Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch de banana genomen:
Referentie nummer: 413929
Faktuur datum: 02-05-2012
Betaalmethode: iDeal

De betaling is reeds voldaan via iDeal.

# Merk Naam Maat Smaak Prijs Totaal
1 Body & Fit Sportsnutrition Isolaat Perfection * 1x 4000 Gram (142 Shakes) Banana Sensation € 59,90 € 59,90
1 Body & Fit Sportsnutrition Sport & Vitaliteit * 1x 90 Tabletten (Maandverpakking) € 9,90 € 9,90
Bedrag inclusief BTW. € 69,80
Verzendkosten € 0,00
Voldaan € 69,80

Hoop dat hij bevalt, anders gok ik de volgende keer op een andere smaak.

Groene thee;
De Green Tea Slank is de beste koop.:) Dezelfde kwaliteit/gehalte aan egcg. Die van ons bevat 100mg meer extract per capsule, 500mg - 400mg.:)

Sample;
Je kan de vraag even bij " opmerkingen" zetten. Ik dacht dat ze op waren maar als we ze nog hebben dan doen we ze erbij.

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 19:30 ----------

Ik regel het direct nog voor je:)

Bedankt voor de snelle reactie, zo maar eens even een bestelling plaatsen dan :D

die tintelingen zijn niet een teken dat de beta alanine werkt. als ik elke dag beta -a neem krijg ik ook uren later na inname (nogmaals) tintelingen.

Sterker nog! Wanneer je het elke dag gebruikt kan het zelfs zo zijn dat de tintelingen niet eens meer merkbaa zijn. Zeg totaal niets over de werking. Beta A werkt altijd. Staar je aub niet blind op de tintelingen met de link naar dat het werkt.

Toch de banana genomen:
Referentie nummer: 413929
Faktuur datum: 02-05-2012
Betaalmethode: iDeal

De betaling is reeds voldaan via iDeal.

# Merk Naam Maat Smaak Prijs Totaal
1 Body & Fit Sportsnutrition Isolaat Perfection * 1x 4000 Gram (142 Shakes) Banana Sensation € 59,90 € 59,90
1 Body & Fit Sportsnutrition Sport & Vitaliteit * 1x 90 Tabletten (Maandverpakking) € 9,90 € 9,90
Bedrag inclusief BTW. € 69,80
Verzendkosten € 0,00
Voldaan € 69,80

Hoop dat hij bevalt, anders gok ik de volgende keer op een andere smaak.

De Banaan is lekker. de meest verkochte smaak! Dank je, voor de bestelling!:)

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 20:41 ----------

budy an futsjop pls

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De shaker pro komt over 2-3 weken hopen we!:)

@b&f als ik men vorige post herlees kom ik precies kwaad over .. Wil maar effe zeggen dat dit totaal niet de bedoeling was, steek niet op een dagjé :)

hey b&f, ik dacht dat na 3 dagen de crea niveau in je spieren pas begon af te nemen, als je 1 of 2 dagen vergeet te nemen blijft het niveau nog wat constant / min of meer ?

Shake beker pro zuigt, gebruik gewoon lekker de oude :)

Vandaag bestelling binnen gehad.

Had 2 potten agmatine besteld in poedervorm,maar heb capsules gekregen,maar zie dat dit wel in mijn voordeel is qua prijs,hoe zit het met de werking van capsules ipv poeder.

Heb ook beta alanine aangeschaft,kan ik dit alleen voor de training nemen of heeft het extra nut als je het ook sochtends neemt erbij?
Is 1 schep voldoende of mag je ook meer nemen?

Blij om te zien dat jullie wat gedaan hebben met mijn(en misschien ook van anderen?) idee om de Bulk oats en Whey in de combo te gooien :)

Had 2 potten agmatine besteld in poedervorm,maar heb capsules gekregen,maar zie dat dit wel in mijn voordeel is qua prijs,hoe zit het met de werking van capsules ipv poeder.

Heb ook beta alanine aangeschaft,kan ik dit alleen voor de training nemen of heeft het extra nut als je het ook sochtends neemt erbij?
Aanbevolen gebruik:

Per dosering: 1 maatschep in 250ml vruchtensap of water.
Trainingsdagen:
-1 dosering 's ochtends
-1 doseringen 30-45 minuten voor de training
Rustdagen:
-1 dosering 's ochtends

capsule of poeder maakt niet uit als de hoeveelheid agmatine gelijk is..

Ik heb het even voor je uitgezocht, hij wordt morgen tussen 13:00 en 19:00 afgeleverd!:D

- Eldert

Weer niks in huis, vriendin zat weer thuis en geen pakketje... Ordernr 401946 wil je anders dat ik je die track en trace pm? Tis niet jullie fout ( postnl bezorgt laatste tijd bizar slecht )maar had 2 dozen eiwitrepen besteld de eerste is al bijna op de 2e is fout geleverd ( kreeg de mini versies van dymatize ) zijn vorige week maandag verstuurd en nu nog niks:(

@b&f als ik men vorige post herlees kom ik precies kwaad over .. Wil maar effe zeggen dat dit totaal niet de bedoeling was, steek niet op een dagjé :)
Haha, ik was al bang:wl::D
hey b&f, ik dacht dat na 3 dagen de crea niveau in je spieren pas begon af te nemen, als je 1 of 2 dagen vergeet te nemen blijft het niveau nog wat constant / min of meer ?
Ik zou er absoluut niet langer eraf blijven..

Mijn excuus hiervoor. Ik zou aanraden om het enkel voor je training te nemen, heeft ookal een sterke werking als je het alleen dan neemt!;)
Blij om te zien dat jullie wat gedaan hebben met mijn(en misschien ook van anderen?) idee om de Bulk oats en Whey in de combo te gooien :)
Graag gedaan. Hij is echt ontzettend populair.

***Whey Perfection & Oats Duo!***

Het allerbeste is nu onverslaanbaar voordelig bij Bodyenfitshop.nl.

Combineer de perfecte Whey Proteine met de bijzonder mooie eigenschappen van Ultra Fine Oats. Mix Whey Perfection samen met Oats en maak zo gemakkelijk een heerlijke maaltijd of ontbijt vervangende shake. Licht verteerbaar en bijzonder gezond en spieropbouwend. Puur de beste Whey eiwitten in combinatie met de beste complexe koolhydraten. Beter en lekkerder kan bijna niet.

****Introductieaanbieding****
2270 gram + 5000 gram Oats voor 44,90!

Weer niks in huis, vriendin zat weer thuis en geen pakketje... Ordernr 401946 wil je anders dat ik je die track en trace pm? Tis niet jullie fout ( postnl bezorgt laatste tijd bizar slecht )maar had 2 dozen eiwitrepen besteld de eerste is al bijna op de 2e is fout geleverd ( kreeg de mini versies van dymatize ) zijn vorige week maandag verstuurd en nu nog niks:(
Ik heb je even een PM gestuurd.

Gr Ralf

***Nieuw binnen***

Lang verwacht, eindelijk weer op voorraad en van de makers van Crack!:
Whey Shake Revolutions

Body Perfection Duo

Fast Diet + Ideal Body
[Afbeelding niet meer beschikbaar]​

COLOR="Silver"]

---------- Post toegevoegd Fri 27 Apr 2012 om 16:18 ----------

[/COLOR]

Ik regel wel even wat voor je:)

Ik heb de extra samples ontvangen. Dank je wel daarvoor.
Maar mijn vraag bij de bestelling was alleen of jullie een chocolate bounty sample wilde meesturen, en die zit er niet bij.

Een sample is ideaal om een smaak uit te proberen, zonder dat ik meteen een hele pot moet kopen. Nu durf ik de smaak niet te bestellen.

Het lijkt me niet zo'n lastig verzoek toch? Het lijkt er op dat er door massaverkoop de kleine dingetjes misgaan, waar de klanttevredenheid helaas van achteruit gaat.
En mochten jullie ze niet hebben, schrijf dat dan gewoon even snel met een pen op de bon erbij. Dan weet de klant dat julllie in ieder geval je best gedaan hebben. Scheelt weer een hoop met de after sales service.
(die overigens wel goed is via deze site)

Ik heb de extra samples ontvangen. Dank je wel daarvoor.
Maar mijn vraag bij de bestelling was alleen of jullie een chocolate bounty sample wilde meesturen, en die zit er niet bij.

Een sample is ideaal om een smaak uit te proberen, zonder dat ik meteen een hele pot moet kopen. Nu durf ik de smaak niet te bestellen.

Het lijkt me niet zo'n lastig verzoek toch? Het lijkt er op dat er door massaverkoop de kleine dingetjes misgaan, waar de klanttevredenheid helaas van achteruit gaat.
En mochten jullie ze niet hebben, schrijf dat dan gewoon even snel met een pen op de bon erbij. Dan weet de klant dat julllie in ieder geval je best gedaan hebben. Scheelt weer een hoop met de after sales service.
(die overigens wel goed is via deze site)

Ze geven regelmatig aan dat het niet altijd lukt om specifieke samples mee te sturen. Je kunt je vast voorstellen dat er daar op een dag verschrikkelijk veel pakketten de deur uit gaan, en dat ze dus niet voor elk pakket op dergelijke specifieke requests in kunnen gaan.

Dat je gratis samples krijgt is al prettig op zich, toch?

Als je toch wat smaken wilt proberen, waarom dan niet de variety pack aanschaffen?

Cheers

ze geven regelmatig aan dat het niet altijd lukt om specifieke samples mee te sturen. Je kunt je vast voorstellen dat er daar op een dag verschrikkelijk veel pakketten de deur uit gaan, en dat ze dus niet voor elk pakket op dergelijke specifieke requests in kunnen gaan.

Dat je gratis samples krijgt is al prettig op zich, toch?

Als je toch wat smaken wilt proberen, waarom dan niet de variety pack aanschaffen?

Cheers
+1

***Nieuw binnen***

Lang verwacht, eindelijk weer op voorraad en van de makers van Crack!:
Whey Shake Revolutions

Body Perfection Duo

Fast Diet + Ideal Body
[Afbeelding niet meer beschikbaar]​

Hoeveel capsules krijg je bij de Body Perfection Duo? Als ik uit ga van de standaard aantallen en aanbevolen doseringen, dan kom ik uit op capsules voor 13 dagen Ideal Body en 45 dagen Fast Diet. Is niet echt een handige combinatie lijkt mij?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven