XXL Nutrition

Shocking News XXL Nutritition geeft in totaal €100.000 aan GRATIS supplementen weg!

Bezoekers in dit topic

:cheer: Gefeliciteerd kerel! :D

Winner.jpg

Je reageert na mijn post, maar ik heb toch niks gewonnen volgens mij?
 
Je reageert na mijn post, maar ik heb toch niks gewonnen volgens mij?

Dat was iemand anders, ik kan sowieso geen winnaars van FB koppelen aan DBB als mensen dat zelf niet bekend maken.

Als je wilt krijg je automatisch bericht en sta je ook tussen de winnaars als je weer de APP bezoekt.
 
En ook een like toegevoegd!
Hopelijk val ik in de prijzen:)
 
Al een tijdje terug ge-liked :D mag dat ook :D

Eergisteren nacht nog bestelling gedaan,.. vandaag netjes binnen gehad :thumbs::thumbs:
 
Er kunnen dus 4.000 leden een bon van €25,- winnen, dat is netjes René. zo is er veel kan op winst.
 
Al een tijdje terug ge-liked :D mag dat ook :D

Eergisteren nacht nog bestelling gedaan,.. vandaag netjes binnen gehad :thumbs::thumbs:

Ok top! doe dan even mee met de APP op FB om toch kans te maken op die 25euro!

Er kunnen dus 4.000 leden een bon van €25,- winnen, dat is netjes René. zo is er veel kan op winst.

Er kunnen maximaal 4000 winnaars zijn iedereen die meedoet aan de APP op Facebook maakt kan op een bon van 25euro. Van iedere 50 deelnemingen ontvangt er 1 persoon een bon van 25euro.

We gaan de actie de komende weken wat promoten en ook inzetten voor onze Duitse Facebook site en dan zien we wel hoe het loopt.

De actie loopt tot alle bonnen vergeven zijn of tot 31-12-2013, we hebben al redelijk wat bonnen vergeven omdat we ook de mensen hebben laten deelnemen die ons al geliked hadden.
 
Laatst bewerkt:
Ik like jullie ook maar heb geen Facebook helaas.
 
Like gegeven!
 
Ik heb een paar dagen geleden geliked, als ik nu nog niets gehoord heb heb ik zeker niets gewonnen? :bang:
 
Ok top! doe dan even mee met de APP op FB om toch kans te maken op die 25euro!



Er kunnen maximaal 4000 winnaars zijn iedereen die meedoet aan de APP op Facebook maakt kan op een bon van 25euro. Van iedere 50 deelnemingen ontvangt er 1 persoon een bon van 25euro.

We gaan de actie de komende weken wat promoten en ook inzetten voor onze Duitse Facebook site en dan zien we wel hoe het loopt.

De actie loopt tot alle bonnen vergeven zijn of tot 31-12-2012, we hebben al redelijk wat bonnen vergeven omdat we ook de mensen hebben laten deelnemen die ons al geliked hadden.

31-12-2013 lijkt me beter ;)
 
Back
Naar boven