AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een mailtje gestuurd wanneer de Badboy vesten ( haltershirts) weer binnen zullen komen want die konden jullie niet leveren ivm dat ze op waren ....... is er al wat meer bekend ??
Goedemorgen Robbert! :) De Badboy vesten zijn helaas uitverkocht bij onze leverancier. Het is voor ons heel lastig een exacte datum hiervan aan te geven. Je mag van ons gerust een vervangend product uitzoeken (tip: het mag wel een paar euro duurder zijn!)

Ralf

---------- Toegevoegd om 11:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:08 ----------

De weekaanbiedingen staan online!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Swollen
28 doseringen (THT 12-13) voor 9,90!

Mutant Whey

2270 gram voor 34.50

Anabolic ZMA
90 capsules voor 7,50

Creatine
300 gram voor 15.90

Ripped!
60 caps voor 11,90

Multi Men

Maandverpakking voor 2.90

Goedemorgen Robbert! :) De Badboy vesten zijn helaas uitverkocht bij onze leverancier. Het is voor ons heel lastig een exacte datum hiervan aan te geven. Je mag van ons gerust een vervangend product uitzoeken (tip: het mag wel een paar euro duurder zijn!)

Ralf

http://www.bodyenfitshop.nl/kleding-en-accessoires/t-shirts/bad-boy/combat-tee-redblack/

Ik heb wel intresse in 2 van deze shirts Ralf maar weet niet of ik XL of XXL moet hebben ?? ik heb van jullie haltershirts XL ..

Ralf

http://www.bodyenfitshop.nl/kleding-en-accessoires/t-shirts/bad-boy/combat-tee-redblack/

Ik heb wel intresse in 2 van deze shirts Ralf maar weet niet of ik XL of XXL moet hebben ?? ik heb van jullie haltershirts XL ..
Het blijft lastig inschatten welke maat de beste keus is. alhoewel ik XL zou aanraden. Dit zijn shirts die horen ook iets strakker te zitten. Als je mij jouw ordernummer wilt sturen per privebericht, kijk ik er even voor je na of ik deze 2x kan verzenden.

Ralf

C1324736

Misschien een idee om de korting pas toe te voegen na het selecteren van cadeaus? Krijg een erg dubbel gevoel als ik de kortingscode invoer en ik opeens de helft van mijn te selecteren cadeaus zie verdwijnen :roflol:

C1324736

Misschien een idee om de korting pas toe te voegen na het selecteren van cadeaus? Krijg een erg dubbel gevoel als ik de kortingscode invoer en ik opeens de helft van mijn te selecteren cadeaus zie verdwijnen :roflol:
Haha, inderdaad. Of de cadeaus na het plaatsen van de kortingscode.:D Je kan in dat geval altijd nog in het opmerkingenveld de cadeaus aangeven, dan komt het helemaal goed ;)

Ralf

weten jullie trouwens nog of die gold's gym shirtjes eraan komen?

Moet er toch aan gaan geloven, eerste keer whey besteld!:) C1324848

Nu ben je niet meer natty :p:D

weten jullie trouwens nog of die gold's gym shirtjes eraan komen?
Nee, nog geen updates. Ik geef suggesties altijd door aan onze inkoopafdeling. Mocht het lukken om in te kopen, zie je dit vanzelf op de site. :)
Moet er toch aan gaan geloven, eerste keer whey besteld!:) C1324848
Bedankt voor je bestelling. Deze gaan we netjes voor je verwerken en dan ontvang je deze morgen! Whey is een uitstekende keus om mee te beginnen als supplement. Voor vele sporters een musthave!

Ralf

altijd beter.

nos

Had zaterdag besteld. Nog geen bericht van de track en trace. Komt het morgen wel binnen dan?
Morgen is er nl iemand thuis. woensdag niet.

Had zaterdag besteld. Nog geen bericht van de track en trace. Komt het morgen wel binnen dan?
Morgen is er nl iemand thuis. woensdag niet.
Goedenavond Marine. Dat is vreemd, normaal gesproken krijg je direct na het plaatsen een verzendbevestiging van je bestelling. Dit duurt hooguit 15-20 minuten. Ik zou je aanraden om direct even te bellen met onze klantenservice en houd je referentienummer bij de hand. Normaal gesproken wil ik het wel voor je doen, maar aangezien het al bijna 22.00 uur is, is het het verstandigst om dit telefonisch te regelen. Dan heb je direct een sluitend antwoord :)

Ralf

klopt het dat van de matrix 5.0 de voedingswaarde van Peanut Butter Cookie erg afwijkt van de rest? (dus ook van de weergegeven Label op jullie site?)

klopt het dat van de matrix 5.0 de voedingswaarde van Peanut Butter Cookie erg afwijkt van de rest? (dus ook van de weergegeven Label op jullie site?)
Dat kan inderdaad voorkomen. Doordat aan de ene smaak van Whey Proteines meer toevoegingen zijn dan andere smaken, waardoor je een lager eiwitgehalte krijgt.

Ralf

Ralf,

Ik heb net nog een paar minuten voor 22.00 een bestelling geplaatst.
Kan ik deze morgen nog verwachten? C1326073

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven