MuscleMeat

Bodybuilders gezocht voor tv programma!

Hallo,

Hoe gespierd moet je precies zijn om aan dit programma mee te mogen doen? Op mijn profiel staan foto's, kom ik in aanmerking?

Maar wat is de leuke vergoeding nou?

Beste mensen,
Fijn dat jullie zo meedenken.....maar we zijn nog altijd op zoek dus hopelijk is er iemand te vinden die deze uitdaging aan durft!

Het is absoluut niet de bedoeling de sport in kwaad daglicht te zetten; helemaal niet wat mij betreft!
We willen een eerlijk, leuk & positief portret maken; wat er allemaal bij komt kijken, in uren, energie, voeding en de daarbij behorende kosten als je veel aan bodybuilden doet.
We zoeken niet ineens hier iemand met schulden; we doen met meerdere mensen redactie en iedereen heeft nu eenmaal zijn eigen manier om een oproepje te plaatsen.
Thats all! :-)

Geïnteresseerden kunnen mij een pm sturen..ik geef graag meer info!
Alsof er ooit gezegd wordt: 'doe mee, dan gaan we deze sport eens lekker afbranden'. Toch zijn dit soort dingen vrijwel nooit positief

De inzet en motivatie.... natuurlijk van onschatbare waarde.
De uren in de keuken meal-preppen, bloed zweet en trainen met de uren in de gym, kost allemaal tijd en tijd is geld...

Ik weet niet of je het programma wel eens hebt gezien, maar volgens mij is dit niet het platform waarop ze de sport gaan afbranden. Ze zoeken denk ik gewoon verschillende typen mens/huishoudens.

programma lijkt me ook meer op het financiële gericht te zijn?
maar dan gekoppeld aan een portret van de persoon om ietwat te staven waar een (groot) deel van zijn geld naartoe gaat

lijkt me ook niet echt dat ze de sport op zich voor lul willen zetten

Is t ook goed als je aan t bulken bent en dus niet droog bent op dit moment:)

Lijkt me een straks plan! Kan de wijde wereld eens zien hoeveel werk al dat eten is!

ik vind het een leuk programma

maar zie nu al voor me als ze je uitgifte gaan nakijken

300 euro eten
700 euro hypotheek
120 gas water licht
120 euro aan abonnementen
elke maand 200 euro die je pint waar aan ik niet kan zien waar voor het is.....
waarvoor is die 200 euro ..... bloembollen?

Laatst bewerkt:
ik vind het een leuk programma

maar zie nu al voor me als ze je uitgifte gaan nakijken

300 euro eten
700 euro hypotheek
120 gas water licht
120 euro aan abonnementen
elke maand 200 euro die je pint waar aan ik niet kan zien waar voor het is.....
waarvoor is die 200 euro ..... bloembollen?

Ze rekenen toch nooit je zwartgeld mee in dit programma.

Terug
Naar boven