Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste B&F,

Ik ben bang dat ik een verkeerd product heb ontvangen. Ik heb Olimp Taurine Mega Caps besteld, terwijl ik zojuist Olimp Tri Creatine Malate heb ontvangen. Een fout kan uiteraard altijd gebeuren, maar wat kunnen we hier aan doen?

-DJR89

Ordernummer: C1318746

(sorry voor de flits, maar anders kreeg ik de tekst er niet scherp op)

Laatst bewerkt:
Beste B&F,

Ik ben bang dat ik een verkeerd product heb ontvangen. Ik heb Olimp Taurine Mega Caps besteld, terwijl ik zojuist Olimp Tri Creatine Malate heb ontvangen. Een fout kan uiteraard altijd gebeuren, maar wat kunnen we hier aan doen?

-DJR89

Ordernummer: C1318746

(sorry voor de flits, maar anders kreeg ik de tekst er niet scherp op)
Dat is inderdaad niet de bedoeling. Mijn excuses hiervoor:rolleyes: Ik zal je even een privébericht sturen.:)

Ralf

Nog eens bedankt voor de reacties. Is er een bepaald uur waarna je best geen epic meer neemt gezien de taurine? Ben slechte slaper van nature.

Geen probleem, kan gebeuren!
Top, goed om te horen dat het naar wens geregeld is! :thumbs:
Nog eens bedankt voor de reacties. Is er een bepaald uur waarna je best geen epic meer neemt gezien de taurine? Ben slechte slaper van nature.
Als je echt heel gevoelig bent, dan raad ik het af om na 17-18 uur te nemen als je rond 23-23.30 wilt slapen. Normaal gesproken zou het geen enorme invloed moeten op je nachtrust.:cool:

Ralf

Net me pot Whey van de Arnold series binnen :D Erg benieuwd! Toen ik erover las op de Amerikaanse boards moest en zou ik het proberen want er is maar 1 number one :wl:

ja waarschijnlijk ga je ook harder groeier van die speciale whey.

Net me pot Whey van de Arnold series binnen :D Erg benieuwd! Toen ik erover las op de Amerikaanse boards moest en zou ik het proberen want er is maar 1 number one :wl:
Super, goed om te horen. Laat je ons weten wat je ervaringen zijn met de Iron Whey? Er zijn veel goede reacties uit andere landen, ben benieuwd hoe het product in Nederland ontvangen wordt. Ik heb hem nog niet gehad, maar het moeten goede smaken zijn :zuip:

Nu jullie het toch hebben over smaken. Al nieuws mbt whey perfection smaken ? De concurrenten hebben beide de smaken pistache, wanneer zouden wij die kunnen verwachten als smaak van de whey perfection?

Nu jullie het toch hebben over smaken. Al nieuws mbt whey perfection smaken ? De concurrenten hebben beide de smaken pistache, wanneer zouden wij die kunnen verwachten als smaak van de whey perfection?
We verwachten zeker nog een nieuwe smaak van de Whey Perfection. Ik weet dat er hard aan gewerkt wordt, maar weet de smaak zo niet. Pistache hebben we meerdere samples van gehad maar voldeed niet aan onze eisen. Wellicht in de toekomst :)

Ralf

We verwachten zeker nog een nieuwe smaak van de Whey Perfection. Ik weet dat er hard aan gewerkt wordt, maar weet de smaak zo niet. Pistache hebben we meerdere samples van gehad maar voldeed niet aan onze eisen. Wellicht in de toekomst :)

Ralf

Jammer, zou graag een pistachesmaak uitproberen :). Ik vind persoonlijk de sunny peach het lekkerste maar zit nu aan de naturel, dat gaat me minder tegenzitten.

Jammer, zou graag een pistachesmaak uitproberen :). Ik vind persoonlijk de sunny peach het lekkerste maar zit nu aan de naturel, dat gaat me minder tegenzitten.
Sunny Peach is een heerlijke frisse smaak. Deze afwisselen met naturel is inderdaad een goede keus. Beide smaken zorgen prima voor de juiste aanvulling voor voldoende eiwitten :)

Ralf

Hmm, zou idd graag pistache zien verschijnen, dat zal pas een knaller gaan worden.

Hoi Ralf,
\Wat zijn de openingstijden in Heerenveen in het weekend?
Wie weet tot morgen, of heb je morgen een verdiende vrije dag?
groeten

Hoi Ralf,
\Wat zijn de openingstijden in Heerenveen in het weekend?
Wie weet tot morgen, of heb je morgen een verdiende vrije dag?
groeten
Goedemiddag Kill Bill. In het weekend zijn we geopend van 11-18 uur. Dan kun je gerust binnen lopen. Bij ons worden er 7 dagen per week orders verwerkt om jullie bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en te leveren. Bij onze balie kun je zowel terecht voor advies en bestellingen. :) Helaas ben ik er zelf niet, maar mocht je vragen hebben, stel ze hier gerust.

Ralf

Heel tof dat jullie kleding verkopen, alleen jammer dat alles zo snel op is.. =(

Zag ik een paar leuke t-shirts, waren ze alleen nog maar in te grote maten!

Komt er binnenkort weer een restock van MP, Animal of Olimp? Zou graag wat vette tees aan willen schaffen!

Heel tof dat jullie kleding verkopen, alleen jammer dat alles zo snel op is.. =(

Zag ik een paar leuke t-shirts, waren ze alleen nog maar in te grote maten!

Komt er binnenkort weer een restock van MP, Animal of Olimp? Zou graag wat vette tees aan willen schaffen!
Cool he! :cool: Natuurlijk komt de kleding weer binnen. We hebben het sinds enkele weken en is heel populair. We merken dat er veel vraag naar is. Animal, MusclePharm, BadBoy, Olimp zijn hele stoere merken! Ik verwacht aankomende week weer een nieuwe voorraad. :)

Ralf

Laatst bewerkt:
gold's gym kleding nog erbij dan ben je compleet. :p

Topper ben je, bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven