Bgroot
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 8%
Is er al bekend of er 'testers' zijn van dit product?
ja zijn er, moet je naar FIBO gaan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is er al bekend of er 'testers' zijn van dit product?

Waarom daar wel (waars gratis) en online niet (tegen een rendabele prijs)? ;p
gewoon van dedicated zelf, geven ze daar weg maar het is ook niet echt handig om samples los te verkopen haha
Waarom niet? Ik vind het wel handig om een product te testen voordat ik met een hele voorraad zit wat niet bevalt.
ze moeten gewoon even een lading bij b&f dumpen
maar ik kan je zeggen dat hij het wel waard is hoor 
ja voor ons is het handig, heb ik ook liever natuurlijk. Maar voor hun is het niet handig denk ikze moeten gewoon even een lading bij b&f dumpen
maar ik kan je zeggen dat hij het wel waard is hoor
![]()

Haha ja er is maar één manier om er achter te komen![]()

als je naar de andere kant van nederland rijd, krijg je van mij een scoopie![]()
. Ik zal 'm eens uitproberen als de huidige pwo op is.Haha en dan rennend terug. Ik zal 'm eens uitproberen als de huidige pwo op is.
. laat maar even weten wat je er van vond als je hem hebt gehad 
Op dit moment helemaal niets. En we hebben hierover ook nog geen informatie ontvangen. De vraag staat uit of wij ook samples kunnen krijgen, maar we kunnen helaas niets belovenIs er al bekend of er 'testers' zijn van dit product?

gewoon van dedicated zelf, geven ze daar weg maar het is ook niet echt handig om samples los te verkopen haha

Geen idee of ze die samples weggeven maar ik zie net dit voorbij komen op facebook:
http://www.facebook.com/photo.php?f...04186639.75114.391796674189042&type=1&theater
lees ik nu goed dat je gratis lifting straps krijgt? Zien er wel vet uit![]()