- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alsof er ooit gezegd wordt: 'doe mee, dan gaan we deze sport eens lekker afbranden'. Toch zijn dit soort dingen vrijwel nooit positiefBeste mensen,
Fijn dat jullie zo meedenken.....maar we zijn nog altijd op zoek dus hopelijk is er iemand te vinden die deze uitdaging aan durft!
Het is absoluut niet de bedoeling de sport in kwaad daglicht te zetten; helemaal niet wat mij betreft!
We willen een eerlijk, leuk & positief portret maken; wat er allemaal bij komt kijken, in uren, energie, voeding en de daarbij behorende kosten als je veel aan bodybuilden doet.
We zoeken niet ineens hier iemand met schulden; we doen met meerdere mensen redactie en iedereen heeft nu eenmaal zijn eigen manier om een oproepje te plaatsen.
Thats all! :-)
Geïnteresseerden kunnen mij een pm sturen..ik geef graag meer info!
Alsof er ooit gezegd wordt: 'doe mee, dan gaan we deze sport eens lekker afbranden'. Toch zijn dit soort dingen vrijwel nooit positief
Hallo,
Hoe gespierd moet je precies zijn om aan dit programma mee te mogen doen? Op mijn profiel staan foto's, kom ik in aanmerking?
ik vind het een leuk programma
maar zie nu al voor me als ze je uitgifte gaan nakijken
300 euro eten
700 euro hypotheek
120 gas water licht
120 euro aan abonnementen
elke maand 200 euro die je pint waar aan ik niet kan zien waar voor het is.....
waarvoor is die 200 euro ..... bloembollen?