AndroidHealthClinic

Body en Fitshop verslaving ?

Wetenschap liegt niet. Uiteindelijk is ook elk lichaam hetzelfde, dat je ergens iets beter, iets slechter, totaal niet of wel op reageert buiten beschouwing gelaten. Dat heeft grotendeels ook gewoon met overleven te maken, als we wel allemaal 100% hetzelfde waren, waren we waarschijnlijk allang dood door een ziekte of iets dergelijks.
Daarom zeg ik ook het kan best zijn dat die onderzoeken precies kloppen maar ik geef het een kans coach verzint het niet voor niks en ik vind dan ook dat je je coach blind moet vertrouwen.;)

Daarom zeg ik ook het kan best zijn dat die onderzoeken precies kloppen maar ik geef het een kans coach verzint het niet voor niks en ik vind dan ook dat je je coach blind moet vertrouwen.;)
Daar verschillen wij dan. Als ik bepaalde ''bro's'' op hun blauwe ogen had vertrouwd, was ik nu niet waar ik nu was in deze sport.

Daar verschillen wij dan. Als ik bepaalde ''bro's'' op hun blauwe ogen had vertrouwd, was ik nu niet waar ik nu was in deze sport.

Nee oke maar ik hoop wel dat je mijn punt snapt dat een coach dat je die gewoon moet vertrouwen op wat hij/zij zegt met betrekking tot ervaring ;).Maar zullen zien of het wat toevoegt of niet ;)

+1000. Als er één ding is dat ik geleerd heb is het net dat je niet te veel moet geloven van wat mensen in de gym je zeggen, maar zelf je waarheid ontdekken.

Het gaat bij in iig niet over Bro's maar over de top jongens van het Nederlandse BB.Tuurlijk die ecto's in de gym of waar dan ook luister ik absoluut niet naar.

Of dat hmb nou werkt of niet, jesse heeft stats waar menig mens jaloers op kan zijn.
Inclusief deze ecto :p

Het gaat bij in iig niet over Bro's maar over de top jongens van het Nederlandse BB.Tuurlijk die ecto's in de gym of waar dan ook luister ik absoluut niet naar.

Als zij zeggen dat pis drinken anti-katabool is en er vetverbrandende eigenschappen inzitten geloof je het?

Nee oke maar ik hoop wel dat je mijn punt snapt dat een coach dat je die gewoon moet vertrouwen op wat hij/zij zegt met betrekking tot ervaring ;).Maar zullen zien of het wat toevoegt of niet ;)

Door een "Coach" is mijn hele squattechniek naar de t*ring gegaan, heb er hier zelfs een topic over gemaakt. 1 ding wat ik ervan heb geleerd, eerst zelf research doen voor ik naar iemand luister omdat die gene zogenaamd ervaring heeft.

Dat klopt daar woog ik ook nog bij lange na geen 108kg 108kg is actueel zo zag ik er eruit na 1 maand trainen dat is al beter dan wat ik hier heel vaak voorbij zie komen we zijn nu al weer heel wat maanden verder die na 1 maand maar als mijn basis het begin

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jul 2012 om 00:04 ----------

Door een "Coach" is mijn hele squattechniek naar de t*ring gegaan, heb er hier zelfs een topic over gemaakt. 1 ding wat ik ervan heb geleerd, eerst zelf research doen voor ik naar iemand luister omdat die gene zogenaamd ervaring heeft.

Dat is wel echt k*t inderdaad.Ik hou ook in mijn achterhoofd wat voor hem gewerkt heeft hoeft het voor mij niet te zijn maar we zitten op het zelfde niveau ik en mijn coach ;)

Terug
Naar boven