XXL Nutrition

Body en Fitshop verslaving ?

Krimpie? Is that youhooooo?

Ik ben geen duurt nog wat jaartjes maar mijn persoonlijke top 3

In massa opbouw fase

1.Whey Perfection
2.Nr1
3. Caseïne Perfection

Heb wel meer supps in de die fase maar dit is toch wel de top 3

En in de cut (wedstrijdvoorbereiding).

BCAA caps
Amino caps
Glutamine
HMB
Omega 3-6-9
Tested vitc
Now multi/vit/min

vind je die nr1 egt zo goed? ik twijfel sterk om die te bestellen maar heb je der egt betere gains van?

zijn stats zijn wel indrukwekkender dan die vn jou hoor ;) ik bedoelde gwn gevorderde bodybuilder geen pro zoals roelly natuurlk
Ja dat zijn stats beter zijn dan de mijne zal me worst wezen...als je weet wat die kerel allemaal naar binnen speelt...Maar hey, geloof gerust maar dat het werkt hoor ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja dat zijn stats beter zijn dan de mijne zal me worst wezen...als je weet wat die kerel allemaal naar binnen speelt...Maar hey, geloof gerust maar dat het werkt hoor ;)

Daar oordeel ik niet over wat hij binnenspeelt.. ik ken hem voor de rest ook niet. Enkel dat hij wedstrijden gaat doen/doet.. dus niet een of andere hobby fitnesser ..

vind je die nr1 egt zo goed? ik twijfel sterk om die te bestellen maar heb je der egt betere gains van?

In combi met een goed voedings plan werkt het echt goed.Ook op rustdagen nemen ik heb met enkel Nr1 en een voedings plan 2.5kg droge massa gewonnen.Ik heb toen wel even mijn andere supps op stop gezet heb nu sowieso geen caps of tabs want die komen pre contest weer.

TS is Fanboy

In combi met een goed voedings plan werkt het echt goed.Ook op rustdagen nemen ik heb met enkel Nr1 en een voedings plan 2.5kg droge massa gewonnen.Ik heb toen wel even mijn andere supps op stop gezet heb nu sowieso geen caps of tabs want die komen pre contest weer.

ff eerlijk niet dat ik je veroordeel ofz, maar heb je die 2.5kg zonder aas gewonnen of met?

He grote vriend wil je in mijn fan-club dan stuur ik je een entree kaartje voor de flex cup en een potje whey :p.Nou mijn supps zijn nu beperkt tot Nr1 en af en toe Whey perfection dus niet zo heel veel.Normaal is het meer heb je gelijk in.

12caps Amino
6caps BCAA
2 shakes Whey perfection
1 shake caseïne voor slapen
2x Creatine voor en na het trainen.
2x 10 gram glutamine voor het slapen en bij wakker worden.

En verder af en toe een leuke supp uitproberen erbij en soms.En als je dit veel vind dan doe je waarschijnlijk niet aan Basis supps;)

He grote vriend wil je in mijn fan-club dan stuur ik je een entree kaartje voor de flex cup en een potje whey :p.Nou mijn supps zijn nu beperkt tot Nr1 en af en toe Whey perfection dus niet zo heel veel.Normaal is het meer heb je gelijk in.

12caps Amino
6caps BCAA
2 shakes Whey perfection
1 shake caseïne voor slapen
2x Creatine voor en na het trainen.
2x 10 gram glutamine voor het slapen en bij wakker worden.

En verder af en toe een leuke supp uitproberen erbij en soms.En als je dit veel vind dan doe je waarschijnlijk niet aan Basis supps;)
Basis supps...lol, jij doet niet aan goede voeding neem ik aan? :D

ff eerlijk niet dat ik je veroordeel ofz, maar heb je die 2.5kg zonder aas gewonnen of met?

Er staan op dit forum nog oude ideeën over kuurtjes die ik wou doen zijn het niet geworden.Maar om jou vraag te beantwoorden ik ben in januari begonnen om in december on stage te zijn dus wat denk je zelf;)

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jul 2012 om 21:07 ----------

Basis supps...lol, jij doet niet aan goede voeding neem ik aan? :D

Wat denk je zelf.

ontbijt 7 uur: 70 gr brinta & 40 gr eiwit of 8 eieren (2 geel)
1 banaan

10.00 uur: 200 gr rijst (gekookt gewogen) & 200gr biefstuk of tartaar of kip

13.00 uur: 200 gr rijst (gekookt gewogen) & 200gr biefstuk of tartaar of kip

16.00 uur: 300 gr pasta (gekookt gewogen) & 200 gr biefstuk of taartaar of kip

19.00 uur: 300 gr aardappelen (gekookt gewogen) 200 gr biefstuk of tartaar of kip

22.00uur: 300 gr pasta (gekookt gewogen) & 200 gr runder gehakt

24.00 uur: 500 gr kwark of 10 eieren of 50 gr eiwit & 20 gr noten

Ik mis vis in je schema?

En waarvoor is HMB eigenlijk

Ik mis vis in je schema?

En waarvoor is HMB eigenlijk

Vis is alleen in wedstrijdvoorbereiding.En HMB remt de spier afbraak die kan optreden tijdens zo'n diepe cut en helpt herstel 2 dingen die heel belangrijk zijn op dat moment zijn wel herstel en spier afbraak tegen gaan.

Anders even een algemene sticky maken waar kontlikkers van boardsponsors terecht kunnen?

Anders even een algemene sticky maken waar kontlikkers van boardsponsors terecht kunnen?

En misschien een topic voor de ecto's die geen eigen qoutes kunnen bedenken en ze dus van andere gebruiken.;)Ik zou het leuker vinden als er een topic was waar alle wedstrijd jongens ideeën kunnen uitwisselen.;)

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jul 2012 om 22:11 ----------

Leuk onderzoek toch vertrouw ik op m'n coach en iets minder op die onderzoeken.Kan goed zijn dat het klopt wat daar staat zal me niks verbazen en aan de andere kant denk ik dan weer elk lichaam is anders.En het is ook de combi van voeding andere supps en HMB.Dus ik ga ervan uit dat het wel wat doet;)

En misschien een topic voor de ecto's die geen eigen qoutes kunnen bedenken en ze dus van andere gebruiken.;)Ik zou het leuker vinden als er een topic was waar alle wedstrijd jongens ideeën kunnen uitwisselen.;)

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jul 2012 om 22:11 ----------

Leuk onderzoek toch vertrouw ik op m'n coach en iets minder op die onderzoeken.Kan goed zijn dat het klopt wat daar staat zal me niks verbazen en aan de andere kant denk ik dan weer elk lichaam is anders.En het is ook de combi van voeding andere supps en HMB.Dus ik ga ervan uit dat het wel wat doet;)
Wetenschap liegt niet. Uiteindelijk is ook elk lichaam 'hetzelfde', dat je ergens iets beter, iets slechter, totaal niet of wel op reageert buiten beschouwing gelaten. Dat heeft grotendeels ook gewoon met overleven te maken, als we wel allemaal 100% hetzelfde waren, waren we waarschijnlijk allang dood door een ziekte of iets dergelijks.

Terug
Naar boven