Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.. dus maar weer een bestelling doen.
Vroeg me af. Is het ook mogelijk een extra sample isolaat aardbei erbij te krijgen? Ik ga nu op de gok een pouch fresh berry bijbestellen. Sample van banaan beviel me nl niet. En ik wil een keer wat variëren naast mijn standaard vanille.Graag gedaan.

Bedankt voor je bestelling. Uiteraard willen we er wel een extra sample bij doen. In dit geval raad ik dit vaak als opmerking aan te geven. Dan gaan mijn collega's altijd hun best voor je doen. Beloven kan ik het niet, aangezien dit soort verzoeken van meerdere factoren afhankelijk is. Maar we gaan ons best doenSupps gaan sneller dan ik dacht... dus maar weer een bestelling doen.
Vroeg me af. Is het ook mogelijk een extra sample isolaat aardbei erbij te krijgen? Ik ga nu op de gok een pouch fresh berry bijbestellen. Sample van banaan beviel me nl niet. En ik wil een keer wat variëren naast mijn standaard vanille.
Zal het ook nog even bij de opmerkingen zetten.
(order nummer: C1321563)
Dinsdag in huis!Doorgaans zijn dit producten niet nadelig voor de stoelgang/darmen. Eerder voordelig als je mij vraagt. Voor de zekerheid zal ik het voor je navragen bij onze voedingsdeskundige. Die is hier iets meer in thuis dan mij. Dan hoor je dit maandag van meHoi B&F,
In verband met darmproblemen heb ik een vraag over de superfoods;
Chiazaad,Goji bessen,tarwegras,hennepzaad
Kunnen deze producten nadelig zijn voor de stoelgang of bij darmproblemen,
(bij het opnemen van de voedingsstoffen in het lichaam)?
Ik hoor het graag van jullie,
groetjes,
Daniel

Zal ik nogmaals voor je achteraan. Dit hoor je ook maandag van meBerichtje van paar weken geleden, je ging het me eens laten weten heb je het al kunnen opzoeken?
____
Hey,
ik moet voor een opdracht voor een vak opschrijven wat ik eet op een dag. Maar ik zit met het probleem dat ik nergens vind hoeveel verzadigde vetzuren en meervoudig onverzadigde vetzuren er zitten in 100 gr oats of in de whey. Ik weet wel dat er 4,2 gr vet/70 gr in de oats zitten en 1,4 gr vet/28 gr in de whey. Zou je me kunnen zeggen hoeveel verzadigde en meervoudig onverzadigde er in zitten? Ook het aantal calcium en natrium (of zout gewoon) zou ik moeten weten...
Alvast bedankt!

Ik had het in de opmerking gezet.Bedankt voor je bestelling. Uiteraard willen we er wel een extra sample bij doen. In dit geval raad ik dit vaak als opmerking aan te geven. Dan gaan mijn collega's altijd hun best voor je doen. Beloven kan ik het niet, aangezien dit soort verzoeken van meerdere factoren afhankelijk is. Maar we gaan ons best doenDinsdag in huis!

Haha, super! Zo is hoe we t graag zien. Zorgen wij dat je het dinsdag hebt. Je kan het pakketje vanaf dinsdagochtend zelf volgen via de verstuurde T&T. Succes met je supps alvastIk had het in de opmerking gezet.
Ik weet dat het niet altijd kan. Maar niet geschoten is altijd mis he!![]()
Ik kijk ernaar uit. Er is dit keer sowieso iemand thuis dinsdag!

Doorgaans zijn dit producten niet nadelig voor de stoelgang/darmen. Eerder voordelig als je mij vraagt. Voor de zekerheid zal ik het voor je navragen bij onze voedingsdeskundige. Die is hier iets meer in thuis dan mij. Dan hoor je dit maandag van me
Ralf
---------- Toegevoegd om 20:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:00 ----------
Zal ik nogmaals voor je achteraan. Dit hoor je ook maandag van me![]()
.Je hoort het morgen van meHoi B&F,
Ik heb wat onderzoek naar de producten gedaan op het internet. (raw food; chia zaad enz.)
Naar mijn weten moet ik het gewoon gaan proberen, want als ik de bijwerkingen zie,
dan behoort het niet nadelig te zijn (sommige kunnen verstopping geven; wanneer je niet genoeg drinkt denk ik en omdat de chia veel vocht opneemt)
Alleen vraag ik me wel af (vanwege de vochtopname) of dit een tegenwerking kan zijn met de laxeermiddelen die ik slik (deze houden ook vocht vast en ik drink gemiddeld tussen de 2 a 3 liter per dag).
Ook bevat het een bepaalde hoeveelheid ijzer, de producten samen qua ijzergehalte zou kunnen leiden tot verstopping bij mij persoonlijk, maar dat zal ik uit gaan proberen.
Wel ben ik alsnog heel benieuwd naar wat jullie voedingsdeskundige te zeggen heeft.
Anders kan ik de dosis ook halveren.
mvg,
Daniel

Klopt inderdaad. Bijv. Perfect Protein bevat wel een deel isolaat, concentraat en micellar casein. Dit is een eiwit die alle drie soorten bevat. Een combi deal zoals de Protein Perfection Stack hebben we niet met de Isolaat inderdaad. Je zou ze dan eventueel los kunnen aanschaffen.Jullie hebben een whey concentraat/micellar caseine combo, maar geen isolaat/micellar caseine combo?![]()
Ik zou persoonlijk zelf voor een L/XL kiezen. Je ziet ook met de lengte zoals Nosje aangeeft.Ralf, welke maat van animal T-shirts zou goed zijn? 1.94 bij 90kg
Zat zelf te denken aan een M maar zou die niet te kort zijn?
Whey Perfection is een uitstekende keus

We hopen wel dat deze smaak weer voorradig komt. Ik heb geen indicatie wanneer, maar Reflex is vaak 2-4 weken.http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitrepen/Reflex-Nutrition/high-protein-flapjacks/
Komt chocolate toffee hiervan nog terug binnen? (en zo ja: wanneer ergens?)

Bedankt voor je complimenten.Vandaag even langs geweest in Heerenveen bij het distributiecentrum, respect ziet er echt goed uit, jullie zijn professioneel bezig! Verder prima geholpen door Stefan, zal snel even reageren hoe mijn aankopen bevallen! keep up the good work!![]()
Zo hoort het ook, we willen graag op elk front de beste zijn. Zo met leveren, maar ook met veilig opslaan van onze producten en het goed versturen ervan. Stefan is er inderdaad elk weekend om onze klanten die langskomen te woord te staan