AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke walden farms saud oid is het lekkerste vinden jullie?

Welke walden farms saud oid is het lekkerste vinden jullie?
We hebben een heel ruim aanbod Walden Farms sauzen/siroop maar vind zelf de Pannenkoeken Siroop erg lekker :)

---------- Toegevoegd om 23:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:43 ----------

Ralf,

Ik heb net nog een paar minuten voor 22.00 een bestelling geplaatst.
Kan ik deze morgen nog verwachten? C1326073
Bedankt voor je bestelling. Ja, zeker hierop kun je morgen rekenen! Je hebt op de valreep besteld, maar hij is verzonden. Daarvan heb je ook een verzendbevestiging gehad. Hij is zojuist opgehaald door onze bezorgdienst en wordt vannacht gesorteerd. Je kan morgenvroeg jouw pakket online volgen :)

Ralf

---------- Toegevoegd 12 November 2013 om 09:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst 11 November 2013 om 23:44 ----------

De weekaanbiedingen staan online!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Swollen
28 doseringen (THT 12-13) voor 9,90!

Mutant Whey

2270 gram voor 34.50

Anabolic ZMA
90 capsules voor 7,50

Creatine
300 gram voor 15.90

Ripped!
60 caps voor 11,90

Multi Men

Maandverpakking voor 2.90

Dank jullie wel B&F om de Watermelon smaak nu te verkopen van ON amino energy, en dat jullie dit product blijven verkopen gezien de release van "ON Pre".

ik bestel nog vandaag :D

Dank jullie wel B&F om de Watermelon smaak nu te verkopen van ON amino energy, en dat jullie dit product blijven verkopen gezien de release van "ON Pre".

ik bestel nog vandaag :D
Graag gedaan. Wij kopen bijna altijd alle smaken van de producten die voorradig zijn bij onze leverancier. Net zoals Amino Energy. Leuk om te horen dat je er zo tevreden over bent:)
Ralf

Het krijgt een 10/10 van mij. Vele webshops, uitgezonderd jullie, verkopen dit product niet.

nochtans is de samenstelling en het specifieke nut van dit product echt ideaal. Ik gebruik het constant off-season en ook tijdens wedstrijdprep dankzij het lage aantal kcal dat het bevat.

Als vaste klant ben ik echt blij dat jullie het blijven verdelen, vrijdag verjaar ik, dus de pret kan niet op :D

B&F zou jij eens kunnen nagaan waar ze mijn pakket juist hebben afgeleverd? Volgens track & trace is het afgeleverd maar er zit geen briefje in de bus. Mijn buren zijn niet thuis dus daar lijkt het me ook straf. Dit is de nummer: C1316785

Weer een bestelling geplaatst onder C1327144. Hopelijk weer even vooruit! :D Vooral benieuwd naar de Walden Farms.

Laatst bewerkt:
Het krijgt een 10/10 van mij. Vele webshops, uitgezonderd jullie, verkopen dit product niet.

nochtans is de samenstelling en het specifieke nut van dit product echt ideaal. Ik gebruik het constant off-season en ook tijdens wedstrijdprep dankzij het lage aantal kcal dat het bevat.

Als vaste klant ben ik echt blij dat jullie het blijven verdelen, vrijdag verjaar ik, dus de pret kan niet op :D
Wow, top, dankjewel. Amino Energy is ook een erg populair product. En inderdaad is het een goed product. Zeker in wedstrijdprep zit je vaak laag in de kh en is de extra energie die het geeft ook erg makkelijk.
B&F zou jij eens kunnen nagaan waar ze mijn pakket juist hebben afgeleverd? Volgens track & trace is het afgeleverd maar er zit geen briefje in de bus. Mijn buren zijn niet thuis dus daar lijkt het me ook straf. Dit is de nummer: C1316785
Ik zie inderdaad ook dat jouw bestelling reeds afgeleverd is. Ik heb zojuist gebeld met de bezorgdienst en ze gaan vragen aan de chauffeur waar het daadwerkelijk afgeleverd is. Ze zullen hier achteraan, zodra ik meer hoor, stuur ik je een berichtje. Zou je zelf ook nog even bij de buren willen vragen? het kan voorkomen dat de bezorger dit wel doet.
Weer een bestelling geplaatst onder C1327144. Hopelijk weer even vooruit! :D
Bedankt voor je bestelling. Ik zie dat hij al reeds verzonden is. Je kan er dus morgen op rekenen! :) Ik ben ook benieuwd wat je van de Caramel Syrup van Walden Farms vindt :) Laat je het me weten?

Ralf

Ralf de buren zijn het net komen brengen. Dit gebeurt meestal zo dat ik niet thuis ben maar dan zit er altijd een brief in de bus. Nu was dat niet zo. Bedankt toch voor de hulp ;)

Ralf de buren zijn het net komen brengen. Dit gebeurt meestal zo dat ik niet thuis ben maar dan zit er altijd een brief in de bus. Nu was dat niet zo. Bedankt toch voor de hulp ;)
Top, goed om te horen. Veel succes met je bestelling :)

Ralf

We hebben een heel ruim aanbod Walden Farms sauzen/siroop maar vind zelf de Pannenkoeken Siroop erg lekker :)

---------- Toegevoegd om 23:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:43 ----------

Bedankt voor je bestelling. Ja, zeker hierop kun je morgen rekenen! Je hebt op de valreep besteld, maar hij is verzonden. Daarvan heb je ook een verzendbevestiging gehad. Hij is zojuist opgehaald door onze bezorgdienst en wordt vannacht gesorteerd. Je kan morgenvroeg jouw pakket online volgen :)

Ralf

---------- Toegevoegd 12 November 2013 om 09:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst 11 November 2013 om 23:44 ----------

De weekaanbiedingen staan online!
Swollen
28 doseringen (THT 12-13) voor 9,90!

Mutant Whey

2270 gram voor 34.50

Anabolic ZMA
90 capsules voor 7,50

Creatine
300 gram voor 15.90

Ripped!
60 caps voor 11,90

Multi Men

Maandverpakking voor 2.90

Helaas heb ik nog niks ontvangen, terwijl er gisteren stond dat ik hem vandaag zou ontvangen.
Nu staat er dat hij morgen pas wordt bezorgd

Pakketje is goed aangekomen. :)
Had in de opmerkingen verzocht om een sample isolaat aardbeien om te proberen.
Heb helaas cocosnoot bounty gehad.. maar ben allergisch voor cocos.. :(

Pakketje aangekomen!:)
Als sample ice coffee gekregen, ben ik erg benieuwd naar!

Helaas heb ik nog niks ontvangen, terwijl er gisteren stond dat ik hem vandaag zou ontvangen.
Nu staat er dat hij morgen pas wordt bezorgd
Vreemd. Deze hoor je inderdaad vandaag te ontvangen. Ik zal contact opnemen met onze klantenservice. Ze zullen het voor je oplossen en je op de hoogte brengen van een oplossing.
Pakketje is goed aangekomen. :)
Had in de opmerkingen verzocht om een sample isolaat aardbeien om te proberen.
Heb helaas cocosnoot bounty gehad.. maar ben allergisch voor cocos.. :(
We doen altijd ons best om zoveel mogelijk naar de opmerkingen te luisteren. Je kan deze gewoon proberen hoor, er zit alleen een cocosaroma in. Geen echte cocos dus je zal er niet allergische uitslag van krijgen.
Pakketje aangekomen!:)
Als sample ice coffee gekregen, ben ik erg benieuwd naar!
Wow! Goed om te horen :) Dat is echt een hele lekkere smaak, ik ben benieuwd naar je ervaring. Deel je deze met ons? :zuip:

Ralf

Op jullie website staat per dosering (28g) isolaat perfection 0.1g koolhydraten, op het pakket zelf staat echter 1.1g per dosering (en 4.1g per 100g). Ook 1g vet per 100g, op jullie site staat 0.5g max. Hoe zit dat? Daarbij vroeg ik me af of de hoeveelheid acesulfame-k, sucralose enz. minder is bij mij omdat ik de natural (smaakloze) variant heb.

Op de 1 kilo verpakking afslankeiwit staan de gegevens van 2 kilo afslankeiwit (71 servings van 28 gram? ... dat gaat niet passen)

Normaal gesproken post ik alleen als me pakketje weer eens te laat komt maar in tegenstelling tot dat heb ik me pakket netjes op tijd ontvangen vandaag. Gisterenavond laat besteld en vanmiddag netjes geleverd in goede orde.

Thanks voor deze service B&F shop!

Op jullie website staat per dosering (28g) isolaat perfection 0.1g koolhydraten, op het pakket zelf staat echter 1.1g per dosering (en 4.1g per 100g). Ook 1g vet per 100g, op jullie site staat 0.5g max. Hoe zit dat? Daarbij vroeg ik me af of de hoeveelheid acesulfame-k, sucralose enz. minder is bij mij omdat ik de natural (smaakloze) variant heb.
Had ik ook al eens gevraagd. Op de site staat de samenstelling van de naturel variant.
Degene met smaak hebben uiteraard door de toevoegingen hiervoor wat minder eiwit en meer kh.

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:17 ----------

Ik had een pouch isolaat fresh berry besteld. Kon het niet laten meteen te proeven en hij is echt lekker!
Alleen de structuur is heel anders dan de vanille. De vanille is een los fijn poeder en dit is heel grof en korrelig.
Vanwaar dat verschil? is dat normaal?

heeft langer in het magazijn gestaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven