XXL Nutrition

Shocking News Bodyenfitshop geeft 5 keer Unstoppable weg!

• Topic Starter Topic Starter
Ik word nu ookwel nieuwsgietig naar unstoppable, zie alleen wel erbij staan niet gebruiken met ander eten/maaltyd. Is dat omdat de werking dan minder is of is het dan slecht voor je lichaam? Ga vaak na de maaltyd sporten
Zoals wij je al vaker verteld hebben Casper. Wanneer je het in neemt net na je maaltijd, is de werking vaak minder. 45-60 minuten na de laatste maaltijd is het beste moment om een pre-workout in te nemen.

---------- Toegevoegd om 14:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:37 ----------

Unstoppable is LEVERBAAR :) Per direct!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ben unstoppable omdat... Ik mijn shakes uit zakjes haal!

f0ui3d.jpg

Hahah dat zijn aardig wat sachets poeper ;)

Inb4 gestopt door milieu politie

Ik ben unstoppable omdat ik al keihard train zonder pre-workout, dus kun je nagaan met ^^

Gisteren unstoppable gebruikt na een intensive week (weinig geslapen en veel gesport (cardio/krachtUHV). Heb maar 1 schepje genomen, aangezien ik nooit preworkouts of koffie meer neem. Merkte er niet zoveel van tijdens mijn training (HIT+ pullups+pushups+hanging leggraises).

Na het trainen gaan eten, na het eten opeens ****ing moe. Viel bijna in slaap aan tafel, vervolgens maar een uurtje gaan slapen op de bank. Epic crash?

Ervaren veel mensen een crash na de training?

Ik was erg kritisch over de pwo unstoppable door heel de hype eromheen, maar ik moet eerlijk toegeven dat het echt een goede pre workout is.

Wat erop staat dat je midden in je training een intense boost krijgt klopt, en ik was daar erg verrast over.
De positieve agressie die ik kreeg was ook nog nooit zo sterk geweest op een pwo zonder DMA.

Alleen de ''krachtgains'' en de ''PR's'' zijn natuurlijke hartstikke bullcrap, net zoals alle pre workouts.
Het traint gewoon heerlijk en de focus is sick, ook geen crash:D

Moet eerlijk toegeven dat dit zowat de beste PWO zonder DMA is op het moment.

Ik ben Unstoppable omdat ik ondanks mijn ziekenhuisbezoeken, operaties, maagdarm infectie, keelinfectie en pfeiffer de afgelopen drie jaren niet heb opgegeven en blijf trainen! When the iron bug gets you...

Ik ben Unstoppable omdat het mijn keuze is.

Ik ben Unstoppable want ik ben spuit 11...

Zonder gekheid, iemand toevallig het spul al getest in een circuit workout? (crossfit o.i.d.). Met Insane bijvoorbeeld ga ik dan lekker terwijl ik met Myoblitz misselijk word.

Of heb ik nu haatstraf omdat het niet over BB gaat...

Deze gaat zeker op mijn verlanglijst! Die eerste recenties zijn meer dan goed!:thumbs:

Ik ben unstoppable omdat ik na 2 jaar blessure toch nog gemotiveerd ben om te gaan trainen en dat ook ga doen :)

Review is gemaak, voor mij is het verschil met de andere PWO's vooral de pomp :)

• Topic Starter Topic Starter
Review is gemaak, voor mij is het verschil met de andere PWO's vooral de pomp :)
Bedankt voor je review. Van Unstoppable is 5 jaar gewerkt inclusief ontwikkeling. Het is ook echt een product waar je het aan merkt dat het goed is met de exclusiefste ingrediënten. De eerste reviews stromen binnen en iedereen is enorm enthousiast :wl:

Ralf

Ik heb hem ook geprobeerd! Lekkere smaak en goede pomp, alleen helemaal NIET te vergelijken met de PWO's zoals noxipro, jack3d, maximize met dmaa....:( :(

Is er al bekend of er 'testers' zijn van dit product?

Terug
Naar boven