Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ach je moet wat he zo op de avond.

Dat klopt inderdaad. Hierbij wordt uitgegaan van de naturel variant. Wanneer we er smaak aan toe voegen, zal het eiwitpercentage iets zakken en de andere waarden iets hoger. De acesulfaam-k/sucralose is max 0.05/0.18 per 100 gram.Op jullie website staat per dosering (28g) isolaat perfection 0.1g koolhydraten, op het pakket zelf staat echter 1.1g per dosering (en 4.1g per 100g). Ook 1g vet per 100g, op jullie site staat 0.5g max. Hoe zit dat? Daarbij vroeg ik me af of de hoeveelheid acesulfame-k, sucralose enz. minder is bij mij omdat ik de natural (smaakloze) variant heb.
Je hebt inderdaad gelijk. Een foutjeOp de 1 kilo verpakking afslankeiwit staan de gegevens van 2 kilo afslankeiwit (71 servings van 28 gram? ... dat gaat niet passen)
We zijn druk bezig met nieuwe etiketten en nemen deze dan direct mee 
Super, graag gedaan. We doen het graag zoals we beloven. We maken het altijd waar, helaas zit het soms toch tegen. Bedankt wederom voor je vertrouwenNormaal gesproken post ik alleen als me pakketje weer eens te laat komt maar in tegenstelling tot dat heb ik me pakket netjes op tijd ontvangen vandaag. Gisterenavond laat besteld en vanmiddag netjes geleverd in goede orde.
Thanks voor deze service B&F shop!

Bedankt voor je complimenten over de Isolaat Perfection. Deze is inderdaad heel erg lekkerHad ik ook al eens gevraagd. Op de site staat de samenstelling van de naturel variant.
Degene met smaak hebben uiteraard door de toevoegingen hiervoor wat minder eiwit en meer kh.
---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:17 ----------
Ik had een pouch isolaat fresh berry besteld. Kon het niet laten meteen te proeven en hij is echt lekker!
Alleen de structuur is heel anders dan de vanille. De vanille is een los fijn poeder en dit is heel grof en korrelig.
Vanwaar dat verschil? is dat normaal?
Dat klopt inderdaad, dit kan voorkomen doordat Whey een natuurlijk product is. We streven er altijd naar om een hele fijne en mooie structuur te hebben, alhoewel dit niet altijd mogelijk is. Het doet niets af aan de kwaliteit, smaak of eiwitgehalte.
Super, leuk om te horen.Oke. Thanks voor het antwoord. Smaak is inderdaad prima. Juist omdat ik het altijd meng met kwark/yoghurt is het lekker fris.![]()
Ik hoop dat het ook het gewenste resultaat zal geven 
Dat klopt inderdaad. Hierbij wordt uitgegaan van de naturel variant. Wanneer we er smaak aan toe voegen, zal het eiwitpercentage iets zakken en de andere waarden iets hoger. De acesulfaam-k/sucralose is max 0.05/0.18 per 100 gram.
Je hebt inderdaad gelijk. Een foutjeWe zijn druk bezig met nieuwe etiketten en nemen deze dan direct mee
Super, graag gedaan. We doen het graag zoals we beloven. We maken het altijd waar, helaas zit het soms toch tegen. Bedankt wederom voor je vertrouwen
Bedankt voor je complimenten over de Isolaat Perfection. Deze is inderdaad heel erg lekkerDat klopt inderdaad, dit kan voorkomen doordat Whey een natuurlijk product is. We streven er altijd naar om een hele fijne en mooie structuur te hebben, alhoewel dit niet altijd mogelijk is. Het doet niets af aan de kwaliteit, smaak of eiwitgehalte.
Ralf

Graag gedaanOk, dat dacht ik ook maar ik vond het raar dat op mijn zak naturel zulke hoge voedingswaarden stonden. Maar zal wel makkelijker zijn om alles hetzelfde te doen i.p.v. 1 uitzondering![]()
Ik begrijp je punt. Ik zal het doorzetten naar de juiste persoon
Dat is natuurlijk vervelend. Ik denk dat het inderdaad een gevalletje pech is. We hebben namelijk hele goede en stevige bidons, en dat in een leuke verpakking. Als je mij jouw ordernummer van de bidon even door wilt geven, zullen we kijken naar een goede oplossingEven een vraagje. Bij een vorige bestelling had ik een gratis B&F bidon bij gekregen. Nu kwam ik er gisteravond achter dat deze gescheurd was bij de plek waar de nippel uit het deksel komt zeg maar. Niks bijzonders mee gebeurd, niet gevallen of iets dergelijks, wel in een sporttas gezeten. Hebben jullie dit vaker gehoord, of heb ik een gevalletje van pech gehad? Volgende bestelling maar weer een selecteren, vond het een fijn ding

Graag gedaanIk begrijp je punt. Ik zal het doorzetten naar de juiste persoon
![]()
Ralf
Bedankt. Ik begrijp je hoor. Wij willen ons altijd netjes aanpassen en zo duidelijk mogelijk informatie verstrekken. Dat hoort allemaal bij het stukje "service". Wat vaak vergeten wordt. Ik weet dat onze Dextrose Pure bij een hele goede leverancier vandaan komt en is heel mooi van structuur en goed van smaak. Zoals je dat van dextrose kan verwachten. Wat betreft de vergelijking durf ik me net over uit te laten.Nee hoor begrijp me niet verkeerd ik bedoelde het niet als een steek onder water en ik lig er echt niet wakker van, was alleen in de war omdat ik naturel had en daarom verwachtte dat ik lager kh/vet had (en die paar koolh/vetten gaan toch geen verschil maken tenzij je op een podium wil gaan staan in een string). Maar het is duidelijk nu. Jullie dextrose lost overigens beter op dan die van de supermarkt, is dat van jullie fijner of lijkt dat maar zo?

Dat is inderdaad vervelend. Ons excuses hiervoor. We zijn blij dat het pakket in ieder geval in goede orde is aangekomenNou ik heb de bestelling binnen hoor, helaas een dag later dan werd aangegeven ��

Dankjewel. Het is leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over onze service, producten en levering. Dat gaan we zeker zo houdenBody&Fitshop, altijd al mijn producten besteld, zal daar altijd blijven bestellen
Whey Perfection daar is top, goede prijs kwaliteit verhouding.
Ook met Dexaprine prima geholpen toen ik een mail stuurde met de vraag naar hun advies, ik mocht het zelfs terug sturen ( ondanks dat ie geopend was ) en kreeg aankoopbedrag in de vorm van een kortingscode terug.
top !

Dat is inderdaad vreemd en natuurlijk niet de bedoeling. Ik zal het voor je uitzoeken en je zo een privébericht sturen. Ons excuses voor het ongemakbeste b&f,
ik heb net me pakketje ontvangen maar er zat geen isolaat perfection (chocolate bounty sensation) 750gram in
ordernummer : C1323743

Dat is inderdaad niet de bedoeling. Mijn exuses hiervoor.Hallo Ralf,
Ik nam net een slok van mijn shake en kwam erachter dat jullie een verkeerd product hebben gestuurd. Ik heb besteld whey perfection choco-cookie maar kreeg whey hydrolisaat vanille!!
Wil je mij een privébericht met jouw ordernummer sturen? Dan kijken we er even voor je na
Gaan we het netjes voor je oplossen.Ik zou er persoonlijk melk + eventueel lijnzaadolie aan toevoegen. Deze twee ingrediënten zorgen ervoor dat de opnamesnelheid vertraagd wordtHey,
Ik probeer een simpel snel ontbijtje samen te stellen.
Ik kan natuurlijk een volledig product zoals die nieuwe ideal shake ofzo of die smart shake kopen, echter heb ik nog 2 potten whey die ik niet gebruik ( hydrolisaat en isolaat )
Ik train niet, ik fiets wel erg veel. Daarom wil ik het liefst caseïne eiwit in de ochtend hebben, maar dan moet ik een nieuwe pot kopen waar ik geen zin in heb.
Mijn vraag is dus:
Al koop ik fine oats en ik meng deze met whey als ontbijt; hoe zorg ik dan dat deze whey wat minder snel op word genomen?