Fitness Seller

Breaking News ** Body En Fitshop.nl December Weekaanbiedingen en Superstunts! **Tot 75% korting**

Zag dat er weer geld op mn rekening stond en meteen een bestelling gedaan :D! Kan je er een goeie post workout sample bij gooien? (mocht je noxipro sample's hebben, die lust ik ook nog wel :P)
Zet je best bij opmerkingen. Als ze er nog liggen hebben steken ze er eentje bij. Zonder je ref nr kunnen ze bij B&F niet weten welke bestelling van jou is. Als je het hier plaatst is er een grote kans dat ze het bij B&F te laat zien. Bestellingen worden vaak al binnen enkele minuten na de bestelling ingepakt. Het nu bijna zeker al te laat. Volgende keer bij opmerkingen ;).

---------- Post toegevoegd Tue 20 Dec 2011 om 12:19 ----------

Een sample zou idd fijn zijn, dan kan ik die andere ook eens proberen. Maar de aanbieding zelf is al absurd dus in feite heb ik niks te eisen :D

Groeten
Top dude :thumbs: met jouw houding verdien je juist een extra sample te krijgen :D

Laatst bewerkt:
Hahahaha :P

Btw misschien een handige suggestie: Een ''Mijn Bestellingen'' pagina op de site maken waar je je eigen bestellingen kunt opzeggen? :)

pakketje net binnengekregen, alles zat er netjes in en 3 samples:D

stond ook met pen op het formulier geschreven: samples

smaak van andraulic state GT is volgnes mij wel goed, het rook zo lekker dat ik ff me vinger nat maakte en proefde.
training is verschoven naar vanavond, al dan niet met een half schepje noxi en 1.5schep anadraulic.

oja jullie zijn me nou wel 100 samples verschuldigt ( not serious) , moest net 3km lopen door centrum met het pakketje BODY&FITSHOP haha

• Topic Starter Topic Starter
Zag dat er weer geld op mn rekening stond en meteen een bestelling gedaan :D! Kan je er een goeie post workout sample bij gooien? (mocht je noxipro sample's hebben, die lust ik ook nog wel :P)

Ik vrees dat nu al te laat is, omdat je ook geen ref nummer vermeld. :(

pakketje net binnengekregen, alles zat er netjes in en 3 samples:D

stond ook met pen op het formulier geschreven: samples

smaak van andraulic state GT is volgnes mij wel goed, het rook zo lekker dat ik ff me vinger nat maakte en proefde.
training is verschoven naar vanavond, al dan niet met een half schepje noxi en 1.5schep anadraulic.

oja jullie zijn me nou wel 100 samples verschuldigt ( not serious) , moest net 3km lopen door centrum met het pakketje BODY&FITSHOP haha

Een goede workout! :D Bedankt voor je bestelling! ;)

-Leon

Pakketje net binnen gekregen, zat een WP sample bij zoals gevraagd(Net 10 cent tekort voor het 15 euro kado haha) Heel erg bedankt, heel netjes dat jullie er toch een sample bij deden :)

Hoelang duurt het ongeveer voordat het wordt bezorgd? Ik lees hier overal dat het ontzettend snel geleverd wordt.

Groeten

Hoelang duurt het ongeveer voordat het wordt bezorgd? Ik lees hier overal dat het ontzettend snel geleverd wordt.

Groeten
Als je voor 10 uur savonds besteld wordt het de volgende dag bezorgd (tenzij TNT het verpest, maar dat gebeurd nie vaak)

Top! Heb vanmorgen besteld

Ivm de levertijden, hou rekening met de feestdagen, meer kans op vertraging.
Mijn bestelling had er vandaag al moeten zijn maar had er vooraf op gerekend dat het wellicht maar woensdag zou worden :p

Vandaag aminozuren binnen gekregen, zijn smerig maar 't is het vast waard.

Goeie service etc weer!

nah ik kom er wel doorheen

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag aminozuren binnen gekregen, zijn smerig maar 't is het vast waard.

Goeie service etc weer!

Dank je! Inderdaad even neus dicht en slikken, maar het is echt een top product. Het lijkt inderdaad een beetje op Creatine Ethyl Ester. :)

-Leon

Krijgen jullie Postal nog binnen?
Wilde net nog even Anadraulic State en Postal bestellen, is die Postal helaas uitverkocht :(
Ach ja, dan maar alleen Anadraulic :D

Terug
Naar boven