XXL Nutrition

bodybuilders agressie tijdens uitgaan ...

Bezoekers in dit topic

Champ zei:
ik loop altijd express langs die groepjes hangjongeren of buitenlanders! waarschuw me vriendin van te voren of ze er klaar voor is :D :D

Mag ik een keertje met jou samen over straat lopen.... lijkt me gaaf :D

Ik doe alleen niet aan trio's, tenminste niet met 2 mannen, wel met 2 vrouwen.
 
Mars zei:
Ik hoorde dat TsWhey nu in een rolstoel wordt rondgereden omdat hij niet meer kan lopen vanwege zijn enorme quads.

:roflol:
 
Mars zei:
Ik hoorde dat TsWhey nu in een rolstoel wordt rondgereden omdat hij niet meer kan lopen vanwege zijn enorme quads.


:roflol: enige waarvoor ik mij momenteel nog beweeg zijn mijn trainingen, voor de rest wordt ik inderdaad rond gereden en prober ik zo weinig mogelijk te bewegen
 
Net zoals Nelson Mandela dus. Na ja - die laat zich dan niet in een rolstoel maar in een lambourgini met automaat en gouden velgen rondrijden.
 
huckfinn zei:
Net zoals Nelson Mandela dus. Na ja - die laat zich dan niet in een rolstoel maar in een lambourgini met automaat en gouden velgen rondrijden.

En zijn nigger bro's maar creperen op de plantage's van de rijke bwana's. Een héld die Mandela! Doe mij toch Gandhi maar als "oprechte held".
 
Ik heb nooit problemen eigenlijk.
Maar ik ben ook wel een lieve knul he :)
 
Ik merk soms dat mensen me aanstaren, of overdreven voor me uit de weg gaan, of zich uitdrukkelijk verontschuldigen wanneer ze tegen me aanlopen.
Doet eigenlijk wel goed als je merkt dat je respect krijgt...
Agressie heb ik zelden met te maken omdat ik de meeste gevechten uit de weg wil gaan , omdat ik denk aan de (dure) gevolgen.
 
M@rsel zei:
Nog nooit last gehad van zulke lui. Misschien vanavond als ik geluk heb :D

Er ging gister iemand op mijn voet staan, telt dat ook mee ???
 
Iedereen denkt dat ze bij mij moeten zijn om te knokken,toevallig gisteren 2 keer na mekaar,het was druk en ik ging door het volk spuugt ineens een kerel bier op mijn arm. Ik vraag waarom hij zoiets doet,zegt hij als reactie omdat je mijn bier hebt omgeduwd. Na hem uitgescholden te hebben ga ik verder en krijg ik een duw van een jong kereltje. Zijn uitleg:omdat je mij hebt geduwd. Ik zeg gewoon ventje ik ben 26 jaar,ik ga niet uit om te vechten maar om me te amuseren,zo is het altijd uitpraten. Mensen denken nu eenmaal omdat je groter bent je bruusker gedraagt en traint om te domineren.
 
Mars zei:
Ik hoorde dat TsWhey nu in een rolstoel wordt rondgereden omdat hij niet meer kan lopen vanwege zijn enorme quads.


:roflol: :roflol: :roflol: :lol:
 
Ik heb ook nooit problemen tot tegenstelling van enkele van men vrienden.
Ben natuurlijk altijd zo stom om het maar ff op te lossen.

Gelukkig kom ik nogal secuur over in zo'n situaties, als je enkele malen als buitenwipper hebt gewerkt leer je dit nogal vlug.

Naja ik ben dan wel niet te groot, maar breed ben ik wel :)
 
Sniperken is een beest!!
 
I wish :D

Maar ik kan best men mannetje staan in het harde leven, kuch

Daar dank ik toch wel men 5 jaar gevechtsport voor, zowel deze als het trainen doen je echt veel zelfzekerder uitstralen.
 
Chapeloere zei:
Ik merk soms dat mensen me aanstaren, of overdreven voor me uit de weg gaan, of zich uitdrukkelijk verontschuldigen wanneer ze tegen me aanlopen.
Doet eigenlijk wel goed als je merkt dat je respect krijgt...
Agressie heb ik zelden met te maken omdat ik de meeste gevechten uit de weg wil gaan , omdat ik denk aan de (dure) gevolgen.


precies hetzelfde hier, maar dat aanstaren vind ik wel irritant
 
Mars zei:
Ik hoorde dat TsWhey nu in een rolstoel wordt rondgereden omdat hij niet meer kan lopen vanwege zijn enorme quads.

:roflol:

Je hebt de afgelopen 24 uur teveel........
 
Geen problemen, nooit echt gehad eigenlijk. Ik hou me koest en vermaak me en that's it.

Soms komen er wel mensen naar me toe die me -als ik in functie ben- graag willen laten weten dat ze heus wel zien dat ik groot ben en dat bezorgt me schaamte. Vreselijk.

Maar als ik uitga krijg ik hooguit wat loerende jaloerse blikken maar verder niks.
Komt ook omdat ik geen atletisch figuur heb maar goor bruut, dat ziet er imposanter uit ofzo :D
 
Sniperken zei:
I wish :D

Maar ik kan best men mannetje staan in het harde leven, kuch

Daar dank ik toch wel men 5 jaar gevechtsport voor, zowel deze als het trainen doen je echt veel zelfzekerder uitstralen.

Sniperken is een beest én gevaarlijk!!!
 
Ik ga vrijwel niet meer uit, mss eens in de 3-4 maanden ofzo. Nu heb ik eigenlijk nooit vaak ruzie in het uitgaansleven gehad, maar op een of andere manier lijken mensen me nu wel iets eerder uit de weg te gaan als 'vroegah'.

1 van de laatste keren dat ik ging stappen was er nog een knul die moedwillig irritant in de weg bleef staan. Toen heb ik m een subtiele schouderduw gegeven, en toen draaide ie zich om, keek een beetje pissig. Ik keek m ook niet vrolijk aan.

Hij wilde iets gaan zeggen, maar bedacht zich ineens en liep weg.

Op zich wel leuk dat ik het op zo'n manier kan oplossen ipv iemand op zn bakkes te slaan.
 
Back
Naar boven