XXL Nutrition

Breaking News ** Body En Fitshop.nl December Weekaanbiedingen en Superstunts! **Tot 75% korting**

Kleine spelfout aan de linkerkant bij dat shaker pro hokje:

Ons Kado voor jouw! Kies bij elke bestelling vanaf 30,00 euro voor de Gratis Shaker Pro t.w.v. 9,90!

Jouw moet zonder w, kan ook zijn dat ik het fout heb hoor..

Leon/Ilco

Factuur datum: 16-12-2011
Referentienummer: 313697

Samples zouden leuk zijn, heb het bij opmerkingen geplaatst

en ook die anadraulic GT maar is proberen, geen 1.3 dim zag ik gelukkig staan, dus ook geen crash waarschijnlijk ( das de reden dat ik nu maar 1 x per week pwo gebruik ( noxi pro @ armen sessie hah) , lekker voor de afwisseling

Hahah succes daarmee, het smaakt zo verschrikkelijk goor.

• Topic Starter Topic Starter
Kleine spelfout aan de linkerkant bij dat shaker pro hokje:

Ons Kado voor jouw! Kies bij elke bestelling vanaf 30,00 euro voor de Gratis Shaker Pro t.w.v. 9,90!

Jouw moet zonder w, kan ook zijn dat ik het fout heb hoor..

Dank je! We zullen het aanpassen! :)

-Leon

Zo dat is goedkoop, zo kun je mooi even inslaan voor de barre winterdagen :D

5 x Syntha-6 Bars
1 x Whey perfection
1 x Caffeine anhydrous

Zojuist besteld!

Mooi aanbieding die bsn bars! Kun je toch niet voorbij laten schieten?!?! Vroeger bestelde ik meestal bij xxl maar de laatste jaren altijd body en fitshop. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding als je het mij vraagt. Had liever suplementen cadeau's gehad in de 100+ categories als ik even mag zeuren :) Voor de rest meer dan tevreden!

5 x Syntha-6 Bars
1 x Whey perfection
1 x Caffeine anhydrous

Zojuist besteld!

Mooi aanbieding die bsn bars! Kun je toch niet voorbij laten schieten?!?! Vroeger bestelde ik meestal bij xxl maar de laatste jaren altijd body en fitshop. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding als je het mij vraagt. Had liever suplementen cadeau's gehad in de 100+ categories als ik even mag zeuren :) Voor de rest meer dan tevreden!

Bedankt. Bij de nieuwe website zullen er inderdaad meer keuzen beschikbaar zijn. :)

-Leon

Oke wist niet dat er een nieuwe website kwam. Mooi! Succes ermee!

grtzz

Wees slim en stuur B&F gewoon een PM. Maak ook geen topic aan, waarom moeten al die gasten op jou reageren. Je bereikt er niets mee en krijgt dus zulke reacties. Dat je die krijgt is gewoon eigen schuld en dus gewoon dom. Wat betreft die zak; in emmers van de B&F zitten altijd zakken en dan in een emmer. Dit is is vanwege de houdbaarheid (denk ik).

mijn 2kg isolaat kwam aan zonder zak hoor?

We hebben ook een mooie actie met de Xtend Grootverpakking:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Normaal 49,90 nu 37,50!!!!!!!

Zojuist Anadraulic State GT besteld. Mijn eerste pro-workout. Kan die aanbieding natuurlijk niet laten liggen! Gewoon half uurtje -45 m voor het sporten innemen? Maakt het uit als ik dit op een lege maag inneem, vervolgens eet, en dan train?

Groeten, Ivo (Op naam van Jakobs)

ik ga het vanmiddag gebruiken laat je wel weten hoe het werkte. ( neem wel 1.5scoop+-)

zo eindelijk me pakketje ophalen na 2 x niet thuis te zijn hah

Ben benieuwd!

Zojuist Anadraulic State GT besteld. Mijn eerste pro-workout. Kan die aanbieding natuurlijk niet laten liggen! Gewoon half uurtje -45 m voor het sporten innemen? Maakt het uit als ik dit op een lege maag inneem, vervolgens eet, en dan train?

Groeten, Ivo (Op naam van Jakobs)

30-45 minuten voor het sporten inderdaad. Daarna kun je nog best wat koolhydraten nemen dat maakt niet uit. Vaste eiwitrijke voeding zou ik eerder nemen. (min 90 min tevoren)

---------- Post toegevoegd Tue 20 Dec 2011 om 11:28 ----------

ik ga het vanmiddag gebruiken laat je wel weten hoe het werkte. ( neem wel 1.5scoop+-)

zo eindelijk me pakketje ophalen na 2 x niet thuis te zijn hah

Super:) Laat maar weten, de anadraulic State actie loopt als een raket:eek:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
9,90 per pot!!! Direct bestellen

Zag dat er weer geld op mn rekening stond en meteen een bestelling gedaan :D! Kan je er een goeie post workout sample bij gooien? (mocht je noxipro sample's hebben, die lust ik ook nog wel :P)

Een sample zou idd fijn zijn, dan kan ik die andere ook eens proberen. Maar de aanbieding zelf is al absurd dus in feite heb ik niks te eisen :D

Groeten

Terug
Naar boven