo 4 potten isolaat gekocht enkele maanden geleden en heb nog voor 2-3 maanden staan, is altijd super :D

Edit: aanbieding op casseine :p moetk toch dringend nog eens kopen :p.
Edit2: aanbieding op ALLES! xD

Heb anadraulic, fast diet en green tea besteld.
Ga na de feestdagen eens serieus proberen mijn vetpercentage naar een procentje of 12 te krijgen.

Nu nog een mooie eindejaarsaanbieding met creapure, miccelar casseine en isolaat perfection en ik kan er weer even tegen. :D

waarneer neem je die fast dieet tijdens je cut?

Yeah 2 dozen eiwitrepen besteld. Mooie prijs :)

Dit is echt verslavend! Al die stunten

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Isolaat aan de prijs van gewone whey :p had zo 4 potten isolaat gekocht enkele maanden geleden en heb nog voor 2-3 maanden staan, is altijd super :D

Edit: aanbieding op casseine :p moetk toch dringend nog eens kopen :p.
Edit2: aanbieding op ALLES! xD
zo krijg je extra veel aantrek van potentiële nieuwe klanten dus ik vraag me ook af waarom niet :D
maar dat zou te veel zijn van het goede denk ik

Terug
Naar boven