- Waardering
- 756
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

zou misschien een reactie op lactose kunnen zijn. Isolaat perfection en carnivor (ook een isolaat) zijn zo goed als lactose vrij. Ik ben zelf lactose intolerant en kan niet tegen whey maar wel tegen isolaat.Beste Body en Fitshoppers,
Ik had een vraagje over Whey Perfection.
De laatste tijd dat ik een shake drink (ongeveer 50-60g per shake) krijg ik nadien een enorm opgezwollen buik. Lijkt wel alsof hij vol vocht zit of vanbinnen uit naar buiten wordt gedrukt. Ik had hiervoor Isolaat perfection en Carnivor Protein en toen had ik dit niet.
Beter van whey veranderen dan? En aan wat ligt dit probleem?
Alvast bedankt!![]()
Ok dat kan wel een verklaring zijn. Maar ik heb geen last als ik melk of chocomelk drink? Zou ik dit dan ook niet moeten hebben bij deze producten als ik niet tegen lactose kan?
Ok dat kan wel een verklaring zijn. Maar ik heb geen last als ik melk of chocomelk drink? Zou ik dit dan ook niet moeten hebben bij deze producten als ik niet tegen lactose kan?
Damn, ik zie net je profielfoto! Wat een lichaam voor een 22 jarige! Nice, Kenzani.

Ik heb het net zo als jij. Na whey plof ik bijna uit elkaar en dat houd ook een paar uur aan, Isolaat kan ik hebben en van kwark en dergelijke heb ik geen last.
Ik ga er direct naar kijken

Zoals al aangegeven is het inderdaad vaak een bijwerking van lactose. Eet maar eens een bakje kwark. Bij veel mensen heb je dan een opgezette maag zoals je aangeeft. Na verloop van tijd gaat het wel weer weg, maar snap dat het vervelend is. Je zou dan voor een "schoner" eiwit kunnen kiezen, bijvoorbeeld Isolaat PerfectionBeste Body en Fitshoppers,
Ik had een vraagje over Whey Perfection.
De laatste tijd dat ik een shake drink (ongeveer 50-60g per shake) krijg ik nadien een enorm opgezwollen buik. Lijkt wel alsof hij vol vocht zit of vanbinnen uit naar buiten wordt gedrukt. Ik had hiervoor Isolaat perfection en Carnivor Protein en toen had ik dit niet.
Beter van whey veranderen dan? En aan wat ligt dit probleem?
Alvast bedankt!![]()

Dat durf ik niet te zeggen. Ik neem aan dat je bedoeld dat iDeal niet lukt? In dat geval zou ik het zo nogmaals proberen. Aangezien er geen storing is op onze site. Als het aanhoud, hoor ik het graag.
Hieronder enkele uitgelicht.Dat is vreemd. Dit soort gevallen hoor ik niet vaak. Ik zie dat de betalingen van bestellingen nog steeds goed gaan en er geen storingen bekend zijn. Wat eventueel kan doen is je cache/privegegevens opruimen (dit doe je in de instellingen van jouw browser). Dan wis je alle opgeslagen gegevens/cookies van onze site. Als je dan de site opnieuw inlaad, ga ik er vanuit dat het weer werkt.Jullie site zegt dat ABN AMRO niet werkt.0, ik heb 2 banken geprobeerd nada
Super, fantastisch op te horen. Voor 22.00 uur besteld, volgende dag in huis. Dus dat gaat helemaal goed komenIk heb het nu met laptop gedaan en ?? Jahoor gelukt, met iPad ging het niet , vreemd, dus ik heb nog net op tijd besteld, Gr Jekko
Vroeg me af, wat is nou precies het verschil tussen Isolaat Perfection en Whey Perfection? Deze vraag krijg je vast continu, maar heb namelijk een klein probleem..
Ikzelf word vaak licht misselijk van Whey Perfection, maar kan rustig 's avonds een 500g kwark naar binnen schuiven zonder problemen. Denk dus niet dat het door lactose intolerantie komt? Zal ik bij Isolaat Perfection dit nogsteeds hebben?
Bedankt voor je aanvulling Unstoppable, zo is het!Isolaat is een 'puurdere' vorm van whey met minder koolhydraten en vet die nog afkomstig zijn van de melk waaruit het whey eiwit geëxtraheerd word. Hiervoor is een uitgebreider proces nodig en daarom is het dus ook duurder dan de concentraat/isolaat mengsels zoals whey perfection.
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes voor je verwerken en morgen in huis. Ik zie dat het pakket vandaag verstuurd is dus kan het niet beloven. Anders kun je de [Link niet meer beschikbaar] ook heel voordelig aanschaffen via onze siteHoi B&F, heb weer wat vitamines nodig dus klein bestellinkje geplaatst. C1397201
Ook bij opmerkingen geplaatst dat laatst m'n Large Feed the Beast shirt gescheurd is tijdens het trainen (BEEST!).
Misschien kunnen jullie een een maatje groter erbij gooien?![]()

Dat klopt inderdaad niet. Mijn excuses hiervoor. Wil je jouw ordernummer in een privébericht sturen? Los ik het netjes voor je op!Hey B&F, ik heb zojuist mijn pakketje gekregen, ik verwachtte een grote doos.. Wat blijkt, de whey perfection is niet geleverd. En ik had potassium citraat besteld, maar heb nu probiotic defense gekregen..
Volgens mij is er iets mis gegaan![]()