AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer komen de kerstacties? Pas met kerstmis zelf? Of ervoor? Mijn whey, omega 3, amino's en vit beginnen uit te geraken... En zou ook nog wat kopen voor een vriend van me.

Superfood deals!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Waaronder:
Pure Chiazaad
Pure Goji Bessen
Pure Cacaonibs
Kokosolie

---------- Toegevoegd om 15:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:56 ----------

Wanneer komen de kerstacties? Pas met kerstmis zelf? Of ervoor? Mijn whey, omega 3, amino's en vit beginnen uit te geraken... En zou ook nog wat kopen voor een vriend van me.
We zijn druk bezig met het opzetten van de acties. Ik heb geen exacte datum nu, maar er wordt hard aan gewerkt.:cool: Vitamines, Amino's en Omega-3 bieden we al heel scherp aan, dus verwacht met deze producten geen gekke prijzen.

Ralf

Hey Ralf is het ook mogelijk om van de Powder Box apart de deksels te bestellen? Vind ze namelijk super makkelijk maar wil niet altijd een torentje aan doosjes mee nemen:D

Vooral nu ik een lading superfoods heb besteld is het wel makkelijk deze apart te bewaren als ik onderweg ben

Hey Ralf is het ook mogelijk om van de Powder Box apart de deksels te bestellen? Vind ze namelijk super makkelijk maar wil niet altijd een torentje aan doosjes mee nemen:D

Vooral nu ik een lading superfoods heb besteld is het wel makkelijk deze apart te bewaren als ik onderweg ben
Nee, dat is helaas niet mogelijk. We verkopen de Powder Box altijd per compleet setje. Dit omdat we alles in zijn geheel binnen krijgen en niet als los onderdeel.
Geen probleem, kan natuurlijk wel eens wat mis gaan. Ik zal je een berichtje doen, alvast bedankt! :)
Dankje, ik zie hem. Ik zal je direct voorzien van tegenbericht! :)

Ralf

De formule van de Isolaat banaan is niet veranderd. Het kan soms voorkomen dat de structuur/smaak iets anders overkomt doordat het een natuurlijk product is.

Ralf

Hmm ja misschien is het ook omdat het nieuwe pot is, maar elke als ik hem open ruik ik witte chocola, en stuk minder baanaan Structuur lijkt ook anders. Niet dat ik het erg vind, ik was de banaan toch flink zat en deze heeft een stuk minder de vieze nasmaak die de isolaat tot dusver had.

Hmm ja misschien is het ook omdat het nieuwe pot is, maar elke als ik hem open ruik ik witte chocola, en stuk minder baanaan Structuur lijkt ook anders. Niet dat ik het erg vind, ik was de banaan toch flink zat en deze heeft een stuk minder de vieze nasmaak die de isolaat tot dusver had.
Bedankt voor je feedback. Ik zal het doorgeven bij onze leverancier. Mochten er meer opmerkingen binnen komen, dan kunnen we er direct op inspringen. :)
Graag gedaan, jij ook bedankt! :) Morgen ontvang je de rest van je spullen. Nogmaals ons excuses voor het ongemak. :rolleyes:

Ralf

---------- Toegevoegd om 17:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:45 ----------

Jij wilt je vrienden, geliefde of familie toch ook blij maken? Bestel dus direct die te gekke cadeaukaart van Body & Fit!
23lji2u.png

Hoi B&F, heb weer wat vitamines nodig dus klein bestellinkje geplaatst. C1397201
Ook bij opmerkingen geplaatst dat laatst m'n Large Feed the Beast shirt gescheurd is tijdens het trainen (BEEST!).
Misschien kunnen jullie een een maatje groter erbij gooien? :D
Misschien kun jij dan ook wat geld bij je betaling gooien? :D
inb4 me pot whey is op kunnen jullie ff een potje erbij gooien?

Misschien kun jij dan ook wat geld bij je betaling gooien? :D
inb4 me pot whey is op kunnen jullie ff een potje erbij gooien?
Haha, oh, stuur me in dat geval maar een privebericht met je adresgegevens. Dan kijk ik wat ik voor je kan doen!:D

Ralf

Toen ik m'n pakket openmaakte zat de hele doos onder de waxy maize, blijkbaar zat er een gat in die zak + shake beker vergeten te leveren (altijd handig)

Toen ik m'n pakket openmaakte zat de hele doos onder de waxy maize, blijkbaar zat er een gat in die zak + shake beker vergeten te leveren (altijd handig)
Dat is inderdaad niet de bedoeling. Ons excuses hiervoor.De nieuwe verpakkingen WMS zijn doorgaans heel stevig en goed voor verzending. Kan je misschien hier een picture + je ordernummer sturen in een privébericht? Dan pak ik het direct op :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 19:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

Jij wilt je vrienden, geliefde of familie toch ook blij maken? Bestel dus direct die te gekke cadeaukaart van Body & Fit!
23lji2u.png

Wat is het verschil tussen: Gemengde noten(biologisch) en vijfnotenmix van terrasana? Gewoon wat er in zit of kijk ik verkeerd? ;)

Wat is het verschil tussen: Gemengde noten(biologisch) en vijfnotenmix van terrasana? Gewoon wat er in zit of kijk ik verkeerd? ;)
Nee hoor, dat klopt helemaal. Wat je aangeeft, beide zijn notenmixen. Enkel de inhoud/samenstelling is net iets anders. :) Tevens is de vijfnotenmix gezouten (gezien de ingrediënten) en de ander niet :)

Ralf

Super opgelost, top service! Alles ontvangen.

Super opgelost, top service! Alles ontvangen.
Top, graag gedaan. Zoals het bij een webshop hoort, goede service. Ook na je bestelling!:D

Ralf

---------- Toegevoegd om 22:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:10 ----------

Superfood deals!
Waaronder:
Pure Chiazaad
Pure Goji Bessen
Pure Cacaonibs
Kokosolie

23lji2u.png

Mijn Mass Perfection heeft een aantal nachten in de vrieskou gestaan (in de schuur)
Is het nog wel gewoon te consumeren?

Deze week dan maar weer inslaan bij bodyenfitshop :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven