- Waardering
- 2.890
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 80kg
De normale Multi Bench kan overigens ook gewoon decline hoor
Dat snap ik overigens niet, zonder voetsteunen glij je er toch af als je gewicht vast hebt?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De normale Multi Bench kan overigens ook gewoon decline hoor
Ik wijk weer afJa maar de warrior heeft niks meer de maken met ijn laatste vraag [emoji13]

Dat valt wel mee, de decline stand is niet super stijl maar met gladde kleren of zware gewichten zou je misschien inderdaad wel wat kunnen glijden. Deze multibanken zijn ook niet specifiek bedoel als decline banken.Dat snap ik overigens niet, zonder voetsteunen glij je er toch af als je gewicht vast hebt?
Alle gegevens om de bankjes met elkaar te vergelijken staan gewoon in de productbeschrijvingenBovendien is er ook nog een tabblad "Specificaties" waar je belangrijke technische gegevens gemakkelijk kunt terugvinden en vergelijken.
@Jason91 heeft gelijk, de Multi Bench 2 heeft de mogelijkheid om accessoires toe te voegen (en is wat zwaarder en stabieler gebouwd).
De normale Multi Bench kan overigens ook gewoon decline hoor, enkel de zware Warrior Multi Bench kan dat niet.
Als je de mogelijkheid wil om uit te breiden met accessoires kies je voor de Multi Bench 2.Ja maar ik wil weten wat het grote verschil is tussen de multi en de multi bench 2..
Geef me een verkoopspraatje waarom ik voor de multibench 2 zou kiezen +xx Euro en niet voor de gewone multi bench.

. Ziet er echt fantastisch uit en voelt nog wat kwalitatiever dan de Barbarians.Of deze http://www.fitness-seller.nl/atx-adjustable-bench/
Als je zakken diep genoeg zijn. Ziet er echt fantastisch uit en voelt nog wat kwalitatiever dan de Barbarians.

Dat moet je even toelichten: bedoel je gewoon met je armen op één bankje en je voeten verhoogd op het andere bankje?@Fitness Seller zou je dat barbarian bankje ook kunnen gebruiken om te dippen tss twee bankjes? bodyweight en met extra gewicht.Zonder dat dit de zitting zou beschadigen?
zie foto in onderaan dit artikel.Dat moet je even toelichten: bedoel je gewoon met je armen op één bankje en je voeten verhoogd op het andere bankje?
Dat moet normaal gesproken gewoon kunnen. De kant aan de voeten zal minder zwaar belast worden dan de kant waarbij de handen op de rand van het kussen drukken.
Dat moet normaal gesproken gewoon kunnen. Leg je voeten eventueel op het duurste bankje van de twee, want dat zal wat minder belastend zijn voor de bank dan je handen op de rand van het kussen.