Jazeker, tot en met 11 oktober. Dus ook vrijdag tot 23.59 uur houdbaar.

Bedankt voor je bestelling. 15% is natuurlijk een hele goede kortingReeds gebruikt had toevallig net iets van olimp nodig

Ralf
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jazeker, tot en met 11 oktober. Dus ook vrijdag tot 23.59 uur houdbaar.

Bedankt voor je bestelling. 15% is natuurlijk een hele goede kortingReeds gebruikt had toevallig net iets van olimp nodig

Jammer dat bij de reviews van de site van Body en Fit nooit antwoord gegeven word op vragen. Niet iedereen is forum member van DBB tenslotte. Misschien is dit een aandachtspuntje voor jullie?
Jammer dat bij de reviews van de site van Body en Fit nooit antwoord gegeven word op vragen. Niet iedereen is forum member van DBB tenslotte. Misschien is dit een aandachtspuntje voor jullie?
Ik begrijp je punt. De review sectie is eigenlijk een plaats op onze site waar je reacties en opmerkingen kunt plaatsen. Vragen mag ook altijd, maar doordat wij dagelijks 100'den reviews krijgen, wij deze niet nalopen op vragen. Wij hopen daarom ook dat onze klanten dat begrijpen en ons voor "vragen" een mail sturen, bellen of via sociale kanalen contact zoekenLol, wie stelt er nu ook daar een vraag? Ze hebben ook nog een emailadres en Facebook pagina waar je aan hun vragen kunt stellen.

Bij ons zinnn de verzendkosten vanaf 20 euro vrij. Het is toeval dat je zo uit komt. Je kan natuurlijk heel goedkoop oats, dextrose, multi of iets dergelijks erbij doen. In plaats van €3.50 verzendkosten heb je iets nuttigslelijk dit. ik wil een sachet box (8) bestellen van weight gainers en een potje crazy pre workout kom ik op 19.90 uit en krijg ik geen gratis verzending. alsof het opzet is...

We blijven graag stunten

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Het is eigen verantwoordelijkheid om deze kortingscodes in te voeren. Achteraf kunnen we dit niet meer aanpassen. Ik hoop dat je hiervoor begrip hebtIk heb net besteld en toen realiseerde ik mij de korting van 2,50 EUR BODYENFIT2014, is het mogelijk om deze korting alsnog te krijgen? bestelling C1456497 en C1456527.
Alvast bedankt voor de moeite

Morgen komt er weer een bestelling richting FrieslaN' ! Kan ik mooi meteen ff die 2014 korting invoeren! Super!