Fitness Seller

Shocking News Bodyenfitshop geeft 5 keer Unstoppable weg!

Als je veel om smaak geeft moet je is c4 van cellucor proberen, echt heerlijk

2 vraagjes nog:
*) In welke smaken is Unstoppable dan straks verkrijgbaar?
*) Wanneer is ie verkrijgbaar?

Ps: Dit is mi een mooie timing om een nieuw product de markt op te brengen, zo net voor fibo. Gaat lekker over de toonbank gaan daar denk ik zo. :-)

• Topic Starter Topic Starter
2 vraagjes nog:
*) In welke smaken is Unstoppable dan straks verkrijgbaar?
*) Wanneer is ie verkrijgbaar?

Ps: Dit is mi een mooie timing om een nieuw product de markt op te brengen, zo net voor fibo. Gaat lekker over de toonbank gaan daar denk ik zo. :-)
In het begin alleen in Orange. Dedicated werkt zover ik weet nog niet aan een nieuwe smaak :) Orange is goed te doen. Om je vraag te beantwoorden. Unstoppable is LEVERBAAR :) Per direct!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

Ik ben Unstoppable omdat ik scheur aan die gewichten en ben het nog lang niet zat!

zit er met die claims ook een geen pr = geld terug garantie op ?

•Stimulanten die de pomp versterken; niet afremmen
•Binnen 45 minuten naar nieuwe trainingsrecords
•Waanzinnige toename van uithoudingsvermogen
•Pomps duren uren en dagen, niet minuten
•Maakt je training anabool; niet katabool
•ECHT anders dan andere pre-workouts
•De enige echte all-in-one pre-workout
•Bevat unieke, exclusieve ingrediënten
•Geweldige spierhardheid & definitie
•Explosieve toename van kracht
•Open de doos van Pandora
•Stimuleert vetverbranding
•Geen zenuwachtig gevoel
•Verlies onderhuids-vocht
•Te heftig voor beginners
•Wordt een Superman
•Geen afname eetlust
•Enorme vasculariteit
•Laser-achtige focus
•Geen grenzen
•Geen crash
•Geen carbs

Ik ben unstoppable als er een lekkere griet is in de gym (helaas is dit niet altijd het geval daarom heb ik die PRE-workout nodig FTW)

•Stimulanten die de pomp versterken; niet afremmen
•Binnen 45 minuten naar nieuwe trainingsrecords
•Waanzinnige toename van uithoudingsvermogen
•Pomps duren uren en dagen, niet minuten
•Maakt je training anabool; niet katabool
•ECHT anders dan andere pre-workouts
•De enige echte all-in-one pre-workout
•Bevat unieke, exclusieve ingrediënten
•Geweldige spierhardheid & definitie
•Explosieve toename van kracht
•Open de doos van Pandora
•Stimuleert vetverbranding
•Geen zenuwachtig gevoel
•Verlies onderhuids-vocht
•Te heftig voor beginners
•Wordt een Superman
•Geen afname eetlust
•Enorme vasculariteit
•Laser-achtige focus
•Geen grenzen
•Geen crash
•Geen carbs

Ik wil ook binnen 45 minuten naar nieuwe records, maar ik moet zoveel warm up sets doen

Het is een heel rijtje met claims:cool: We hebben de tekst aangekregen van de leverancier, maar probeer hetzelf, dan kom je er achter. Unstoppable is echt de moeite waard :)
Ik wil ook binnen 45 minuten naar nieuwe records, maar ik moet zoveel warm up sets doen
45 minuten trainen met Unstoppable lukt prima :wl: Echter voordat je het weet ben je een uur verder, met Unstoppable heb je een goede focus :)

Ralf

#ikbenunstoppable omdat morgen mijn order met #unstoppable binnen komt :evilgrin:

Heb hem binnen! :) Leuk met 5 bladzijden aan productbeschrijving, grafieken en de claims dat dit het beste PWO product is wat er momenteel op de markt te verkrijgen is.

Zaterdag ochtend ga ik dit op de nuchtere maag proberen! ben benieuwd! :)

ps: is trouwens wel een klein potje.

Heb hem binnen! :) Leuk met 5 bladzijden aan productbeschrijving, grafieken en de claims dat dit het beste PWO product is wat er momenteel op de markt te verkrijgen is.

Zaterdag ochtend ga ik dit op de nuchtere maag proberen! ben benieuwd! :)

ps: is trouwens wel een klein potje.
De teksten worden altijd aangeleverd door leveranciers, behalve die van ons eigen merk natuurlijk. Deze dienen wij te gebruiken. Met Unstoppable ga je morgen persoonlijke records verbreken! :wl: Ik ben erg benieuwd naar je ervaring!

Altijd een tijd van genot en plezier om die beschrijven te lezen. Ik lachte tranen met tuiten toen ik die claims als 'wordt een Superman' en 'Open de doos van Pandora' las. Hoe komen ze erop :')

Altijd een tijd van genot en plezier om die beschrijven te lezen. Ik lachte tranen met tuiten toen ik die claims als 'wordt een Superman' en 'Open de doos van Pandora' las. Hoe komen ze erop :')
Haha, ik weet nog wel een leuk. Kwam ik net tegen op facebook.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha, had net dus 2 scheppen genomen. Ging erg hard. Werking vergelijkbaar met noxipro, kan nog niet vertellen of er een crash komt ( ben net klaar met trainen).

Beste PWO in tijden sowieso

Haha, had net dus 2 scheppen genomen. Ging erg hard. Werking vergelijkbaar met noxipro, kan nog niet vertellen of er een crash komt ( ben net klaar met trainen).

Beste PWO in tijden sowieso
Wat een mooie complimenten. :) We zijn blij dat we Unstoppable kunnen verkopen. Het is echt lang geduurd, maar een van de meest complete formules op het gebied van energie, rush, concentratie en pomp!

Ralf

Ik word nu ookwel nieuwsgietig naar unstoppable, zie alleen wel erbij staan niet gebruiken met ander eten/maaltyd. Is dat omdat de werking dan minder is of is het dan slecht voor je lichaam? Ga vaak na de maaltyd sporten

Terug
Naar boven