XXL Nutrition

Breaking News ** Body En Fitshop.nl December Weekaanbiedingen en Superstunts! **Tot 75% korting**

• Topic Starter Topic Starter
Gaan jullie dan ook eens de 4kg potten in aanbieding zetten in een combo-deal? Meestal is het alleen de 2kg pot waarmee een aanbieding geldig is

Alleen de 2kg inderdaad, maar ik zal er eens naar kijken voor je:)

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 21:53 ----------

Idd een goed idee!

Zo, Postal en Anadraulic state besteld. :D
Wel jammer dat ik net vorige week wat andere dingen besteld had, als ik het samen had besteld had ik weer een extra shaker pro gehad haha

Dank je, voor de bestelling. De Postal en Anadraulic State zijn aardig snel op denk ik.

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 21:53 ----------

Ook maar een pot Jack3d besteld, een laat sinterklaas cadeau aan mezelf, zeg maar.

Is het de nieuwe of oude versie trouwens?

Dank je, voor de bestelling.:)!

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 21:54 ----------

hopelijk komt er bij kerstmis-nieuwjaar een whey isolaat actie.
zou interessant zijn om ineens veel in te kopen dan :D

We hebben de Isolaat al heel scherp (2000 gram voor 34,90 en 4000 gram voor 59,90). Die marge is heel krap maar ik neem je vraag natuurlijk mee.:)

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 21:55 ----------

Isolaat aan de prijs van gewone whey :p had zo 4 potten isolaat gekocht enkele maanden geleden en heb nog voor 2-3 maanden staan, is altijd super :D

Edit: aanbieding op casseine :p moetk toch dringend nog eens kopen :p.
Edit2: aanbieding op ALLES! xD

Micellar Casein Perfection zal ik ook eens naar kijken:)

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 21:56 ----------

Heb anadraulic, fast diet en green tea besteld.
Ga na de feestdagen eens serieus proberen mijn vetpercentage naar een procentje of 12 te krijgen.

Nu nog een mooie eindejaarsaanbieding met creapure, miccelar casseine en isolaat perfection en ik kan er weer even tegen. :D

We gaan ons best doen voor je:)

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 21:57 ----------

mss omdat ik 5 dozen heb besteld? :D (hoop dat ze nu wel opmerkingen lezen :o)

Handig tijdens de examens of wanneer je weinig tijd hebt :cool:

Die Syntha Bars gaan inderdaad niet meer normaal zo hard!!:D

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 21:58 ----------

Inderdaad, zou relaxed zijn, dan koop ik ook sowieso nog een pot erbij.

Gaan we ook naar kijken:) We krijgen het nog druk!:D

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 21:58 ----------

waarneer neem je die fast dieet tijdens je cut?

Ja, Fast diet bevat goede ingredienten voor een nette prijs.:)

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 21:59 ----------

Dit is echt verslavend! Al die stunten

Voor ons ook!:D

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 22:00 ----------

zo krijg je extra veel aantrek van potentiële nieuwe klanten dus ik vraag me ook af waarom niet :D
maar dat zou te veel zijn van het goede denk ik

We moeten zeker ons best doen om er wat moois van te maken:) Probleem met de eiwitten is de marge maar ik ga maandag direct kijken en overleggen wat er mogelijk is!:)

Laatst bewerkt:
4.5kg Whey perfection en 4.5kg Micellar perfection!:D

Gaan jullie dan ook eens de 4kg potten in aanbieding zetten in een combo-deal? Meestal is het alleen de 2kg pot waarmee een aanbieding geldig is

Inderdaad. De grote afnemers worden gestrafd met die combo's.
En combo's is zowiezo een beetje lame vind ik. Momenteel wil ik 6 x 4.5 kg Whey bestellen en andere troep hoef ik er niet bij. Het enigste wat mij interesseert zijn de standaard supplementen zoals Caseine, Whey, creapure, EAA, BCAA.

Als ik voor een 300€ bestel dan bestel ik dit in 3 keer verspreid over 3 dagen zodat ik 3x (100€) het max. aantal cadeau's krijg terwijl B&F 3x verzendingskosten moet betalen.

Mijn Whey is nu bijna op en ik twijfel om in te gaan op de aanbieding van XXL. Alleen spijtig dat ze duurder / kg uit komen dan die van B&F omdat ze isolaat er in hebben zitten. Mja, als ik hoor dat de Whey in combo packs gaat zitten dan ben ik ook niks met die aanbieding. Dan is de keuze nu snel gemaakt.

Is het de oude of nieuwe versie van Jack3d? Heb gelezen op bb.com dat de nieuwe versie (blauwe verpakking) minder goed werkt.

Inderdaad. De grote afnemers worden gestrafd met die combo's.
En combo's is zowiezo een beetje lame vind ik. Momenteel wil ik 6 x 4.5 kg Whey bestellen en andere troep hoef ik er niet bij. Het enigste wat mij interesseert zijn de standaard supplementen zoals Caseine, Whey, creapure, EAA, BCAA.

Als ik voor een 300€ bestel dan bestel ik dit in 3 keer verspreid over 3 dagen zodat ik 3x (100€) het max. aantal cadeau's krijg terwijl B&F 3x verzendingskosten moet betalen.

Mijn Whey is nu bijna op en ik twijfel om in te gaan op de aanbieding van XXL. Alleen spijtig dat ze duurder / kg uit komen dan die van B&F omdat ze isolaat er in hebben zitten. Mja, als ik hoor dat de Whey in combo packs gaat zitten dan ben ik ook niks met die aanbieding. Dan is de keuze nu snel gemaakt.

We gaan maandag in overleg over de kerstaanbiedingen, we gaan er vast iets moois van maken:)

---------- Post toegevoegd Sat 17 Dec 2011 om 14:19 ----------

Is het de oude of nieuwe versie van Jack3d? Heb gelezen op bb.com dat de nieuwe versie (blauwe verpakking) minder goed werkt.

We hebben de witte potten. De kleur in het label geeft volgens mij alleen de smaak aan. :)

Tip voor bodyenfitshop:
kijk naar het cadeau-systeem van powersupplements.

Producten/ proti-bars zijn veel meer gewild dan de 10e shakebeker ;)

Tip voor bodyenfitshop:

klopt , maar de basisprijzen van b en f hun producten is ook lager , dus je kan niet echt verwachten dat ze gigantische cadeau's doen , ze moeten ook ruimte hebben om te kunnen groeien .

Iedere shop heeft wel wat wilds voor iemand

Volgens mij is de "1 3 dimethylamylamine" er uit bij de nieuwe jack3d's daarom dat het minder goed werkt.

Pakje is toevallig net toegekomen! Had het pas maandag of dinsdag verwacht aangezien ik pas gisterenavond om 18u30 had besteld en betaald.

Op de verpakking staat er nog steeds 1,3-Dimethylamylamine HCl, over een uurtje ga ik trainen dus we zullen het snel weten. Ik heb de watermeloen smaak gekozen trouwens.

klopt , maar de basisprijzen van b en f hun producten is ook lager , dus je kan niet echt verwachten dat ze gigantische cadeau's doen , ze moeten ook ruimte hebben om te kunnen groeien .

Iets wilds nog wel :p

Maar is appels met peren vergelijken en verder gewoon bullshit natuurlijk. Je moet niet alles geloven ;)

Ik bestel bij iedere shop af en toe , ze hebben elk wel ergens een sterk punt .

Ik heb het niet over de winstmarge/ product
Ik doelde meer over het feit dat iedereen wel een shakebeker/ pillendoos heeft staan, en er niet nog 100 moet. Een simpele proti bar, of weer een whey sample aanduiden gaat hun niet veel meer kosten dan een shakebeker denk ik.

En het feit dat je bij hogere bestellingen meer/betere cadeaus krijgt. Bij 500 euro krijg je net hetzelfde als bij 100 euro nu...
(niet dat ik voor 500 knaken bestel... :rolleyes:)

Pakje is toevallig net toegekomen! Had het pas maandag of dinsdag verwacht aangezien ik pas gisterenavond om 18u30 had besteld en betaald.

Op de verpakking staat er nog steeds 1,3-Dimethylamylamine HCl, over een uurtje ga ik trainen dus we zullen het snel weten. Ik heb de watermeloen smaak gekozen trouwens.

Ik was verkeerd. In 1MR is 1,3-Dimethylamylamine eruit genomen i.p.v. jack3d heb ik mij toch laten vertellen.

Daarpas een half uur voor de training anderhalf schepje genomen, niet zo veel van gemerkt buiten iets meer energie en focus maar niet zoals bij Crack destijds, het was niet op nuchtere maag.

Maandag eens de maaltijd voor de training beter plannen en 2 schepjes innemen.

Volgens mij is de "1 3 dimethylamylamine" er uit bij de nieuwe jack3d's daarom dat het minder goed werkt.

Ik zal maandagochtend direct de verpakkingen even checken. Ik ben bijna 100% zeker dat we de " originele" hebben staan:)

---------- Post toegevoegd Sat 17 Dec 2011 om 19:49 ----------

Tip voor bodyenfitshop:

Ok, dat is best een leuk idee. Ga ik mee aan het werk!!:)

---------- Post toegevoegd Sat 17 Dec 2011 om 19:51 ----------

Klopt we hanteren zeer strakke marges. Waardoor er vaak weinig ruimte over blijft. Suggesties die onze klanttevredenheid en service kunnen verbeteren zijn altijd welkom. We waarderen het altijd al klanten meedenken en als het kan voeren we het in.:)

---------- Post toegevoegd Sat 17 Dec 2011 om 19:53 ----------

Ik was verkeerd. In 1MR is 1,3-Dimethylamylamine eruit genomen i.p.v. jack3d heb ik mij toch laten vertellen.

Van de 1MR klopt inderdaad. Ik dacht al... heb ik iets gemist:D (zou namelijk niet goed zijn)

---------- Post toegevoegd Sat 17 Dec 2011 om 19:54 ----------

Daarpas een half uur voor de training anderhalf schepje genomen, niet zo veel van gemerkt buiten iets meer energie en focus maar niet zoals bij Crack destijds, het was niet op nuchtere maag.

Maandag eens de maaltijd voor de training beter plannen en 2 schepjes innemen.

Ok, hou ons maar op de hoogte!:)

Laatst bewerkt:
Tip voor bodyenfitshop:

Ik heb het niet over de winstmarge/ product
Ik doelde meer over het feit dat iedereen wel een shakebeker/ pillendoos heeft staan, en er niet nog 100 moet. Een simpele proti bar, of weer een whey sample aanduiden gaat hun niet veel meer kosten dan een shakebeker denk ik.

En het feit dat je bij hogere bestellingen meer/betere cadeaus krijgt. Bij 500 euro krijg je net hetzelfde als bij 100 euro nu...
(niet dat ik voor 500 knaken bestel... :rolleyes:)

Hun hele cadeau systeem is niet logisch opgebouwd. (al eens een paar keer gemeld in PM)
Wat als je alleen maar 1ste (15€) cadeau's wil hebben i.p.v. 2de (30€) en 3de (99€)
Cadeau 2 is 2 x cadeau 1 ( 2x 15€ = 30€)
Cadeau 3 is 6 x cadeau 1 .(6 x 15€ 90 € is bijna 99€)

Stel men besteld iets voor 99€ en je wil enkel cadeau 1's dan moet men 9x cadeau 1's krijgen. Ik wil supplementen (de nieuwe smaken) hebben als cadeau en geen gadgets. Dit is ook leuk voor B&F zelf om de klant kennis te laten maken met nieuwe producten of smaken. Waardoor de klant volgende keer het product misschien wel koopt op basis van de sample. Samples krijgt een gigant als B&F gratis van de fabrikanten.

En wat met grote bestellingen boven de 100€? Alles apart bestellen? Leuk voor B&F lijkt me. Kost hun dan meer aan verzendingskosten.

Ja en nee. De echte merk producten zijn overal ongeveer even duur. De sterkte van B&F is hun eigen producten met hoge stande kwaliteit & service. Hun eigen producten zijn vaak beter dan de bekende gepromote merken. Zeker in prijs / kwaliteit. Moest ik enkel maar merk producten bestellen dan was ik geen klant bij B& want er zijn shops die het volgende hanteren "3 producten kopen is de goedkoopste aan de helft van de prijs". Dat is hun cadeau dan. Cadeau i.f.v. geld en niet in gadgets. Plus de winkel is bij mij in de buurt. Lekker met cash betalen en als je er vaak komt overladen ze je met allerei samples.
Als een winkel niet speelt met bepaalde zaken dan lokt en houdt men geen klanten.

Laatst bewerkt:
Hun hele cadeau systeem is niet logisch opgebouwd.
Wat als je alleen maar 1ste (15€) cadeau's wil hebben i.p.v. 2de (30€) en 3de (99€)
Cadeau 2 is 2 x cadeau 1 ( 2x 15€ = 30€)
Cadeau 3 is 6 x cadeau 1 .(6 x 15€ 90 € is bijna 99€)

Stel men besteld iets voor 99€ en je wil enkel cadeau 1's dan moet men 9x cadeau 1's krijgen. Ik wil supplementen (de nieuwe smaken) hebben als cadeau en geen gadgets. Dit is ook leuk voor B&F zelf om de klant kennis te laten maken met nieuwe producten of smaken. Waardoor de klant volgende keer het product misschien wel koopt op basis van de sample. Samples krijgt een gigant als B&F gratis van de fabrikanten.

En wat met grote bestellingen boven de 100€? Alles apart bestellen? Leuk voor B&F lijkt me. Kost hun dan meer aan verzendingskosten.

Samples van bijvoorbeeld Whey Perfection, Isolaat Perfection, Micellar Perfection enz krijgen we niet gratis van de producent. Die bestellen we apart en zelfs sterker nog die zijn in verhouding juist enorm duur. Die geven we weg bij een bestelling vanaf 15,00 euro en verkopen we bijna tegen kostprijs per 12 of 24stuks. Zo kunnen mensen voordelig alle smaken proberen / favoriete smaken bepalen.:) Ik zal eens kijken of we het systeem in het nieuwe jaar nog iets aantrekkelijker kunnen maken, dat is ook in ons belang.:) Wat dat betreft is kritiek altijd welkom. We kunnen daarmee onszelf verbeteren.:)

Samples van bijvoorbeeld Whey Perfection, Isolaat Perfection, Micellar Perfection enz krijgen we niet gratis van de producent. Die bestellen we apart en zelfs sterker nog die zijn in verhouding juist enorm duur. Die geven we weg bij een bestelling vanaf 15,00 euro en verkopen we bijna tegen kostprijs per 12 of 24stuks. Zo kunnen mensen voordelig alle smaken proberen / favoriete smaken bepalen.:) Ik zal eens kijken of we het systeem in het nieuwe jaar nog iets aantrekkelijker kunnen maken, dat is ook in ons belang.:) Wat dat betreft is kritiek altijd welkom. We kunnen daarmee onszelf verbeteren.:)

Ik denk best misschien best nog iets boven de 100€, zo hebben mensen toch nog een stimulans om een hoger bedrag te halen, en niet meerdere keren te bestellen om meerdere cadeaus te krijgen. Komt uiteindelijk ook beter uit voor jullie, minder cadeaus in totaal geven en minder verzendkosten :)

Ik denk best misschien best nog iets boven de 100€, zo hebben mensen toch nog een stimulans om een hoger bedrag te halen, en niet meerdere keren te bestellen om meerdere cadeaus te krijgen. Komt uiteindelijk ook beter uit voor jullie, minder cadeaus in totaal geven en minder verzendkosten :)

Ja, we gaan eens goed kijken naar een mooie update voor ons systeem in het nieuwe jaar.:) Dank je:)

Stel ik wil 5 producten met een totaal van 100€.
Vermits de verzendkosten gratis zijn. Kan ik ook alles in 5 keer bestellen om zo naar cadeau 1 toe te mikken. Volgens mijn redenering in bovenstaande thread zou je zo iets kunnen vermijden. In feite is men beide de verliezer enkel de pakjesdienst lacht eens :)

Kunt u even naar mn vraag kijken bij hard! supplementenreview

Terug
Naar boven