Ruig
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 70
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 9%
Dat artikel zocht ik! Dus als ik slecht reageer op DMAA, wil niet zeggen dat ik slecht reageer op geranium extract?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat artikel zocht ik! Dus als ik slecht reageer op DMAA, wil niet zeggen dat ik slecht reageer op geranium extract?
Geen risico in nemen.Zou wel heel voorzichtig zijn. Denk dat ik persoonlijk de hele categorie dan maar even zou laten voor wat het is als ik jou wasGeen risico in nemen.

Heb gisteren een aantal samples besteld.
Welke zou ik binnenkort nemen als grote pot?
Whey perfection
Isolaat perfection
of perfect protein mix
Ik denk wel dat er in perfect protein mix aspartaaam zit...
Isolaat is duurder, mar beter van kwaliteit...
mijn voorkeur gaat uit naar whey perfection of naar isolaat perfection.
Can't make up my mind....
****Stuntaanbieding****
Niet direct een kortingscodemaar we hebben een hele leuke actie met de Lauch van SAN.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Exclusieve prijs bij Bodyenfitshop.nl: 240 tabletten 44,90 12,90!
Naar mijn mening is isolaat totaal niet interessant tenzij je probeert een koolhydraatloos dieet te volgen. Lekker boeiend dat er een beetje bij zit, daar kan je toch voor compenseren in de rest van je voeding?
Zit wel minder lactose in geloof ik dus als je daar intolerant voor bent helpt 't misschien.
Ben het daar niet helemaal mee eens, voor in de cut vind ik Isolaat toch wel erg relaxed. Het is inderdaad maar ongeveer 2g koolhydraten en 1gram vet minder, maar ook 3.5g eiwit per 28g. In de cut zijn macro's toch belangrijk en 3.5g eiwit meer en 2g carbs/1g vet minder per 28g is toch lekker voor de kleine prijs. Al helemaal als je het vergelijkt met de 100gram.
Launch besteld, morgen gebruiken. Ben zeer benieuwd!
De samenstelling is in ieder geval erg goed!

Sinds vorige week zijn we ook begonnen met extra kortingscodes weg te geven op facebook. Speciaal voor jullie plaats ik deze ook even hier:
Ralf
Als vaste klant van Body En Fitshop is het jammer om te zien dat jullie dit soort dingen exclusief via Facebook doen en niet via meerdere kanalen.
Waarom niet dezelfde acties voor DBB leden? Waarom MOETEN mensen een Facebook account hebben om dingen te kunnen winnen en kortingen te kunnen krijgen?
PM me even, dan ga ik kijken naar een oplossing voor jou