Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.001
Rene is het ook mogelijk om een smaak no-xplode te kiezen? Of heb je maar 1 smaak in je assortiment?

Ja heb maar 1 smaak.. ik vind al die smaken echt onzin... we hadden altijd fruitpunch ( de meest verkochte en beste smaak ) die is er helaas niet in de +25% potten dus hebben we nu orange omdat de andere smaak grape echt niet te pruimen is. ;)

Het is weer binnen.
Bedankt Rene

:thumbs:

Ja heb maar 1 smaak.. ik vind al die smaken echt onzin... we hadden altijd fruitpunch ( de meest verkochte en beste smaak ) die is er helaas niet in de +25% potten dus hebben we nu orange omdat de andere smaak grape echt niet te pruimen is. ;)

:thumbs:

Oké, ga ik orange eens proberen geen probleem ;)

Heb zojuist mijn mega grow ontvangen, perfect.

Kan alleen niks vinden over het maatschepje. Hoeveel is precies 50 gram?

Het beste is om het zelf af te wegen, want heel vaak komt de dosering niet overeen met wat op het etiket staat.

• #10.007
Haha sorry, ik had alleen het andere label gezien :rolleyes::p

Overigens staat er wel fout op geloof ik? Er staat aantal doseringen per verpakking:20

Dit hoort 40 te zijn toch?

**** ja... toch een fout.. na 10 mensen het te laten lezen nog foutjes.. nou ja. ik zal het op de site zetten.. de labels maak ik toch echt eerst op ;) 2000x

een net niet volle scoop 1 mm onder de rand is 50 gram

**** ja... toch een fout.. na 10 mensen het te laten lezen nog foutjes.. nou ja. ik zal het op de site zetten.. de labels maak ik toch echt eerst op ;) 2000x

een net niet volle scoop 1 mm onder de rand is 50 gram

Haha kan gebeuren, denk niet dat het veel mensen zal opvallen dusjah ;)

Bedankt voor snelle replies :D

Hey René,

Ik heb in een topic gelezen dat je je ging verdiepen in een formule voor een no-water supplement.

Komt er nu binnenkort een no-water van xxl?

En heb je nog ervaringen met de huidige no-water? Want ik vind er heel erg weining over.

best grtz

• #10.011
Hey René,

Ik heb in een topic gelezen dat je je ging verdiepen in een formule voor een no-water supplement.

Komt er nu binnenkort een no-water van xxl?

En heb je nog ervaringen met de huidige no-water? Want ik vind er heel erg weining over.

best grtz

ja klopt... maar heb even teveel dingen te regelen hier.... er is zoveel veranderd hier de afgelopen maanden en er komt nog van alles.. eerst dat maar even afronden. waterout van NOW vind ik best goed.. bij mij werkt het wel degelijk.

Jammer dat de whey bij jullie duurder is, ongeveer dezelfde whey kun je bij de Body en Fitshop voor een lagere prijs halen. Gaan jullie binnenkort ook nog lager met de prijs?

Eerst kocht ik altijd groot in bij Hercules fitness, dan had ik 4,5 voor 62 euro. Nu haal ik hem bij B&F shop, 4,5 kg voor 50 euro.

Hoi René.

Ik heb gister een kilo protein 80 en instant whey bestelt, maar die whey delicious lijkt me ook wel wat... zou je daar geen sampletje van bij kunnen doen?

Als het mogelijk is laat maar weten dan pm ik me order nr wel ff.

Alvast bedankt!

Ik heb net een 4 kg emmer op van Iron Whey. Ging niet vervelen en blijft lekker. De ingredienten staan er wel bij bij beide.

Jammer dat de whey bij jullie duurder is, ongeveer dezelfde whey kun je bij de Body en Fitshop voor een lagere prijs halen. Gaan jullie binnenkort ook nog lager met de prijs?

Eerst kocht ik altijd groot in bij Hercules fitness, dan had ik 4,5 voor 62 euro. Nu haal ik hem bij B&F shop, 4,5 kg voor 50 euro.

Daar zit wel meer KH en vet in.. als je dat niet uitmaakt heb je daar misschien een betere deal.

Wel weet ik dat XXL whey gewoon lekker is. Klasgenoot van mij vindt die van B&F niet te zuipen, maar hij heeft XXL whey niet geprobeerd, dus hij kan niet vergelijken. Ook weet ik niet welke smaak hij heeft.

• #10.018

Er zit toch een heel verschil in de exclusive whey van benf en onze whey instant.. niet voor niets is de pure whey blend ook weer duurder dan exclusive whey..

wij gebruiken 40% isolaat en daarbij is zowel de concentraat en de isolaat van instant kwaliteit. Dat zijn gewoon duurdere grondstoffen.

Ik vermoed dat de exclusive whey aangezien ook het gewicht en de samenstelling uit de USA komt.. of evt nog uit de UK.. Maar ik denk van all the way uit de USA. Wij hebben ook zat aanbiedingen gehad van dat soort bedrijven en ik heb genoeg samples gehad, maar ik ben totaal niet tevreden over de kwaliteit. We hebben toen de zogenaamde 78% whey van all the whey laten testen en bleek maar 55% whey te bevatten. Ik hou me lekker bij mijn vertrouwde leveranciers. Ik ga voor kwaliteit tegen een nette prijs.

Als ik kijk naar de isolaat van BenF welke in iedergeval zeker met degelijke grondstoffen is gemaakt dan zie ik al geen prijsverschil meer tussen onze 4500gram en die van BenF op 4000gram. Dat zegt me iets over de inkooprijs/kwaliteit whey van de exclusice whey. ik ken de markt goed genoeg.

Mss gaan we in de toekomst ook nog wel een bulkwhey aanbieden, 100% concentraat geen instant en alleen in emmer van 5000gram tegen een lage prijs.. maar de andere kant heb ik geen zin in producten te laten maken waar ik niet achter sta.

Laatst bewerkt:
  • #10.019
Ik vraag me nou af he, wat is nou precies het verschil (ook in werking van de suplementen) tussen deze van sportfood en deze van xxl nutrition?

sportfood:
http://www.sportfood.nl/shop/produc...d=373&osCsid=fbdd36ed2ff1485d8d3b3652e9a4777f

xxl:
http://www.xxlnutrition.nl/best_product/159/XXL Nutrition/Whey Protein Instant

zijn vergelijkbare whey's.. goede grondstoffen. ken raw whey persoonlijk niet maar de specs zien er netjes uit.

Thx René ik zit namelijk bijna door me instant proteine van jullie heen en ik ben me gewoon algemeen aan het orienteren op sups:)

Terug
Naar boven