AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zouden jullie de prijs van de combinatie van Whey Perfection+Caseine Protein nu ook niet aanpassen? Combi Topper is duurder dan beide apart bestellen.

Nieuw assortiment? :D

6gzvyw.jpg

Heb deze vorige keer ook ontvangen idd. Vroeg of ze leuke medewerksters hadden en misschien hun p*ssy mee konden sturen omdat ik de laatste tijd foreveralone ben. Jij ook I see? :D

Laatste bestelling van dit jaar, oats en perfect protein sample pack :) C685444

Heb deze vorige keer ook ontvangen idd. Vroeg of ze leuke medewerksters hadden en misschien hun p*ssy mee konden sturen omdat ik de laatste tijd foreveralone ben. Jij ook I see? :D

Hahah ja zoiets ;) Hij moet altijd overal inzitten :D

ik kreeg geen track & trace code is dit normaal Eldert?

Zou het mogelijk van om van elke smaak 4 repen te bestellen dus 12 in totaal ipv 12 van 1 specifieke smaak? :)

Bestelling geplaatst! ;) + wat info bij de opmerking :)

Halve scoop swollen genomen en gaan trainen, ben voorzichtig geweest omdat ik toch goed wil slapen :-)
Eerste ervaring: goede focus en energie en geen crash en goede smaak tegen een lage prijs en pumped as fuak, dus wat wil je nog meer?

Morgen strong proberen voor de eerste keer.

---------- Post toegevoegd Fri 28 Dec 2012 om 21:03 ----------

Ben ik wat aant surfn kom ik op een sup site uit... Maximize intense id aanbieding voor meer als 30 eur terwijl jullie dat aan 14,90 kunnen!!!
Haha te belachelijk voor woorden --> body & fit rules !!!

Halve scoop swollen genomen en gaan trainen, ben voorzichtig geweest omdat ik toch goed wil slapen :-)
Eerste ervaring: goede focus en energie en geen crash en goede smaak tegen een lage prijs en pumped as fuak, dus wat wil je nog meer?

Morgen strong proberen voor de eerste keer.

---------- Post toegevoegd Fri 28 Dec 2012 om 21:03 ----------

Ben ik wat aant surfn kom ik op een sup site uit... Maximize intense id aanbieding voor meer als 30 eur terwijl jullie dat aan 14,90 kunnen!!!
Haha te belachelijk voor woorden --> body & fit rules !!!

Ben benieuw wat je van strong vindt:D

Eldert

Ik twijfel tussen het bestellen van afslank eiwit of isolaat perfection.
Kan iemand me de voornaamste verschillen geven?
Ben al een goede 7 maand bezig met fitness, train 6x in de week, weeg 94 kg en ben 1,88m.
Mijn hoofddoel is vet verliezen, daarnaast in spiermassa bijkomen (ben wel al vrij tevreden van het resultaat, gewicht verliezen is het belangrijkste).
Welk supplement is aan te raden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven