MuscleMeat

Breaking News ** Body En Fitshop.nl December Weekaanbiedingen en Superstunts! **Tot 75% korting**

lichtgeraakt ? Heeft je ma je favoriete eten niet gemaakt ?

Ik wist niet dat er nog mensen waren die zich zo lieten gaan door iets wat op het internet staat .

Sry , i wist niet dat het internet = serieus business is voor jou

wij beschermen gewoon b en f tegen fraude , wil je bewijzen dat je gelijk hebt , upload dan een duidelijke foto .

In het verleden is er genoeg bewezen geweest dat er teveel mensen profiteren van de service van b en f , dus is het maar logisch dat men hier bijna niemand vertrouwd .
+1

Lichtgeraakt ? heeft je ma je favoriete eten niet gemaakt ?

Ik wist niet dat er nog mensen waren die zich zo lieten gaan door iets wat op het internet staat .

Sry , I wist niet dat het internet = serieus business is voor jou

Wij beschermen gewoon b en f tegen fraude , wil je bewijzen dat je gelijk hebt , upload dan een DUIDELIJKE foto .

In het verleden is er genoeg bewezen geweest dat er teveel mensen profiteren van de service van b en f , dus is het maar logisch dat men hier bijna niemand vertrouwd .

Jij begint met beschuldigingen die op stront gebaseerd zijn, tuurlijk ben ik lichtgeraakt als iemand mij een leugenaar noemt en we hebben het over geld, het ENIGE wat ik vroeg is wat ik moet doen als ik een verkeerde bestelling heb ontvangen, alsof dat nooit mogelijk is, tis toch mensenwerk ??? . En internet wordt idd serious business als ik ergens GELD geinvesteerd in heb waar ik met zweet voor gewerkt heb. Je zal maar straks hebben dat B&F in jouw beschuldigingen meegaat en ik met een zak whey zit die ik niet besteld heb.

Heb je die foto niet gezien? Ik heb nog nooit in mijn leven gezien dat whey in een doorzichtige zak wordt meegeleverd zonder enkele LABEL whatsoever. De potten die ik altijd besteld heb bij b&f werden zonder zak in potten geleverd met de juiste smaak.

5fn7d4.jpg

---------- Post toegevoegd Sun 18 Dec 2011 om 20:23 ----------

Er staat nooit een labeltje op die zakken hoor? :p
En is je beker goed uitgespoeld enzo?
Ik had dit ook eens met whey dat het een totaal andere smaak was.
Bij m'n 2de shake klopte de smaak wel weer dan :p

Kerel dit is echt 100% duidelijk geen kokos, de shakebaker was nieuw en zat erbij geleverd, en ja ik kan een filmpje maken met het mixen van wat er in die zak zit

Laatst bewerkt:
Wees slim en stuur B&F gewoon een PM. Maak ook geen topic aan, waarom moeten al die gasten op jou reageren. Je bereikt er niets mee en krijgt dus zulke reacties. Dat je die krijgt is gewoon eigen schuld en dus gewoon dom. Wat betreft die zak; in emmers van de B&F zitten altijd zakken en dan in een emmer. Dit is is vanwege de houdbaarheid (denk ik).

Wees slim en stuur B&F gewoon een PM. Maak ook geen topic aan, waarom moeten al die gasten op jou reageren. Je bereikt er niets mee en krijgt dus zulke reacties. Dat je die krijgt is gewoon eigen schuld en dus gewoon dom. Wat betreft die zak; in emmers van de B&F zitten altijd zakken en dan in een emmer. Dit is is vanwege de houdbaarheid (denk ik).

Dom idd, maar eerlijk is eerlijk het enige wat ik vroeg was hoe los ik dit op en die was gericht aan B&F en niet alle andere leden die de noodzaak voelde om zich ermee te bemoeien. Lijkt me verder een doodnormale vraag die ik initieel stelde.

Enfin, dit is de eerste keer dat ik zon zak zie omdat ik normaliter die 2kg potten bestel en daar zit geen zak in.

• Topic Starter Topic Starter
Opgelost:)

---------- Post toegevoegd Mon 19 Dec 2011 om 09:27 ----------

Anadraulic State GT is nu gelukkig weer binnen:) (de Potal is helaas helemaal op. Onvoorstelbaar veel van verkocht in 1-2 dagen. Terwijl we dachten voorraad voor een hele week te hebben:D)

Pm!

Laatst bewerkt:
Gud edit, wij worden sowieso beloond ;)

Laatst bewerkt:
Nvm, thanks XittaP.

Met Mister Cash werkt het niet :D

Opgelost:)

---------- Post toegevoegd Mon 19 Dec 2011 om 09:27 ----------

Anadraulic State GT is nu gelukkig weer binnen:) (de Potal is helaas helemaal op. Onvoorstelbaar veel van verkocht in 1-2 dagen. Terwijl we dachten voorraad voor een hele week te hebben:D)

Super, staat nog op 0€ dus eventjes een voorraad inslaan :D

Logisch van postal, heb het deze zomer ook eens gebruikt en vindt het persoonlijk een zeer goede PWO. En al zeker voor 10€!

Blackreds edit post ezel.

We houden van je Mjita , wij beschermen gewoon graag onze supplementenshop

Dat begrijp ik, maar het is al netjes opgelost.
En verder, in het ergste geval stuur ik toch gewoon die zak terug als teken van dat ik de boel niet probeer op te lichten, zodat ik in ruil daarvoor wel de juiste smaak krijg en body en fit shop kan zien dat er idd een verkeerde zending is opgestuurd! Ik bestel al jaren zonder problemen bij B&F en zal dat zeker ook blijven doen

Iedereen blij toch:p

hoe zijn de peanut choco repen?

Heb gister perongeluk 2x dezelfde bestelling geplaatst(Nadat de B&F site zei dat de 1e mislukt was, terwijl dit niet het geval was) en meteen een mailtje gestuurd of B&F dit op kon lossen, krijg vandaag toch het bericht dat beide bestellingen verzonden zijn :(

Maar deels eigen fout natuurlijk, alleen wel jammer dat jullie de mail kennelijk niet op tijd gelezen hebben.

Hoelaat had je besteld? De mailservice wil altijd binnen 24 uur antwoorden, maar met foute bestellingen kan je beter gelijk bellen.

-Leon

Vandaag komen de kerst- en nieuwjaar aanbiedingen online toch?

Terug
Naar boven